Werk In Marmaris

hallo allemaal,
Ik heb vanaf 14 juli 7 weken vrij en zou dan graag in Marmaris willen werken.
Ik weet dat dit eigenlijk een te korte periode is maar ik dacht misschien kunnen ze ergens nog wat extra hulp gebruiken in het hoogseizoen…
Ik studeer aan hotelschool den Haag, werk al 6 jaar in een hotel en spreek mn talen.
Dus als iemand iets weet dan zou ik het graag horen.
Alvast bedankt!
Groetjes

helemaal niemand? Ook niet iemand die weet waar ik kan zoeken? Het maakt me niet zoveel uit wat voor werk het is…
Alvast bedankt!

De periode is op zich niet eens zo kort… maar je bent wel érg laat met zoeken… alle sollicitatieprocedures waren tussen december en april zo’n beetje. Wat je zou kunnen doen is een lijst met hotels maken en die één voor één afbellen om te vragen of ze nog personeel kunnen gebruiken. Of een ticket boeken en ter plaatse gaan zoeken.

ja zoiets zat ik inderdaad ook al te denken…
bedankt in ieder geval!

voor volgend seizoen zoeken ze wel mensen in hotel marmaris resort… dat ligt een half uur van marmaris …ik was hier vorige week op vakantie en het stond daar aangeplakt… het is een erg leuk animatieteam.
voor meer informatie kan je kijken op www.nalkiran.com en daar staat het mail adres ook waar je naartoe kunt mailen ercan@nalkiran.com of erdal@nalkiran.com

Hoi Pien,

Ik weet dat ze in hotel Pineta nog mensen zochten. Een meisje op dit forum Aniek had het daarover. Zij is er volgens mij al naartoe, maar misschien kun je haar toch een e-mail sturen en kan zij jou verder helpen. Het zal misschien wel effe duren voordat je antwoord krijgt, maar zij kan het daar wel meteen voor je vragen. Ze heeft hier ook een onderwerp gestart namelijk hotspots in Marmaris, via dit onderwerp kan je een mail naar haar sturen. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes en misschien tot ziens in Marmaris,

Priscilla

ja ik had inderdaad aan haar ook gevraagd of ze daar nog mensen nodig hadden, maar daar heeft ze (nog) niet op gereageerd. Ik denk dat ik maar gewoon naar pineta ga mailen, kan t altijd proberen…
Heb die andere organisatie ook al gemaild, dus hoop wat terug te krijgen…
Zou wel heel leuk zijn als k er alsnog voor een aantal weken heen kan!
Bedankt in iedergeval voor je reactie!
Groetjes
Pien

Hoi, kijk eens op de site van bar Rembrandt Marmaris. Die hebben ook nog een restaurant en je kunt daar volgens mij via e mail solliciteren.
Veel succes en ik hoop dat het gaat lukken want Marmaris is zoooooo leuk!

groeten, Marjan

Weet nýet of ze daar nog mensen nodýg hebben, rembrand. maar ze zoeken nog ýemand op een boot, ned ýemand!!

bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik ben druk bezig met mailen enzo.
Wat houdt dat werk op die boot precies in? En heb je ook een email adres daarvan?
Alvast bedankt
Groetjes

Nee heb daar geen emaýladres van maar het werk op dýe boot houdt ýn dat je voornamelýjk savonds op dýe boot zýt om mensen ýnformatýe te geven over de boottrýp. nýet echt propperen geloof ýk want daar houdt hýj nýet zo van.
Of je ook overdag met de trýp mee moet weet ýk eýgenlýjk nýet maar anders zou je dus overdag vrýj zýjn. Je kan drýe x per dag mee eten en qua salarýs zou je echt met hem over moeten praten. per wanneer ben je beschýkbaar? mýsschýen dat ýe een maýladres heeft zal het ýs vragen en dan hoor je het wel!

hey ik wil ook wel wat meer informatie, ik ben daar vanaf juli!

Ik ben er op 20 augustus om vakantie te vieren, zijn jullie er dna ook nog?

ik ga 21 augustus voor 10 dagen naar Marmaris