Werken In Marmaris

Ben op zoek naar baantje in marmaris.

Wie heeft handige tips voor mij:

groetjes

Hoi, Ik ben ook op zoek naar een baantje in Marmaris maar voor in 2006.
Hou je me op de hoogte als je tips krijgt…

Groetjes Carmen

Ja is goed, zal ik doen.

Als jij nog goeie tips heb enz. hoor ik ut ook graag

groetjes Kim

hoi allebei…

ik heb ook al eerder een berichtje geplaatst… maar in hotel marmaris resort zoeken ze voor volgend jaar nog entertainers… Ik was daar in mei op vakantie en dat stond aangeplakt.
ik heb de entertainer site : www.nalliran.com daar staat ook wel een mail adres op waar he heen kan mailen… ercan@nalkiran.com of erdal@nalkiran.com

ik weet dus niet of ze al genoeg mensen hebben … het stond er natuurlijk al in mei aangeplakt…
en je moet er wel rekening mee houden dat het hotel een eind bij het centrum ligt, dik een half uur.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
liefs chelsey

Vakantie boeken in het laagseizoen (dus aan het begin vh seizoen) aantal weken hotel open ticket terug goede reisverzekering en gaan met die banaan…
Overal laten weten dat je op zoek bent naar een baan en dan zal het allemaal wel goed komen!!!

Succes dames!

Liefs Linda

Heey Linda,

heb jij daaar ervaring mee?

groetjes

Ik heb dat ook gedaan, enkeltje turkije gekocht en daar opzoek naar werk gegaan! Zijn genoeg baantjes te krijgen als je al in april ofzo heen gaat! Maar kimmetje wil je dit jaar nog heen dan??

Neej dit jaar niet meer. Maar wil wel heel graag volgend jaar!!

Ja en nee, ik heb dit zo 2 keer gedaan in Spanje en 1 keer in Turkije, als je vroeg in het seizoen gaat en je spreekt je talen (engels nederlands en eventueel duits/frans) ben je bovendien spontaan en zie je er leuk uit (en boven de 18!) dan maak je een goede kans. Diverse bars hotels en restaurants zoeken mensen maar geven geen geld uit aan mensen om die voor hun te zoeken.
Dus:

Ga eind April begin Mei naar de plaats waar je wilt werken, zorg voor een goede reisverzekering (interpolis 180 dagen) boek een week of 3 hotel en een open ticket terug en gaan met die banaan, laat aan iedereen die het horen wil weten dat je op zoek bent naar een baan, ga alle bars hotels enz af en laat daar je nummer achter.

Zels had ik alledrie de keren binnen een week een baan, andere die ik ken die het ook zo hebben gedaan (Turkije) hadden ook allemaal geluk. Ken je bovendien mensen in de plaats waar je wil gaan werken, laat het hun weten zodat zij voor jou kunnen kijken.

Heel veel succes en als jullie nog vragen hebben, roept u maar!!

Liefs Linda

Okay, thnx voor de info.

Ik hou van de winter alles op internet in de gaten en mail wel wat rond.
En als ik niets heb gevonden ga ik er denkk in april naartoe. Lijkt me alleen best eng om er alleen naartoe te gaan, dus hoop dat ik nog iemand tegenkom die ook naar Maramris wilt om te werken en samen met mij wil gaan.

Groetjes

Nou zijn der genoeg denk ik zo!! Hoezo wil je eigenlijk naar marmaris, misschien heb je het wel al neergezet hoor…

Nou ben er van de zomer geweest en heb ut erg naar mn zin gehad daar en weet dan daar ook al btje de weg enz.
En veel vn me vrienden gaan er volgnd jaar ook weer heen.