GEZOCHT!! Reisgenote 6 maanden wonen Marmaris medio Juli 2015

Ben jij ook zo gek op Marmaris en wil je ook graag 6 maanden daar wonen/feesten/werken dan ben jij degene die ik zoek!!
Vrouw
Leeftijd 24-30 jaar
Makkelijk in de omgang
Niet lui, maar wel lekker kan genieten van zon, zee, strand…
Houdt van gezelligheid en een lolletje!!

Neem dan contact met mij op.
Ik ben 24 jaar, werk in de zorg maar ben het zat!
Wil ff een uitdaging na m’n opleiding.
Ben nu 4x in Marmaris geweest en wil graag ontdekken of ik hier mijn leven zou kunnen opbouwen. >>>

hoi hoi ,
wat leuk dat jij ook voor komen seizoen op zoek ben naar werk in marmaris.
ik namelijk ook :smiley:
ik heb al 2x een seizoen gewerkt een keer in de bar van familie van mijn vriend.
en een keer stage van 5 maanden in hotel (grand faros hotel)
ik kom er zelf al meer dan 8 jaar waar vaak meer als 1 a 2 maanden om me vriend te zoeken.

maar ik ben gewoon verlieft op het land en de plaats.
me vriend studeert in cyprus en is er niet (dus niet dat je denk dat daar voor ga) hij komt waarschijnlijk een aantal weekjes als hij vakantie heeft
maar ik kom echt voor het land het werk en ik voel me daar thuis ken alles op me duim en ken genoeg mensen.

nu alleen weer een baan zien te vinden ( wat niet makkelijk is want ja ze betalen wel minimaal) en ik wel gewoon me nl verzekering win betalen.
maar als je al met 2 ben en we samen al een appartement kunnen huren (wie weet krijgen we het al we samen werken wel van de werkgever )

dat schilt al kosten.

ik ben zelf 22 jaar oud kom uit zeeland.

en ben het saaie Nederland na een Seizoen te hebben gewerkt hier alweer zat.

heb de zon nodig lijk super leuk om jou te leren kennen en een top seizoen te maken !!!

groetjes ,

Patricia

Heey meis! Ik wil het ook heeel graag maar voor aankomend jaar gaat het helaas niet meer lukken. Ik heb een vaste baan en moet ruim van te voren aangeven dat ik een half jaar onbetaald verlof wil. Of ze dat ook accepteren weet ik niet. Ik had het bericht geplaatst omdat ik hoopte dat ik snelle reacties kreeg en dat ik het kon aanvragen op mm werk. Ik zou wel het jaar erna willen. Want het is een geweldig plaatsje. Leuk dat je er een vriend heb!! Vind het jammer dat ik niet meer kan :(:frowning: sorry!