Het is weer zover…de komende tijd gaan de leden van Wereldwijzer.nl bepalen welk reisforum zich het beste reisforum van 2007 mag noemen. In de nominatieronde die eerst plaatsvindt kan elk Wereldwijzer.nl lid een landenforum of thematisch forum nomineren. Vervolgens gaan de meest genomineerde reisforums door naar de finale, alwaar iedereen mag stemmen op zijn/haar favoriete reisforum.
Plaats hieronder nu jouw nominatie. Let erop dat het gaat over een reisforum op Wereldwijzer.nl, welke een land, stad, streek of thema behandelt. Je kunt maximaal 1 nominatie plaatsen. Discussies zijn in dit topic niet toegestaan, alleen nominaties.
Het is de beheerders van de reisforums uiteraard toegestaan om promotie te maken en hun bezoekers te attenderen op deze verkiezing.
Uiteraard wil ik hierbij het Cuba Forum nomineren!
We zullen zien wat de afloop is.
Vind het wel heel jammer dat het precies hetzelfde gaat als vorig jaar. Zeer waarschijnlijk zal dus (weer) het land met de meeste actieve gebruikers winnen. Dit betekent niet dat het automatisch ook het béste forum is. Zo is deze verkiezing geen goede weergave helaas…
Ik hoop werkelijk dat andere fora een realistische kans maken, maar mijn voorspelling is dat Turkije wederom zal winnen. En niet omdat het dus het béste is… Ik hoop dat ik het mis heb…
ons TURKIJE-FORUM off course… http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=186
daar wordt het meest, het vaakst en het gezelligst gebabbelt over alles en nog wat en vooral turkije en onze vakantie’s daar…