Werk en wonen in spanje. Uitdaging van je leven

Hi,

Op het forum zijn er zoveel mensen die opzoek zijn naar een baan in spanje. En het liefst met verblijf dat word vergoed.
Afgelopen Zomer heb ik op Ibiza gewerkt in een soort van centre parcs. Het is daar echt super om te wonen en werken. Je krijgt genoeg vrije tijd om de dingen te doen waar je altijd al over gedroomd hebt. Je werkt, krijgt betaald en je verblijf word geregeld. Je krijgt een eigen kamer met aparte badkamer en een kleine woonkamer.
Dit jaar doe ik het weer over maar op een andere locatie.
Het bedrijf is nog opzoek naar getalenteerd en leuke personeel.

Grt,

[EMAIL=“Celine.Cs@live.nl”]Celine.Cs@live.nl

hoe lang heb je het dan gedaan?
en welk bedrijf is het ?
kan je me wat meer vertellen erover?

Hallo
Ik heb het 2 maanden gedaan op 2 verschillende locaties. Eerste periode heb ik in Mallorca gewerkt en tweede periode in Benidorm. Dit was vanwege persoonlijke redenen. Dit keer ben ik van plan om op 1 locatie te blijven.

De job is ideaal voor als je vrije tijd wilt combineren met werk. Dan weet je i.i.g dat je van het zonnetje kan genieten. Als het goed is mag je ook je eigen rooster inplannen. Maar dit moet je geloof ik wel doen voordat je vertrekt.

Je kan mailen naar [EMAIL=“Sunnyjob@live.nl”]Sunnyjob@live.nl. En het is handig als je gelijk je c.v opstuurt. En hun verder vragenn

Misschien kom ik je wel een keer tegen, lijkt me wel grappig.

Heel veel succes met het vinden van een relaxed baantje in de meest relaxde periode van het jaar.

Groetjes

Wat moet je dan precies allemaal doen voor werk?