Werken Als 17-jarige

Hey allemaal, ik ben pas nieuw hier op het forum,
maar ik vind het hier zalig, iedereens enthousiasme voor Turkije is geweldig!
Ik weet dat hier al 100 topics over zijn, maar toch is er een verschil.
De meesten onder jullie zijn 20 ongeveer denk ik. Ik ben nog maar 17.
Weten jullie of er hotels zijn, die 17-jarige animatrices aannemen?
Want ik wil echt dolgraag in Turkije gaan animeren, maar meestal vragen ze
20-jarigen of ouder. :frowning:
Please, kan iemand mij helpen?!

dikke kus !!

Ilse

Hallo Ilse,

Ikzelf ben nu momenteel ook 17 jaar oud (vandaag over 86 dagen wordt ik pas 18)!
Ik heb werk in Turkije maar dat is wel met hulp van mijn vriend!
Ik weet niet hoe dat met jouw zit, of je daar familie of vrienden hebt!
Ik weet wel dat je zoals op bv www.seasonjob.nl 18 jaar of ouder moet zijn, ik weet niet wanneer je 18 wordt!
Ik wens je veel succes met een baantje te vinden in het og zo mooie Turkije!

Groetjes…
~Deniz~

Je geeft me toch moed om iets te vinden Deniz :slight_smile: Bedankt!
Als jij iets vind, zal het mij ook wel lukken.
Maar wat doe jij voor werk?
Animatie ? Of hostess of iets anders?

(Voor de rest niemand die een goede site weet?
Of gewoon een hotel waar ze nog mensen zoeken?)

xxxjes

Ilse

Je kan er ook wel gewoon op de bonnefooi naartoe gaan… en kijken of je nog wat kan vinden, dit lukt meestal wel (van horen zeggen).
ik wens je iig veel succes met vinden!!

Groetjes Rieneke

hoi…

ik ben ook nog 17 en wordt deze zomer pas 18…
bij seasonsjob ed heb ik idd een afwijzing gekregen omdat ik te jong ben…
maar misschien is het idd zo dat ze, als je in turkije gaat vragen, er anders over denken…
het is het proberen waard…

groetjes

filiz

in turkije in de hotels e.d. kijken ze over het algemeen niet al te nauw…
je kunt het altijd proberen.

Hoi!

Als je echt heel erg graag van de zomer in Turkije wilt werken moet je nu in deze periode naar de plaats gaan waar je graag wilt werken. Boek gewoon voor 1 of 2 weken en ga op zoek naar werk. Iedereen is nu bezig met de hotels, barretjes, restaurantjes op knappen en ze gaan vanaf volgende week allemaal 1 voor 1 open. Ik zie nu ook steeds meer mensen komen met reistassen die gelijk op zoek gaan naar werk. Nu zoeken de eigenaars nog mensen, over een maand hebben ze al het personeel. Je moet gewoon de gok nemen en het gaan proberen! Gewoon overal waar je wel zou willen werken vragen of ze iemand nodig hebben! Misschien doen ze over je leeftijd niet zo moeilijk als je daar bent. Misschien heb je geluk en heb je voor het hele seizoen werk en anders ga je na die twee weken weer naar huis en dat is dan onwijs balen, máár je hebt het in ieder geval geprobeerd!

Succes!
Groetjes Stacey!

Hey allemaal,

ik wil jullie even zeggen dat er een hotel in Marmaris (Grand Azur)
heeft gevraagd of ik geen animatrice van de kinderclub wil worden.
(Ze nemen dus wel 17-jarigen aan!!! :smiley: :smiley: :smiley: )
Zijn er nog mensen van jullie die daar gaan werken in Juni en Juli ?
Want mijn ouders zijn er precies niet zo voor dat ik daar alleen naartoe ga,
maar als ik kan zeggen dat een van jullie dan ook in dat hotel werkt. Dan ben ik héél blij. Dus please ?! Werkt er nog iemand ?

dikke kus,

een blije Ilse !!!

De tante van mijn vriend is manager in Grand-Azur (Iberostar)!
Niet daarom, maar het is een super mooi hotel!
Helemaal niet aan gedacht dat ik daar ook zo kunnen werken, zou me ook super leuk lijken met die kindjes!
Daar durfe ik geen eens te vragen in dat hotel, super mooi, je hebt echt mazzel…Awhaha :slight_smile:
Hoeveel dagen in de week moet je werken…6!?
En van hoelaat tot hoelaat moet je werken en wat krijg je ervoor!
Ben ik wel eens benieuwd naar!

Groetjes en tot ziens in Marmaris…
~Deniz~

Ik weet nog niet of ik er mag werken van mn ouders. Ze willen me eigenlijk niet laten gaan omdat ik nog maar 17 ben. Ze vinden dat ik eerst nog wat ervaring op moet doen in België … snif
Ik ga hen proberen te overtuigen, ik hoop dat het lukt !
Maar ik heb nog niet alle informatie over het baantje. Ze hebben gewoon gevraagd of ik het wou doen.

XxXxX

Ilse

Super tof, loop je daar straks met een gele broek en een paars jasje met een grote gele ster erop!
Toevallig dat de tante van mijn vriend net bij mijn vriend was toen ik belde!
Ik heb nagevraagd en ze wist niet of dat baantje vrij was (ik hoop natuurlijk wel voor je dat je het gewoon vanuit een goede bron hebt, niet dat je dadelijk daar komt en dan…) Maar als je dat baantje krijgt dan krijg je daar ook een kamer en je krijgt eten en drinken en 1 a 2 twee dag(en) in de week vrij en een goed salaris (voor Turkse inkomsten), top baan dus!
Ik hoop dat je aangenomen wordt en dat je ouders het ermee eens zijn!
Ik ben ook daar dus contact om Nederlands te praten heb je!
Succes!!!

Groetjes…
~Deniz~

Originally posted by ilseketjepjeje@17-04-2005, 12:25:07
** Ik weet nog niet of ik er mag werken van mn ouders. Ze willen me eigenlijk niet laten gaan omdat ik nog maar 17 ben. Ze vinden dat ik eerst nog wat ervaring op moet doen in België … snif
Ik ga hen proberen te overtuigen, ik hoop dat het lukt !
Maar ik heb nog niet alle informatie over het baantje. Ze hebben gewoon gevraagd of ik het wou doen.

XxXxX

Ilse **

eerlijk gezegd geef ik je ouders gelijk. en ik wil nu niet vervelend overkomen hoor. maar hoe vaak ben je in turkije al geweest?
ik zou mijn 17 jarige dochter (stel dat ik er een had theoretisch gezien :stuck_out_tongue: ) ook niet zomaar laten gaan, en al helemaal niet in haar eentje naar Turkije.

Maar ik hoop voor je dat als je echt wilt, dat het allemaal goedkomt en je ouders genoeg vertrouwen in hebben dat het lukt

Hey Deniz,
bedankt om het te vragen aan die tante van je vriendje !
Ik hoop ook dat ik het uit goede bron heb ontvangen.

dikke X

Ilseke

Nog iets vergete te vrage :blush:

Deniz,
werk jij daar dan ook in Grand Azur? Want dat zou zalig zijn als we daar
dan samen konden werken, misschien krijg ik m’n ouders dan overtuigd.
Of ga jij er gewoon op vakantie?
En van wanneer tot wanneer ben je daar?
En zijn daar nog veel mensen die Nederlands praten?
(Sorry voor de vele vragen :$)
Ik wil gewoon zoveel mogelijk weten.

dikke Xjes

ILse

hey deniz…

heeft je tante niet nog een baantje vrij…
zou namelijk ook heel graag in turkije willen werken

groetjes

filiz

Zo ver zij wist was er niks meer vrij, iemand in mijn omgeving wilde ook graag in Turkije werken dus had ik het al nagevraagd maar helaas…Sorry…Als ik iets weet laat ik het je weten!

Groetjes…
~Deniz~

als je zou willen heel graag…
thanx voor de moeite

groetjes

filiz

Ik heb net weer even met mijn vriend gebeld en hij zei dat ze in Marmaris bij heel veel dingen nog mensen vragen en vooral mensen die Nederlands en dan nog Engels en of Duits spreken dus…Het beste lijkt me naar Marmaris toe te gaan en rond vragen, je krijgt nu momenteel de baantjes echt aangeboden!
Verder zal hij ook opletten of er verder niks is…Als ik meer weet laat ik het natuurlijk meteen horen!

Groetjes…
~Deniz~

Ik wil ook een baantje voor deze zomer in Turkije, kan iemand mij helpen…waar moet ik bijvoorbeeld zoeken op internet?