Wereldwijzer.nl Reisforum verkiezingen 2006 - Nominaties

Eindelijk eens wat anders dan het Turkije forum… :biggrin:

bericht gewist, kon uiteindelijk niet kiezen (maar Turkije stond niet in mijn lijstje)

TURKIJE REISFORUM kies ik voor!!! Just love Turkey!!!

x

Ben dan eerlijk gezegd wel benieuwd waartussen je zit te twijfelen.
Kun je dat niet met ons delen???

Liefs,
Carolina

Het zal niemand verbazen: ik aarzel tussen het Italie- en Cuba-forum…

Maar het gaafste… ja dat is toch:
Het CUBA-FORUM.

Distinti Saluti a Tutte e Tutti
Arturo

Nog maar 6 dagen!

Turkije Wint !:d

Ik ben nog niet zo lang lid, maar stem op het Nederlands antillen forum.

Ik stem op het forum van de Dominicaanse republiek, alhoewel het niet helemaal actief is, kan men er toch genoeg vragen stellen, opmerkingen geven en informatie winnen. Dus: Goed zo!!!

Ik ga voor het Zuid Afrika forum!
Veel goede en interessante informatie wordt hier gegeven over dit prachtige land!

Groetjes,

mereltjes…

Ook ik stem op TURKIJE. Ik ben nog niet zo heel erg lang member geworden maar ik MOET er elke dag ff op kijken. Hele leuke mensen op dit forum en je iedereen is ontzettend behulpzaam.

Gr Rachel

Ik ga voor de volle 100% voor het TURKIJE forum,gewoon omdat het daar supergezellig is.

hallo,
Graag zou ik het reisforum SPANJE WILLEN AANRADEN, die is super.
Zelf willen wij emigreren naar Tenerife en krijgen ontzettend veel leuke reacties van mensen die ginder wonen of een eigendom hebben.
Bedankt trouwens om ons een beetje op weg te helpen.
dus SPANJE mag in de finale komen
compi, groetjes

Dat wordt kiezen tussen het Frankrijk forum en het Cuba forum.

Nu ik over een niet al te lange tijd weer heerlijk ga ski"en in Frankrijk kies ik dan maar voor het Frankrijk forum.

Groeten Martijn

Het Thailand forum!

Ik nomineer het Thailand reisforum.

Ik hou van vele bestemmingen in Azië en zuid Amerika en lees dus alles fora waar interessante topics over deze werelddelen worden geopend.
Maar om Dave Numan en Xander een plezier te doen (zij smeken er om), stem ik op het Thailand forum :nod:

Ik ben een Thailand lief hebber dus ga voor het thailandreisforum en het cambodja reis forum mag er ook wel zijn!
Ik zou het wel op prijs stellen als de forums eens wat op geschoond worden bv alles voor 2006 verwijderen dan blijft het allemaal wat overzichtelijker.
Een echte winnaar lijkt me ook moeilijk ieder zijn belangstelling licht denk ik ook anders
Groetjes Fransjes
PS alle medewerkers veel succes verder met deze Forum sites

Dat doet we niet omdat er in topics van voor 2006 ook nog heel veel interessante informatie staat die dan niet meer gevonden kan worden en dat zou zonde zijn.

De nominatieronde is gesloten, je kunt nu stemmen in de stemronde!