Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Ik lust wel een heerlijke bak koffie…en wel 2 ook… Moet nog een beetje wakker worden, dus kan wel wat koffie gebruiken !

Werkse allemaal en tot later !

rekt zich uit

Al weer even aan het werk, maar nog wel wat duf. Bakje koffie gaat er wel in. Wie heeft bardienst?

Xander zie je hier trouwens deze week ff niet verschijnen, die is op persreis naar Frankrijk. Paar dagen geleden trouwens ook een uitnodiging ontvangen voor persreis naar Thailand. Ik weet nog niet wie er van ons naar toegaat, maar lijkt me leuk om de Thailand gangers aldaar eens te ontmoeten!

Zo, doe mij nog maar een bakkie koffie… Xander in Frankrijk ?! Hmmm…hopelijk neemt hij wat nieuwe dozen wijn mee om onze reeds sterk uitgedunde voorraad bij te vullen…

Jeroen, mocht je nou echt geen zin hebben om op persreis naar Thailand te gaan (wat ik me errug goed kan voorstellen), wil ik me best opofferen…:slywink:
Of wellicht zoek je nog iemand die je koffers draagt !? :lol:

Ik ben ook weer thuis, was een lange dag… Van 09.15 tot 21.00 uur… Pffff, mijn voeten doen nu toch wel pijn. Gelukkig morgen vrij, lekker even een dagje relaxen.

Nu even een frisje. Net op het werk gelukkig wel mogen eindigen met een glaasje Tio Pepe. Niet verkeerd! :wink: :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Zoooo, heeeerlijk geslapen! Was gisteren gewoon al op de bank voor de buis in slaap gevallen. Blijkbaar toch behoorlijk moe geweest hahaha!

Nu weer een nieuwe dag en dan nog lekker vrij ook. Dat wordt relaxen! Maar nu eerst een grote pot koffie en een grote kan verse jus d’orange. Jaaahaaaah, ik heb weer sinaasappelen in huis!!! :smiley:

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goeiemiddag! Terug van afspraak bij Utrecht, ben wel toe aan een grote mok koffie :smiley:

Lijkt erop dat er de laatste tijd nog meer op de site wordt gepost…het gaat goed! :beef:

Hoe bedoel je Jeroen? Meer dan wanneer???

Ik ben nu wel toe aan een frisje. :slight_smile:
Kan ik nog iets voor iemand inschenken?

Liefs,
Carolina

Bijna 12 uur te laat binnengestapt om Carolina iets aan te bieden.

haalt zijn beste cocktail stunts boven (geleerd van Tom Cruise) en tovert een glas met oranje sap op de bar

-> Voila, een sinasje met ijs voor Carotje…
Ik zal die op de bar laten staan, er zit genoeg ijs in tot morgenochtend… maar nu niet gaan zeggen dat je smorgens liever jus en koffie hebt… hahahhaha.

Goedenavond voor mij, goedemorgen voor jullie!!

grin Nou… Ik heb 's ochtends inderdaad supergraag koffie en verse jus d’orange, maar zo’n sinasje met ijs kan er nog wel bij hoor! :wink: Dank je Igor!

De koffie en verse jus staan in ieder geval weer op de bar.
De jus is weer heerlijk zoetig vandaag. Tast toe dus!

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goejesmiddags! Zo, ik ben ook weer thuis! 4 Rondleidingen gehad, waarvan 3 in het Duits. Altijd weer gezellig… :wink:

Net even lekker geluncht en nu even aan een glaasje fris.
Ben er dorstig van geworden!

Valt er hier vanavond nog wat te beleven in de kroeg?

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen! Ik heb alweer een grote pot zwarte koffie en een kan verse jus d’orange op de bar gezet! :smiley:

Ik heb zelf een capuccino genomen, mmmmmm. En daarbij… Een heerlijke boterham met roomboter en HAGELSLAG!!! :smiley: Nog een overblijfseltje van mijn tripje naar Nederland. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Ben m’n ontbijt en lunch vergeten mee te nemen naar kantoor :frowning:

Kan ik hier ook ff ontbijten? :smiley:

Ja hoor Jeroen, hier hebben we alles. Zelfs boterhammen met hagelslag en pindakaas, als je zou willen. :wink: Anders een gebakken of gekookt eitje? Je zegt 't maar hoor!

Liefs,
Carolina

Ben ik weer! :smiley:

Heeeeee Xander,

Leuk gehad in Frankrijk ??? Je hebt toch wel aan onze wijnvoorraad hier in het café gedacht had ?!
Er is nog maar heel weinig over…

En vergeet ook niet de kazen! Die heb je toch ook wel weer meegenomen???
Zou nu wel een lekker glas rode wijn lusten en daarbij een kaasplankje!
Hopelijk kun je daar voor zorgen Xander! :wink:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen, zo, ik heb lekker geslapen! Kan er weer tegen aan! :smiley:

Nu eerst een café con leche en verse jus d’orange. Ik zet ook een grote pot koffie en een kan verse jus op de bar. As usual! :wink:

Liefs,
Carolina

Dankje Carolina, café con leche om de dag goed te beginnen. Het dreigt vandaag ook weer een schitterende dag te worden, helaas mag ik vandaag de hele dag werken.

Sorry Dave, helaas heb ik slechts een fles (walnoten) Likeur meegenomen, gekregen na een rondleiding in een likeur fabriek (deNoix). Maar ik zal als troost een glaasje voor je inschenken, want hij is wel ERRUUUG lekker! :slywink:

Xander

Daar lust ik ook wel een glaasje van Xander. Net mijn lunch op, dus dat zou er nu wel ingaan. Dussss… Heb je nog?

Heb vandaag lekker gewerkt, maar ben blij dat ik nu weer thuis ben. Vanavond misschien nog ff uit eten met vrienden. Nu ff thuis relaxen. :slight_smile:

Liefs,
Carolina