Hey,
heeft iemand een tip, idee, suggestie, voor werk omgeving
opatija/icici…
in voor alles!.. :zon02:
Hey,
heeft iemand een tip, idee, suggestie, voor werk omgeving
opatija/icici…
in voor alles!.. :zon02:
Zal heel lastig zijn.
Er is hier zeer veel werkloosheid en de regering heeft het quotum voor aantal buitenlanders drastisch omlaag geschroefd. Vele buitenlanders hebben al hun baan verloren en worden het land uitgezet.
Zonder werkvergunning zul je hier niet mogen werken, dus dat wordt redelijk problematisch.
Je kunt het eventueel proberen via verschillende organisaties zoals Vacansoleil of Eurocamp. Zij hebben misschien wel campings in die omgeving waar ze medewerkers voor zoeken.
Dag Floor,
Kijk eens op ons culinaire en creatieve activiteiten forum:
http://www.vacaza.com/forum/viewforum.php?f=57
Daar we eind april onze tarieven zullen aanpassen zal ook de vergoeding naar boven worden bijgesteld. Als je interesse hebt kun je contact met ons opnemen:
Marcel
marcel@deligogo.com
Krazart,
IK hoop dat je wel weet dat pyramide spellen verboden zijn en DIT IS EEN PYRAMIDE spel. Je pleegt dus gewoon een strafbaar feit en met dit soort zaken kun je mij verschrikkelijk kwaad krijgen.
Waarom word ik altijd zo kotsmisselijk van dit soort ongein ??
Advies aan iedereen…GA NIET IN OP DIT SOORT ADVERTENTIES !!!
Bij een pyramide spel verdient er maar 1 geld en dat is degene die het opzet, de rest raakt alleen zijn geld kwijt.
Beste Papaya,
Ik ben even langs je profiel gelopen en zie dat je wel vaker bommen gooit…
Laat me je dit vertellen:
Wij zijn een eerlijke onderneming die op een eerlijke manier een bedrijf proberen op te zetten. Er gebeuren een hoop malafide dingen op het internet maar in deze begrijp ik je enorme verontwaardiging niet? Waarom ben je zo wantrouwend?
Heb je de link gevolgd en gelezen wat daar PRECIES staat?
Dit is geen spel, dit is een mogelijkheid om via een eerlijke en transparante commissieregeling extra bij te verdienen. Je kunt geen geld kwijtraken omdat we geen geld van je vragen. Het is absoluut niet de bedoeling dit werk vervolgens weer uit te besteden, en er staat geen druk op de ketel. Het is niet toegestaan te spammen, je krijgt een vermelding op onze contact pagina zodat iedereen ziet wie je bent en wat je doet. Dat is alles.
Dit is trouwens een voorbeeld pagina om bovenstaand te bevestigen.
http://www.deligogo.com/holiday-jobs/Holiday-job-deligogo.htm
Het initiatief ligt bij jou en je krijgt er een eerlijke vergoeding voor, je kunt er zelfs een gratis website voor terug krijgen. Win/win zou ik zeggen.
Eerlijke bedrijven bestaan nog:-).
Ik hoop bij deze je wantrouwen en verontwaardiging te hebben weggenomen.
Groet,
Marcel Kras
Krazart,
Ik gooi inderdaad meer bommen en dat doe ik alleen wanneer ik zaken tegenkom welke het daglicht niet kunnen verdragen.
Je kunt het wenden en keren hoe je wilt, jullie ‘scheme’ is ‘het klassieke pyramide spel’. Mensen kunnen tegen betaling lid worden en moeten dan nieuwe leden aanbrengen. Zij krijgen dan betaald uit de nieuwe leden.
Ik heb de moeite genomen om jullie websites door te spitten en jullie zijn actief op allerlei gebieden, doch het basis principe blijft hetzelfde. Voorts is het spel goed verborgen, want de voorwaarden voor de belangstellende zijn nergens te vinden. Dat is eveneens een terugkerend fenomeen bij alle pyramide spelen. Pas wanneer iemand vraagt om meer informatie krijgt deze te horen dat hij / zij X euro moet betalen voor het lidmaatschap, voor de documentatie en wat hij / zij exact betaald kan krijgen.
Het is immer eerst betalen en dan vervolgens leden zoeken. Die moeten op hun beurt weer leden gaan zoeken en dat, beste Krazart, is een pyramide spel, maar dat weet jij natuurljik maar al te goed.
Je kunt het een mooie nieuwe naam geven (affiliate, deluxe program etc), het basis spel blijft een pyramide spel en dat is strafbaar in Nederland.
Hoe de wetgever denkt over pyramide spelen kun je zelf nazoeken op het internet en ik wil je ook adviseren op te houden met adverteren alhier, want ik stuur jullie gegevens zonder probleem door naar de autoriteiten.
Crimineel gedrag (en dat is een pyramide spel) tolereer ik niet, nooit gedaan en oplichting hou ik al helemaal niet van.
Ga eens wat eerlijk werk doen en hou op met mensen voor te liegen zodat jij er beter van wordt.
Wat het ook mag zijn,
de website is verschrikkelijk vaag en onduidelijk…
Ik geloof dat krazart mijn oproep niet helemaal goed gelezen heeft.
ik zoek werk in Kroatie. niet in Nederland.
Floor
Floor,
Dat is ook altijd het principe van een pyramide spel.
Je wordt naar een website gestuurd, welke dan totaal niet aangeeft wat je dagelijkse werkzaamheden, je werktijden, je klanten of je product zal zijn.
Vervolgens wordt gesproken over het aanbrengen van nieuwe leden, nooit over het simpelweg verkopen van een produkt. Soms is het wel een produkt, maar dan is het pyramide idee doorgewerkt in de prijs.
Wanneer je nu een e-mail naar deze Marcel zou sturen krijg je weer een blaartrekkend verhaal, met referenties naar ‘zogenaamde tevreden deelnemers die duizenden euro’s hebben verdiend’. Dit zijn meestal de bedenkers van het spel zelf of handlangers. In sommige spellen geeft het lid toestemming dat de bedenker zijn e-mail adres en naam mag gebruiken voor reclame. Het telefoonnummer van de werkelijke persoon zul je nimmer achterhalen.
In de mail die je krijgt staat dan ook dat je een info pakket, een licensing fee, een ‘you name it’ fee moet betalen aan de organisatie (vaak enige honderden euro’s) en dat je dan rechten krijgt voor 1 jaar.
Zij snappen ook wel dat je in dat jaar niets zult verkopen, maar in ieder geval hebben ze jouw geld binnen en daar gaat het om. Tel maar na, wanneer je 3 of 4 idioten per maand weet te vinden die jou 500 euro sturen…dan hoef je niet meer te werken.
Vervolgens krijg jij dan te horen dat je nieuwe leden moet aanbrengen en voor ieder nieuw lid krijg jij dan provisie. Dat aanbrengen van nieuwe leden is de eigenlijke pyramide. Alleen de eerste 2 lagen zullen wat geld ontvangen, de rest nooit en te nimmer. Binnen een paar lagen zit je op ongeveer heel Nederland wat lid moet worden voordat jij ook maar 1 cent zult zien.
Het idee van een pyramide spel is dan ook niet dat je echt wat zult verdienen, het gaat erom dat de bedenker geld krijgt en het maakt niet uit hoe. Het is door de wetgever verboden
zie Piramidespel - Wikipedia
maar toch duiken er iedere keer weer nieuwe op. Ik heb ze al gezien voor telefoonkosten, elektriciteit, verkoop van domeinnamen, dit soort baantjes, de lijst is schier onuitputtelijk, maar het is en blijft een pyramide spel.
En nu ik er zo over nadenk heb ik toch besloten om Marcel aan te geven bij de politie. Ik ga zo zijn websites en gegevens maar eens doorsturen, want meneer heeft diverse pyramide spelen tegelijkertijd lopen.
Het deligogo ziet er nog enigzins legitiem uit, maar het vacaza gebeuren absoluut niet.
Neem aan dat hij, wanneer het geen pyramide is, zo openheid van zaken kan geven aan hen. Zo niet dan gaat zijn spel eindelijk op slot.
Beste Floor, Je kunt dit juist in Kroatie doen, heel graag zelfs, hoewel ik besef dat de toon nu wel door mevrouw papaya is gezet.
En mevrouw papaya:
Hier zijn mijn contact gegevens,
Marcel Kras
Founder heel veel eerlijke websites
Vacaza Services BV
2723 PB, 62
Zoetermeer
079-8885979
Veel plezier met het aangeven, maar probeer vooral vrede in jezelf te vinden, mensen niet direct publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, dan wordt het leven er echt een stuk leuker op:-).
Vrede op aarde,
Marcel
Krazart,
Omdat je zo vasthoudend bent mag je hier ter plekke antwoord geven op vragen, welke iedereen zal hebben.
Op deze link (http://www.vacaza.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=213), welke je zelf hebt aangegeven, rijzen een aantal vragen:
Wat gaat het een potentiele klant/medewerker/promotor kosten om die promotion code in handen te krijgen ? Gaarne het exacte bedrag.
Wat is het feitelijk produkt wat hij / zij gaat verkopen, wat is de prijs van dit produkt ?
Wat is het belang van de organisatie van het aanbrengen van zoveel mogelijk nieuwe vertegenwoordigers ? Er zijn immers weinig bedrijven waar het doel is zoveel mogelijk vertegenwoordigers in dienst te krijgen.
Wat zijn de andere bijkomende kosten, welke een lid / vertegenwoordiger / promotor etc aan jou moet betalen om zijn werk uit te kunnen voeren ?
Is het correct dat de nieuwe aangebrachte leden zelf ook weer nieuwe leden moeten vinden, die dan ook weer nieuwe leden moeten vinden, welke dan ook weer leden moeten vinden etc etc ?
Marcel,
Wees een vent en geef eens eerlijk antwoord. Misschien dat ik mijn mening nog wijzig.
Dag papaya, dat is lief van je:
Wij vragen niets, gegarandeerd. Je krijgt de code gratis, als je er een wil hebben en contact met ons opneemt.
In principe biedt de promotor advertentie ruimte aan voor aanbieders van creatieve, culinaire en sportieve producten en diensten, over de hele wereld. Met onze sites faciliteren wij een portal waar bezoekers deze creatieve, culinaire en sportieve diensten en producten op een gestructureerde kunnen vinden en direct, zonder onze tussenkomst, contact kunnen opnemen met de aanbieder/adverteerder. De prijs van van onze dienst (advertentie ruimte voor een onbeperkt aantal advertentie per aanbieder) is een eenmalige jaarlijkse lidmaatschaps bijdrage, afhangende van het soort lidmaatschap €35 of €60.
Onze promoter werkt zelfstandig, kan de code niet aan derden overdragen en promoot alléén onze sites, onze promoter werft absoluut geen nieuwe promoters!
Nogmaals: Wij zullen nooit en te nimmer 1 €cent aan onze promoters vragen.
Onze promoter kan belangstellenden/potentiele adverteerders op onze sites attenderen. Om enig wantrouwen weg te nemen, dragen we er zorg voor dat de promoter kan aantonen dat we hem/haar hebben geauthoriseerd onze sites te promoten/vertegenwoordigen. Dat doen we door de promoter met naam en toenaam plus een foto op te nemen op onze contact pagina. Nogmaals, hier zijn geen kosten aan verbonden.
Het is bedoeld als (vakantie-) bijverdiensten. Wij zetten geen enkele verwachting en stellen geen doelen, het is een carpe diem verdienmodel, je hebt tenslotte vakantie en daar wil en moet je van genieten. Meldt niemand zich aan met jouw code, even goede vrienden, want dat zijn we, vriendelijk.
Wij zullen nooit en te nimmer aan de promoter vragen meer promoters te zoeken of iemand te motiveren voor ons te werken. Promoters zoeken en selecteren we zelf, óók omdat we een naam hoog te houden hebben. Hoe??? scroll maar een heel eind naar boven:-)
Bedankt voor de goede vragen, we zullen als dank een en ander verduidelijken op ons forum.
Groet,
Marcel
Het lijkt mij in ieder geval meer op spam dan op een antwoord op de vraag van Floor.
mijn reis gaat deze zomer naar icici.
bedankt voor alle hulp, ![]()
ook bij de campingorganisaties kom je er niet tussen omdat de regering een verbod heeft op buitelandse medewerkers, ik zou voor falkensteiner het nieuwe resort gaan werken alles al rond en dan komt het verbod op buitenlanders van de regering dus baan kwijt en op nieuw aan het zoeken maar zit wel vast in kroatien