Wereldwijzer.nl Reisforum Verkiezingen 2007 - Stemronde

Wereldwijzer.nl Reisforum Verkiezingen 2007
Stemronde

Na de nominatieronde is het nu tijd voor de stemronde. Stem op 1 van de genomineerde reisforums op Wereldwijzer.nl om te laten weten welk reisforum zich volgens jou het beste reisforum van 2007 mag noemen.

Agenda:
2 t/m 18 november: nominatieronde
19 november t/m 3 december: stemronde (finale)

Geef nu je stem aan 1 van de genomineerde reisforums die je bovenaan het bericht in de peiling vindt. Eventueel kun je hieronder je stem toelichten. Let wel: je moet wel hier bovenaan stemmen, een reactie hieronder geven is geen geldige stem. Verder is het niet toegestaan meerdere accounts aan te maken om vaker te stemmen; hier wordt op gecontroleerd.

Bij het bepalen van je favoriete reisforum kun je laten meewegen:

• heeft het reisforum vaste bezoekers
  • kun je op het reisforum genoeg informatie vinden over het thema van het reisforum
  • vinden er op het reisforum interessante discussies plaats die aansluiten bij het thema van het reisforum
  • verstuurt het reisforum een nieuwsbrief
  • worden er in het reisforum regelmatig activiteiten georganiseerd
  • zou je het reisforum aanbevelen bij anderen
  • en wat je verder nog belangrijk vindt aan een reisforum

Het is de beheerders van de reisforums uiteraard toegestaan om promotie te maken en hun bezoekers te attenderen op deze verkiezing.

Winnaar 2006: Turkije Reisforum

Wij wensen iedereen veel succes!

Uiteraard stem ik het Cuba Forum!

Liefs,
Carolina

tja
en uiteraard stem ik op het turkije forum… het spijt me, is gewoon het leukst, het actiefs en het meest hecht (meeting met 16 vrouw/ man)

Hey allemaal,

Ik zal mijn stem ook even toelichten:

Ik stem eigenlijk uit “protest” niet op het Turkije-forum, omdat dit forum de meeste bezoekers heeft dus waarschijnlijk ook zal winnen. Ik wil andere fora, met wat minder (potentiële) bezoekers ook een kans geven. In mijn ogen is het eigenlijk geen representatieve toetsing/verkiezing en dat vind ik jammer. Mijn stem gaat dan ook uit naar het Cuba Forum, waar mijns inziens de meeste potentie in zit en omdat het sowieso mindere kansen heeft omdat het simpelweg minder publiek trekt. Een verdiende kans!

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Daar heb je een goed punt Wouter. Meeste bezoekers op een forum is m.i. erg relatief. Tibet, Cambodja, India, Costa Rica, wintersport, naturisme etcetera, allemaal interessante landen/fora, maar lokt nou eenmaal niet zoveel bezoekers als een vakantieland zoals b.v. Turkije.

Ik heb niets tegen het Turkije-forum, maar vind net als Wouter dat het een beetje een appels met peren verhaal blijft.

Mijn stem gaat overigens naar het Cambodja-forum

Tja,mede-forumbeheerder Wouter en roberts,kan me jullie standpunt indenken;opjectieviteit is hier van geen sprake,ik heb het turkije-forum van het begin af toe opgebouwd,na 6 jaar is het zo geworden;als ze deze verkiezing 6 jaar jaar geleden hadden gedaan had ik weinig stemmen gekregen.

Maar zie het zo:er is geen '‘echte’'winnaar,we gaan allemaal voor ons forum en de bezoekers vinden van gading en komen terug.

Dat is toch het belangrijkste?

Groetjes,

Hans.

Ga voor het turkije forum, het is behalve gezellig,ook het meest hechte forum waar men met respect met elkaar omgaat. Forum is behalve dat ook ook informatief

ik sluit me volledig bij toos en de anderen aan : dus ook Turkijeforum !:turkey:

Turkije forum :slight_smile:

Ik ga toch ook voor het Turkije forum, vooral voor de gezellige sfeer.
Kom zelf meer in landen als Thailand, Maleisie, Cuba, Mexico
Allemaal heerlijke landen en veel cultuur, maar in Turkije voel ik me
"thuis"en dit forum bevestigt mijn gevoel

Waarom staat het Tunesië forum er niet bij??

Omdat die in de nominatieronde blijkbaar niet genoemd is.

en en en en… :paranoid:
wie heeft er gewonnen!?