*FINALE* Reisforum van het jaar verkiezingen 2008

Oeps…ik zie het nu idd…was nog niet helemaal wakker vanochtend…

Dank u !

tja… zou wel eens een x op een ander forum willen stemmen, aangezien t turkije forum die ‘extra’ aandacht niet nodig hebben en andere fora allicht wel… maar ja, volgens mij word ik dan meteen verbannen, dus… 3 in a row?! ik heb op het turkije-forum gestemd!

Het Cuba Forum heeft de nominatieronde helaas niet gehaald, dus daarom stem ik, zonder enige twijfel, voor: Het Reiscafé! :slight_smile: Ook ik breng hier aardig wat tijd door en speel regelmatig voor barvrouw. :smiley:

ja zo wordt het misschien eentonig. Maar ik stem ook op TURKIJEFORUM!!!
Gewoon als je vragen heb over het land dan wil iedereen helpen en natuurlijk het is er ook gezellig.

Groetjes Jac

ik had al gestemd alleen hier nog niets geplaatsd maar heb op het reiscafe gestemd!

Ik ga maar es voor het Thailand Forum :biggrin:

http://www.mrtomservice.com/images/thai_flag.gif

natuurlijk het turkijeforum…

ik ook turkijeforum hoor

Het Australie reisforum. **Het gaat tenslotte om de inhoud!
**Gezelligheid kent geen tijd, als je alleen wilt praten over reizen ga je naar turkijeforum.
[COLOR=Red][COLOR=Black]Voor echt reizen ga je naar het OZ forum.

www.globetrotter.waarbenjij.nu
[/COLOR][/COLOR]

Remko, ben ik niet helemaal met je eens… Ook het turkije-forum heeft wel informatie voor reizigers, maar het hoofdonderdeel is daar wel inderdaad het “Turkish Tea Time”

Remko ik ben het tot zover met je eens…
Het turkijeforum heeft een heleboel kanten: ook de vertaal kant, de reizigers kant, de ‘gezellige’ tijd(maar dat is TTT!) en dan nog de hotels, reizen, waar wel en niet heen…
We zijn er op alle fronten voor elkaar, DAT hoort ook bij HET BESTE FORUM, waarvan ik nog steeds hoop dat wij het de 3de keer gaan winnen!!

Maar dat wil niet zeggen dat er maar 1 topper is…nou eigenlijk wel:

WERELDWIJZER.NL…

Dat is DE topper!!

Op verzoek van, heb ik zojuist ook gestemd
( wist natuurlijk helemaal niks van een verkiezing af… )
En de keuze was voor mij niet moeilijk, het enige forum waar ik op kijk is het Turkije forum, heb er het half jaar dat ik er nu op zit echt heel veel aan gehad, en hele leuke contacten aan overgehouden ( en nog steeds…)

Groetjes Mirjan

Ok,de race is gelopen…even over mijn forum…

Het is een uniek forum die een eigen leven is gaan leiden,met dank aan de redactie die me ook de vrijheid liet om het zo in te delen,experienteren, zoals het nu is,en natuurlijk mijn commuity.

Jeroen en ik hebben het turkije-forum samen opgebouwd vanaf het prille begin en de samenwerking kristalleert zich nu dus uit, het grootste turkije forum van nederland.

Besteed veel tijd aan dagelijks;controleren,alles lezen,pb beantwoorden,ingrijpen als het nodig is

Als beheerder ben ik er dagelijks minstens een uur aan zoet.

Jeroen,bedankt;was niet altijd correct tegen je maar we kwamen er altijd weer tot elkaar en hoop nog lang samen te werken met je.

Neemt niet weg om mede-forumbeheerder te loven om hun inzet;
Dave,Carolina en al mijn collega’s;jullie maken ons forum groot,er is geen echte winnaar;de echte winnaar is wereldwijzer

Ik kan niet anders dan het met je eens zijn Hans ! De echte grote winnaar is Wereldwijzer, omdat deze fantastische community nog steeds blijft groeien en dit is iets waar we met z´n allen (redactie, forumbeheerders en vaste forumleden) voor gezorgd hebben.

Dankzij de inzet van ons allen is Wereldwijzer een van de grootste, zo niet, DE grootste reiscommunity van Nederland geworden.

Hans (en alle overige Turkije-fans), ik ben nog een beetje voorbarig (hoewel ik niet verwacht dat er nog iets verandert), maar bij deze alvast de felicitaties voor het 3x op rij winnen van de Verkiezingen ! Complimenten voor jou en al je vaste leden !

Wel merk ik dat de animo om te stemmen dit jaar volgens mij minder is geworden vergeleken met de eerste 2 jaar dat deze verkiezingen gehouden werden…dacht dat zowel het Turkije-forum als het Thailand-forum de afgelopen jaren een stuk meer stemmen hadden…

Dank je,Dave

Ik heb het met de redaktie over gehad,tijdstip was ongelukkig, hoop mensen waren nog op vakantie tijdens de nominatie-ronde en finale

Ik sluit me aan bij Hans en Dave… En eigenlijk vind ik dat na 3 jaar winnen we eigenlijk voor een jaar moeten terugtrekken om zo een ander forum ook de kans te geven!!! :thumbsup:

Ik sluit me bij jou aan
Cynthia…volgend jaar Turkijeforum even niet herkiesbaar om te zien wie er dan het beste uit de bus komt.
Wij blijven evengoed wel door kletsen en vragen beantwoorden die “vreemden” aan ons stellen (hierop het antwoord voor jou Remco). Het kan op TTT wel een gezellige kwebbeltoko zijn, maar we geven wel antwoord op alle vragen…en helpen daar waar we kunnen…al was het alleen al betreffende vertalingen, en ervaringen in diverse delen van turkije…

maar dan toch Hans van harte…

Cyn…Viva;ben het helemaal met jullie eens…niks aan toe te voegen;
3 maal is leuk maar nu zijn anderen aan de beurt

Ook helemaal mee eens. Moeten anderen ook een keer een kans geven. Wij weten onderhand al wel, hoe goed we zijn. :stuck_out_tongue: