De afgelopen twee weken kon je je favoriete reisforum van Wereldwijzer.nl nomineren. De vijf meest genomineerde reisforums zijn door naar de finale. Het winnende reisforum krijgt naast alle eer en de titel Beste Wereldwijzer.nl Reisforum 2008 een maand lang extra aandacht op www.wereldwijzer.nl.
Welk reisforum verdient volgens jou de titel Beste Wereldwijzer.nl Reisforum 2008? Geef nu je stem aan 1 van de genomineerde reisforums die je bovenaan het bericht in de peiling vindt. Eventueel kun je hieronder je stem toelichten. Let wel: je moet wel hier bovenaan stemmen, een reactie hieronder geven is geen geldige stem. Verder is het niet toegestaan meerdere accounts aan te maken om vaker te stemmen; hier wordt op gecontroleerd.
Bij het bepalen van je favoriete reisforum kun je laten meewegen:
heeft het reisforum vaste bezoekers
kun je op het reisforum genoeg informatie vinden over het thema van het reisforum
vinden er op het reisforum interessante discussies plaats die aansluiten bij het thema van het reisforum
verstuurt het reisforum een nieuwsbrief
worden er in het reisforum regelmatig activiteiten georganiseerd
zou je het reisforum aanbevelen bij anderen
en wat je verder nog belangrijk vindt aan een reisforum
Het is de beheerders van de reisforums uiteraard toegestaan om promotie te maken en hun bezoekers te attenderen op deze verkiezing.
Ook dit jaar zal het vast weer erg lastig worden om het Turkije-forum te verslaan, maar we gaan er gewoon voor…mijn keuze is gevallen op het Thailand-forum natuurlijk !
Na wat wikken en wegen ga ik voor het Australië Reisforum. De reden… ik wil een iets kleiner forum dan het Turkije forum bijvoordeeld is, ook een kans geven. Mijnsinziens heeft het Australiëforum de meest informatieve en bovendien kwalitatief goede informatie voor haar reizigers. Ik vind dat wel een pluimpje waard!
Dat ben ik helemaal met je eens Cynthia. Turkije-forum is absoluut een van de gezelligste (kom er ook wel eens een kijkje nemen) forums van WW…jullie hebben het voordeel dat jullie een grote, hechte community zijn waar niet alleen reis-gerelateerde zaken worden besproken, maar ook de dagelijkse koetjes en kalfjes… Dat missen we helaas op het Thailand-forum…
Maar aangezien je van plan bent naar Thailand op vakantie te gaan, had ik jouw stem eigenlijk wel verwacht voor het Thailand-forum :nod: !
Wie er ook uiteindelijk mag winnen…Wereldwijzer is gewoon het beste en leukste forum in het algemeen…denk dat we het daar wel allemaal mee eens zijn !
Ik was ook erg aan het twijfelen, en als ik er 2 had mogen kiezen dan was Thailand ook zeker door mij gekozen!! Maar goed ik ken zowel thailand als jullie forum niet goed, dus was de keuze voor mij deze keer duidelijk… Maar wie weet volgend jaar Vind het thailand-forum (voor zover ik daar gekeken heb) wel absoluut goed!
(hihi, ik zou nog niet voor thailand hebben kunnen kiezen al heb ik er al veel info vandaag gehaald voor onze reis in december!!! Maar Dave, er staat heel veel nuttige info op, en is voor veel newby’s, zoals voor mij, veel op te vinden… zeker een heel dikke 2de plek voor mij)
Ik zat te dubben tussen Israel en Turkije…Mijn goede.lieve vriendin Judith heb ik geholpen bij het opzetten,maar het loopt nog niet erg;hoop dat ze door de nominatie meer bekendheid krijgt.