Werk In Marmaris

hallo allemaal,
Ik heb vanaf 14 juli 7 weken vrij en zou dan graag in Marmaris willen werken.
Ik weet dat dit eigenlijk een te korte periode is maar ik dacht misschien kunnen ze ergens nog wat extra hulp gebruiken in het hoogseizoen…
Ik studeer aan hotelschool den Haag, werk al 6 jaar in een hotel en spreek mn talen.
Dus als iemand iets weet dan zou ik het graag horen.
Alvast bedankt!
Groetjes

helemaal niemand? Ook niet iemand die weet waar ik kan zoeken? Het maakt me niet zoveel uit wat voor werk het is…
Alvast bedankt!

De periode is op zich niet eens zo kort… maar je bent wel érg laat met zoeken… alle sollicitatieprocedures waren tussen december en april zo’n beetje. Wat je zou kunnen doen is een lijst met hotels maken en die één voor één afbellen om te vragen of ze nog personeel kunnen gebruiken. Of een ticket boeken en ter plaatse gaan zoeken.

ja zoiets zat ik inderdaad ook al te denken…
bedankt in ieder geval!

voor volgend seizoen zoeken ze wel mensen in hotel marmaris resort… dat ligt een half uur van marmaris …ik was hier vorige week op vakantie en het stond daar aangeplakt… het is een erg leuk animatieteam.
voor meer informatie kan je kijken op www.nalkiran.com en daar staat het mail adres ook waar je naartoe kunt mailen ercan@nalkiran.com of erdal@nalkiran.com

Hoi Pien,

Ik weet dat ze in hotel Pineta nog mensen zochten. Een meisje op dit forum Aniek had het daarover. Zij is er volgens mij al naartoe, maar misschien kun je haar toch een e-mail sturen en kan zij jou verder helpen. Het zal misschien wel effe duren voordat je antwoord krijgt, maar zij kan het daar wel meteen voor je vragen. Ze heeft hier ook een onderwerp gestart namelijk hotspots in Marmaris, via dit onderwerp kan je een mail naar haar sturen. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes en misschien tot ziens in Marmaris,

Priscilla