Voor de eerste keer in het zesjarig bestaan van Wereldwijzer.nl organiseren we de Wereldwijzer.nl Reisforum verkiezingen. We willen nu wel eens weten wat het meest populaire reisforum op Wereldwijzer.nl is.
Van 1 t/m 17 september kun je een reisforum van Wereldwijzer.nl nomineren die je op de voorpagina ziet. De 10 meest genomineerde reisforums zullen strijden in de finale, waar je kunt stemmen op één van de reisforums.
Bij het beoordelen van een reisforum kun je o.a. letten op:
Goed Jeroen, dan zal ik de eerste zijn die nomineert.
Ik nomineer het Reisgenoten forum.
De reden hiervoor is dat het leuk is om te lezen als mensen met de zeflde ideeën elkaar vinden op Wereldwijzer.nl. En ik ben altijd erg benieuwd waar mensen naar toe gaan.
Leuke actie! Maarreuh, wat gebeurt er hier dan verder nog mee??? Kennen we d’r ok nog wa mee winnen?!?! :unibrow: Hihi, tja, ben en blijf Nederlandse he?! :redface:
Maar goed, mijn stem gaat in ieder geval naar:
HET CUBA REISFORUM
Ik vind dat, hoewel het geen dagelijks actief forum is, de bedragen die er geleverd worden zeer interessant zijn en soms zelfs ook diep gaan. Net als het land zelf is dit een mooi en bijzonder forum en dat mag benoemd worden.
Tja was natuurlijk te verwachten van mijn kant maar ik stem op het **Turkije reisforum **
Dit omdat het een forum is met veel vaste bezoekers en er zich regelmatig weer nieuwe mensen aanmelden die vervolgens ook weer vaste bezoekers worden Bovendien is iedereen erg behulpzaam, meelevend, helpt waar mogelijk en gewoon echte lieverds met allemaal een grote passie: Turkije!!!
Ook ik vertel niets nieuws momenteel maar ik stem op: TURKIJE REISFORUM
eventjes verduidelijken
Vast aantal bezoekers
Iedere dag leuke discussies en verhalen
lieve, leuke, super mensen, begint net een online-familie te worden we zijn er voor iedereen iedere dag !
je word er altijd héél snel geholpen !
werkt even verslavend als euhh…:smoke: u know en er komen iedere dag meer en meer mensen bij en de meesten blijven dan ook, hoezo verslavend ? :unibrow:
Ook al ga je eens een jaartje niet naar Turkije, maar naar een ander land, ben en blijf je toch welkom. Tevens vind ik het ook gezellig en inderdaad wel een beetje verslavend. Hoezo? :lol:
hahahaha ja ook ik stem op het TURKIJE FORUM.
Eigenlijk hoef ik niet meer uit te leggen waarom omdat dit allemaal hierboven is beschreven en ik sluit me daarhelemaal bij aan!!!
GO TURKEY!!!
En weer een stem voor het Turkije forum!!
Diamond en Sevgilim hebben al heel duidelijk uitgelegd dat dit gewoon een super heerlijk verslavend forum is en ik sluit me hierbij aan
typisch dat de turkije forummers meteen als eerste en meteen massaal stemmen, dat bewijst maar dat het durk bezocht wordt en super leuk is en gewoon verdiend te winnen met stip op nummer 1