*Nominaties* Reisforum van het jaar verkiezingen 2008!

Nominatieronde Reisforum van het jaar 2008!

Net zoals voorgaande jaren wordt ook dit jaar de verkiezing gehouden voor reisforum van het jaar. Om je favoriete reisforum de verkiezingen te laten winnen heeft je reisforum jouw steun nodig!

Agenda

• Van 11 t/m 24 augustus kun je je favoriete reisforum nomineren.
  • Vanaf 25 augustus zullen de vijf meest genomineerde reisforums het tegen elkaar opnemen in een peiling.

Het reisforum dat op 31 augustus de meeste stemmen heeft mogen ontvangen is Reisforum van het jaar 2008!

Een reisforum nomineren
Om je favoriete reisforum te nomineren plaats je in deze topic een reactie met welk reisforum volgens jou reisforum van het jaar moet worden. Je kunt maximaal 1 reisforum nomineren.

Hoi,

ik ga dit jaar voor het wereldwijzer.nl/reiscafé want dit is m.i. toch wel het gezelligste en veelzijdigste forumdeel van allemaal. :thumbsup:

Sorry, ik ga toch weer voor het Turkije forum. Gezellig, informatief, gewoon super!

Hoi,
Ik ben het eens met Roberts, 't reiscafe!

Dan kies ik ook dit keer weer voor het Turkije forum. :thumbsup:
Waarom?
Gewoon…super, gezellig en informatief. Zelfde reden als Cynthia dus, maar dan in andere volgorde. Ha, ha.

Niet twijfelen, mensen.

…dus niet één keer Thailand - Altijd Thailand.

groet,
Joe

Ik sluit me bij Joe aan !
een keer Thailand altijd Thailand

Niet zo moeilijk…Thailand natuurlijk !

Tja…niet zo moeilijk voor mij,Turkije.

Ik ga voor het Thailand reisforum

Ik natuurlijk voor het Turkijeforum…

Het Cuba Reisforum uiteraard!

Als ik iets anders zou invullen kan ik niet slapen vannacht:

Het Turkijeforum
(natuurlijk)

Geen twijfel mogelijk … het *Turkijeforum *

Het kan maar een forum zijn,
Turkijeforum (natuurlijk):thumbsup::thumbsup:

[quote="“Redactie, post:1, topic:44407"”]

Nominatieronde Reisforum van het jaar 2008!

Net zoals voorgaande jaren wordt ook dit jaar de verkiezing gehouden voor reisforum van het jaar. Om je favoriete reisforum de verkiezingen te laten winnen heeft je reisforum jouw steun nodig!

Agenda

• Van 11 t/m 24 augustus kun je je favoriete reisforum nomineren.
  • Vanaf 25 augustus zullen de vijf meest genomineerde reisforums het tegen elkaar opnemen in een peiling.

Het reisforum dat op 31 augustus de meeste stemmen heeft mogen ontvangen is Reisforum van het jaar 2008!

Een reisforum nomineren
Om je favoriete reisforum te nomineren plaats je in deze topic een reactie met welk reisforum volgens jou reisforum van het jaar moet worden. Je kunt maximaal 1 reisforum nomineren.

[/quote]

Mijn reisforum is natuurlijk turkije om dat het mijn vacantie land is

Francien

Mijn reisforum is natuurlijk turkije omdat het mijn vacantie land is
Francien

ik ga voor het reiscafe!