Werk in marmaris 2006

Lieve mensen,

Vorig jaar heb ik met veel plezier twee maanden in marmaris gewerkt. Ik zou heel graag dit jaar weer willen gaan maar ben dan nog op stage. Nu heeft mijn werkgever gevraagd of ik nog mensen wist die dit jaar zouden kunnen werken. Aangezien ik vorige jaar door dit forum aan mijn baantje ben gekomen, leek het mij een goed idee om het hier op te zetten.

Het gaat om werk in en voor de hamam in Cosmopolitain hotel te Armutalan. Het gaat om het verkopen van tickets voor de hamam. Dit houd voornamelijk in dat je langs het zwembad van het hotel loopt en daar de mensen aanspreekt, informeert over de hamam en de prijzen en dan uiteindelijk proberen een afspraak met ze te maken.
Verder is hij ook nog op zoek naar iemand die in de hamam achter de bar kan staan en een maseuse.

Mensen die geinteresseerd zijn kunnen me mailen op het volgende adres: [EMAIL=“551531@hdh.nl”]551531@hdh.nl.

Voor nu in ieder geval hele fijne kerstdagen!

Groeten, Pien

kjkj

Hoi Sabrina,
Zal even snel proberen al je vragen te beantwoorden. Het hotel is in het plaatsje Armutalan, 2 km van Marmaris. Armutalan zelf is een klein plaatsje, ik moet eerlijk zijn dat ik het plaatsje zelf niet zo goed ken. Marmaris is een hele leuke stad, boulevard, uitgaansgelegenheden, strand, noem het maar op. Ze willen het liefst meisjes vanaf 18 jaar. Een gemiddelde werkdag ziet er als volgt uit. Om ongeveer half 9 'sochtends ga je richting hamam, daar ontbijten en dan ongeveer om half 10,10 uur naar buiten naar het zwembad. Daar ben je eigenlijk de hele dag. Informatie geven over de hamam etc. 'Smiddags is er een warme lunch in de hamam, drinken kan je trouwens ook de hele dag in de hamam halen. Als de meeste mensen bij het zwembad weg zijn ga je naar binnen en geef je daar nog wat informatie aan mensen die langs lopen, je zal waarschijnlijk om een uurtje of 9 klaar zijn. Als je een keer eerder weg wilt zullen ze daar niet echt moeilijk over doen. Je hebt 1 dag in de week vrij. Ze betalen 400 euro per maand. Je woont in Armutalan, bij hun in huis. (de baas en zn broer). Je hebt daar een eigen kamer. Is echt prima te doen, ik heb het ook gedaan vorig jaar. Wat ook wel handig om te weten is, is dat de baas vloeiend Nederlands spreekt, dit vond ik toch wel erg handig, zeker als je dingen over het werk met hem wilt bespreken.
Als je achter de bar zou willen werken zien de werktijden er in principe hetzelfde uit.
Wat ik het leukst vond was eigenlijk het contact met de mensen bij het zwembad, als je ze 1 keer hebt gesproken kennen ze je, en vaak zat ik gewoon de hele tijd gezellig met die mensen te praten over van alles en nog wat.
Ze hebben het liefst dat je een paar maanden zou kunnen komen.
Hoop dat ik je zo wat meer een beeld heb kunnen geven.
Als je nog meer vragen hebt beantwoord ik ze graag!
Groetjes

jk.lkh