Wereldwijzer.nl Reisforum verkiezingen 2006 - Nominaties

Wereldwijzer.nl Reisforum verkiezingen 2006

Voor de eerste keer in het zesjarig bestaan van Wereldwijzer.nl organiseren we de Wereldwijzer.nl Reisforum verkiezingen. We willen nu wel eens weten wat het meest populaire reisforum op Wereldwijzer.nl is.

Van 1 t/m 17 september kun je een reisforum van Wereldwijzer.nl nomineren die je op de voorpagina ziet. De 10 meest genomineerde reisforums zullen strijden in de finale, waar je kunt stemmen op één van de reisforums.

Bij het beoordelen van een reisforum kun je o.a. letten op:

• zijn er vaste bezoekers
  • zijn er leuke discussies
  • is er nieuws te vinden
  • word je er snel geholpen door andere bezoekers

Agenda:

• 01-09 t/m 17-09 nominatieronde
  • 18-09 t/m 29-09 finale stemronde

Plaats hieronder je nominatie!

Goed Jeroen, dan zal ik de eerste zijn die nomineert.

Ik nomineer het Reisgenoten forum.

De reden hiervoor is dat het leuk is om te lezen als mensen met de zeflde ideeën elkaar vinden op Wereldwijzer.nl. En ik ben altijd erg benieuwd waar mensen naar toe gaan.

Groeten,

Xander:biggrin:

Dan nomineer ik het Wereldwijzer.nl Reiscafé, omdat het nieuw is :stuck_out_tongue:

Leuke actie! Maarreuh, wat gebeurt er hier dan verder nog mee??? Kennen we d’r ok nog wa mee winnen?!?! :unibrow: Hihi, tja, ben en blijf Nederlandse he?! :smiley: :redface:

Maar goed, mijn stem gaat in ieder geval naar:

HET CUBA REISFORUM

Ik vind dat, hoewel het geen dagelijks actief forum is, de bedragen die er geleverd worden zeer interessant zijn en soms zelfs ook diep gaan. Net als het land zelf is dit een mooi en bijzonder forum en dat mag benoemd worden.

Liefs,
Carolina

Tja was natuurlijk te verwachten van mijn kant maar ik stem op het **Turkije reisforum :turkey: **

Dit omdat het een forum is met veel vaste bezoekers en er zich regelmatig weer nieuwe mensen aanmelden die vervolgens ook weer vaste bezoekers worden :smiley: Bovendien is iedereen erg behulpzaam, meelevend, helpt waar mogelijk en gewoon echte lieverds met allemaal een grote passie: Turkije!!!

Ook ik vertel niets nieuws momenteel maar ik stem op: TURKIJE REISFORUM

eventjes verduidelijken

• Vast aantal bezoekers
  • Iedere dag leuke discussies en verhalen :smiley:
  • lieve, leuke, super mensen, begint net een online-familie te worden :wink: we zijn er voor iedereen iedere dag !
  • je word er altijd héél snel geholpen !
  • werkt even verslavend als euhh…:smoke: u know :wink: en er komen iedere dag meer en meer mensen bij en de meesten blijven dan ook, hoezo verslavend ? :unibrow:

Ook ik stem natuurlijk op het **Turkije reisforum :turkey: **!!!
Waarom???
Dat hebben Diamond en Sevgilim al heel goed voor me uitgelegd :p.

Dan stem ik ook op het Turkije Forum.

Ook al ga je eens een jaartje niet naar Turkije, maar naar een ander land, ben en blijf je toch welkom. Tevens vind ik het ook gezellig en inderdaad wel een beetje :stuck_out_tongue: verslavend. Hoezo? :lol:

Roanna :wink:

Ik stem op het Turkije Forum. Ga binnenkort pas voor de eerste keer naar turkije maar ben door dit forum al zo verslaafd aan turkije.

hahahaha ja ook ik stem op het TURKIJE FORUM.
Eigenlijk hoef ik niet meer uit te leggen waarom omdat dit allemaal hierboven is beschreven en ik sluit me daarhelemaal bij aan!!!
GO TURKEY!!!

Groeten van Jac

En ook ik hoor erbij, bij de Turkije club. Het leukste en gezelligste forum wat er is!!! Dus…weer een stem voor het Turkije Forum!
Mar

Het is een beetje saai, maar stem ook op het turkije forum. Heb eigenlijk niks meer toe te voegen aan mijn voorgangers. T is daar gewoon gezellig!

Ja en wat moet ik dan…het word een beetje afgezaagd maar ook ik ga ervoor

:turkey: Turkije Reisforum:TURKEY:

Kan wat mij betreft niet anders. Ben ook daar het meest(altijd) te vinden
Groetjes

En weer een stem voor het Turkije forum!!
Diamond en Sevgilim hebben al heel duidelijk uitgelegd dat dit gewoon een super heerlijk verslavend forum is en ik sluit me hierbij aan :smiley:

:wub: I LOVE TURKIJE FORUM! :wub:

Liefs Rieneke

Vrijwel alleen maar stemmen voor het Turkije-forum !??!

Dan gaan we daar even verandering inbrengen…

Ik stem voor het…

:thailand: :thailand: :thailand: :thailand: :thailand:

THAILAND-FORUM !!

:thailand: :thailand: :thailand: :thailand: :thailand:

DAn steeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik OOOOOOOOK OP DE TURKIJE FORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Ik stem op het Thailand forum.

Ik stem voor het Turkije forum!!

uiteraard het turkije forum

typisch dat de turkije forummers meteen als eerste en meteen massaal stemmen, dat bewijst maar dat het durk bezocht wordt en super leuk is en gewoon verdiend te winnen met stip op nummer 1

IK stem op het Spanje forum