Werken Als Docent Binnen Of Buiten Eu

Hallo wereldreizigers,

Ik ben via zij-instroom programma (reeds afgerond) als docente (1egraads) op havo/vwo ad slag gegaan. Ik wil me graag informeren over de mogelijkheden om met mijn opleidingen en werkervaring in het buitenland ad slag te kunnen. Stap 1 is natuurlijk: bepaal waar je aan de slag wil. Het probleem is alleen, dat ik zo’n brede ‘global’ interesse heb, dat ik juist wil kijken naar welke mogelijkheden nou precies waar zijn! Ik heb familie in Canada (quebec) en fam en vrienden in de States (Boston). Lijkt me geweldig om daar ad slag te gaan als docent. Spanje en Italie (zomercursussen voor studenten), Scandinavie lijkt me ook geweldig.
Heeft iemand ervaring met het zoeken (en vinden) naar een baan in één van deze landen of gewoon een goede tip, dan zou ik dat super vinden.

Groeten!!!

Anja

Hello Anya,

Would you be interested in teaching English in Turkey?

If “yes” please let me know.

greetings

Stichting ILS ( International Language School) Gaziantep

Beste Eunie,

Ga NIET in op het bericht van A. Boz van ILS Gaziantep!!! Google maar eens op deze school en op deze persoon!!! Het net staat vol met WAARSCHUWINGEN tegen deze persoon.
Please do not react to the message of A. Boz of ILS Gaziantep!!! Internet is full of warnings against this person and his school!!!
Ahmet Boz of ILS Gaziantep TERRORIZES AND HARASSES ALL his staff and DOES NOT PAY A CENT.
Ahmet Boz van ILS Gaziantep maakt het leven van al zijn mederwerkers ONMOGELIJK en betaalt GEEN CENT.