Onderwijzer In Het Buitenland?

Hoi,

Ik ben een leraar en ik zoek een leuke baan in het buitenland. Een leuke baan als leraar zou leuk zijn, maar iets anders wat in die richting zit vind ik ook erg leuk. Als je wat weet, vragen hebt of op iets zou willen reageren kan je me altijd mailen:

Sepje@hotmail.com

Groeten,

Bas

Hoi Bas
Hier nog een leerkracht! Ik zou eens gaan kijken op www.stichtingnob.nl, hierop staan alle Nederlandse scholen in het buitenland vermeld. Ook kun je vacatures vinden.
Zelf begin ik per 1 februari 2004 als NTC leerkracht op een school in Brazilie.
Succes!!
Groetjes, Imane.

Of ik me echt leraar mag noemen weet ik niet…maar ik heb een paar maand als leraar in het buitenland gewerkt. Ik weet niet naar watvoor soort leraar je op zoek bent…maar ik was engelse leraar. Erg leuk al heb ik er geen diploma’s voor…want die had ik niet nodig. Waar ik dan werkte? In Taiwan, erg leuk om met kinderen te werken en vooral de Taiwanse kinderen zijn erg fanatiek. Ik werkte op een school met kinderen tussen de 3 en 12 jaar. Ik gaf les aan ongeveer 150 kinderen in 10 klassen. Allemaal engelse les…en als jij daar ook wel interrese inhebt?..kijk even op Teaching and Living in Taiwan!!

Verder nog vragen…mail me op wirdome@yahoo.com

Groeten Wybo

You also can go to taiwan-taipei.com or if you want to place an ad directly and find a teaching job in taiwan place your ad here taiwan-taipei.com is taipei’s classifieds ad section classified ads for postin resume
find a job in taiwan
or search the ads search the classified ad section in taiwan taipei
good luck

Hoi,

Ik weet niet of je geïnteresseerd bent in Peru, maar daar hebben ze nog Duitse en Engelse leraren nodig. Voor meer informatie kan je mailen naar Judith Griffioen: juanitalaborrachita@yahoo.com
Er zijn 2 instituten en bevinden zich in Huancayo. Idee misschien?

Groetjes Nicole

Hoi,
ik ben ook leerkracht (zowel kleuter als lagere school) en wil ook graag naar het buitenland vertrekken. Ik heb al 4 maanden stage in Portugal achter de rug! Dus als iemand mij kan helpen!
grts
Liesbeth

Hi! Everybody :rolleyes:
This is David from taiwan-taipei.com.
Our teachers board is conducting a teachers contest this year. Everyone is welcome to participate. We are looking for the teacher with the most useful teaching postings. Beginning next year we’ll chose fife winners whom taiwan-taipei.com will grand one webpage for one year where they can introduce themselves with pictures, resume etc. A direct link to these pages will be placed well visible on Taiwan-Taipei’s homepage awarding them our teachers of the year.
I’m sure the winners will get the best jobs in Taiwan.
¡@

for more information go to My Webpage http://www.carookee.com/forum/Englishteachers