Goedemorgen Carolina,
Met maar 5 uurtjes slaap… ik doe mee met de mintthee!
Heb de hele nacht de stroopwafel geroken die op het nachtkastje lag, denk dat ik vandaag even geen stroopwafel pak…
inderdaad vrij rustig
Werkze
Goedemorgen Carolina,
Met maar 5 uurtjes slaap… ik doe mee met de mintthee!
Heb de hele nacht de stroopwafel geroken die op het nachtkastje lag, denk dat ik vandaag even geen stroopwafel pak…
inderdaad vrij rustig
Werkze
Rustig???
Dat zullen we eens even veranderen dan. Heb net ff een bakkie koffie ingeschonken, iemand nog wat? Jeroen heeft hier op kantoor vandaag gebak getrakteert, want meneer is morgen jarig, het is dat maar jullie het weten he. :biggrin:
Verder geen nieuwtjes, maandag persreis naar Limousin (Fr.) tot en met donderdag, dus binnenkort foto’s en een verslag van mij.
Xander
Klinkt goed Xander! Neem aan dat we morgen dan taart hier in het café krijgen?! Toch Jeroen?!
![]()
De pot mintthee is nu leeg, zal vast nieuw water op zetten en ook nieuwe koffie. Dus de volgende die binnenkomt kan zichzelf bedienen. Ik ben nu even werken, heb lekker maar één rondleiding, dus ben niet laat thuis. ![]()
Liefs,
Carolina
Zo, dat was een leuke rondleiding geweest, ook nog een leuke fooi gekregen.
Morgen wordt een giga-drukke dag: 5 rondleindingen, dus niet veel online…
Ik pak nu nog even een frisje, later zal ik wel een borreltje nemen! ![]()
Is er nog iemand deze avond hier online? Of wordt het alleen drinken?!
Hahahahaha
Liefs,
Carolina
laten we er samen eentje nemen… alvast op de verjaardag die komen gaat!!
(en ook op jouw hectische dag van morgen)
Salud
GEFELICITEERD JEROEN!!! Een hele fijne dag gewenst! Ik hoop dat je maar veel kadootjes mag krijgen!
![]()
Speciaal voor jou: Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos
Ik heb een kan verse jus zoals gewoonlijk weer op de bar gezet, heb een mega drukke dag vandaag en ben dus weinig hier in het café te vinden. Voor diegene die het rustiger hebben, ik heb zojuist een nieuwe WeBLog gepost! ![]()
Oh enne Jeroen, ik ben er inmiddels achter waarom ik bij één van mijn posts geen witregels te zien krijg. Dat had te maken met het Invoerformaat, die stond dus nog op Filterd HTML, maar die moest op vbCode staan. Dan kan het wel.
Zelf uitgevonden! ![]()
Nou, fijne dag allemaal en Jeroen natuurlijk in het speciaal.
Liefs,
Carolina
Goeiesmorgens allemaal !
Ik neem zo’n lekker glas jus…ik heb ook weer verse croissantjes gemaakt dus tast toe !
Jeroen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Hoop dat je een leuke dag hebt en we zien die virtuele taarten wel verschijnen hier ! :slywink:
Als verjaardagscadeautje heb ik een originele Thaise voetbal (takraw) voor je:
Hier wordt door de Thai een soort van voetvolley mee beoefend en ze halen de meest rare capriolen uit om de bal in de lucht te houden en over het netje te spelen. Ik ben benieuwd of jij er net zo handig mee bent als de Thai die ik ermee heb zien spelen !
Feli Jeroen, tot straks! :biggrin:
zet een tray van 24 blikjes Brahva op de bar
Gefeliciteerd Jeroen!
Wat is een verjaardag zonder een goed biertje! Als kadootje heb ik deze tray meegenomen… ze zeggen dat het Guatemalteeks bier toch 1 van de betere bieren is!
Ik ga uiteraard aan de vino de Jerez (sherry). Wil er misschien nog iemand?
Heb een toch wel wat vermoeiende dag achter de rug, met zoveel verschillende talen, dat het nu een wirwar van woorden is in mijn hoofd hahaha. Dat gaat een rustige avond worden deze avond, zonder al teveel gepraat van mijn kant. Denk dat ik een DVD’tje opzet!
![]()
Ondanks de vermoeiende dag heb ik natuurlijk toch wel even kunnen opbrengen om het hier in het cafe een beetje te versieren. Slingers en ballonnen mogen bij een verjaardag toch niet ontbreken, wel?!
Heb je een fijne verjaardag Jeroen? Ben je het goed aan het vieren?
Ik hoop het wel voor je!
Nou, ik ga nu lekker languit op de bank met dat DVD’tje.
Lijkt me een strak plan!
![]()
Adios!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!!! Een nieuwe, zonnige dag is hier weer aangebroken!
Ik laat de versiering voor Jeroen nog maar even hangen, want ik heb het idee, dat ie daar nog niets van gezien heeft. ![]()
Nu eerst een grote pot koffie en een kan lekkere verse jus d’orange!
Mmmmmmmm, daar was ik zelf ook aan toe!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen allemaal, ook hier dreigt het een schitterende dag te worden vandaag. Bedankt voor de jus Carolina, die gaat er smorgens goed in!
Vandaag is een vrije dag… joepie !! :king:
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, de dag is nog jong, maar ik twijfel tussen met de motor naar het strand (Pacifische oceaan) te gaan, ongeveer 1,5 uur rijden. Of dat ik naar het meer van Atitlan ga, ook 2 uur rijden, maar wel een stuk koeler. Aan de kust zal het rond de 38 graden zijn… het meer van Atitlan ongeveer 22 graden.
Hmmmmmmm
, ik ben niet zo´n warmte aanbidder maar een keer naar t strand gaan is ook wel leuk, het meer is gewoon mooi om te relaxen (ook de trip ernaaartoe).
Weet je wat… ik denk er nog even overna en vertel het jullie vanavond. Moet namelijk weer op tijd thuis zijn om enkele emails te schrijven en te beantwoorden… Have fun today !!
pakt toch nog even een flinke tas koffie voor ie glimlachend naar buiten loopt… het is echt een schitterende dag!!
Hahaha, ik hoop dat je genoten hebt van je vrije dagje Igor! Wat is het geworden? Strand of meer? Beide klinken erg aangenaam! ![]()
Ik ben nog aan het denken over m’n column, heb een paar onderwerpen wel, maar nog niet echt de juiste inspiratie. Hoop dat die nog voor 12 uur komt hahaha.
Nu even een kopje koffie met een scheutje amaretto erin.
Wil er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Zoooo, ben nu wel toe aan een frisje, heb dorst! Dus voor mij gewoon ff een cola’tje.
Hahaha. Grappig dat het schrijven van een column je zo dorstig kan maken.
![]()
Die versiering zit er hier nog maar zielig uit… Gelukkig hangen de slingers nog wel okay, maar die ballonnen moeten nu toch echt weg. Heb er gelukkig nog een paar liggen…
http://www.blaasvaak.nl/img/ballonnen.jpg
Zo, dat ziet er weer wat fleuriger uit.
Wel gezellig hoor, zo’n versierd café. ![]()
Liefs,
Carolina
Wel, ben dus om 11.00u. vanmorgen vertrokken en was op weg naar het meer van Atitlan, onderweg nog even wat genuttigd que maagvulling (ontbijt niet veel ´smorgens behalve de overheerlijke jus van Carolina) maar halverwege zag ik de wolken al tussen de bergen hangen… en aangezien ik door dezelfde bergen moest kreeg ik al een voorgevoel. Ja hoor… we zitten in het regenseizoen dus het begon te regenen. Kon kiezen tussen nat worden en nat aankomen aan het meer (is niet echt aan te raden) of terug te keren en mijn voeten droog thuis te krijgen.
Ik heb voor het laatste gekozen en ben in het zonnetje terug naar huis gekomen. Nu thuis begint het hier ook al te betrekken en over een uurtje zal het hier ook regenen, geheid!
Dus het meer heb ik niet gehaald, maar over 2 maanden is het regenseizoen voorbij en zal het voor een dikke 5 maanden droog zijn… dus plenty of dagen om nog een keer te gaan!
Tja, zou Jeroen nog komen helpen met de versiering denk jij? ![]()
Bedankt voor de koffie vanmorgen, zou ik een amarettootje mee mogen pakken…. het begint frisjes te worden……
Verdorie! De sinaasappelen zijn op! En vandaag is het hier een feestdag in Jerez, dus kan er ook geen kopen… Helaas dus even twee daagjes zonder.
Heb uiteraard wel weer een pot koffie op de bar gezet. Tast toe!
Jammer dat je niet tot het meer bent gekomen Igor, maar ik kan me voorstellen dat het ritje ook al lekker was om te doen.
Geniet nooit met mate, toch?!
![]()
Ik hoop dat de amaretto je gesmaakt heeft gisterenavond.
Liefs,
Carolina
Zooo, weer lekker terug van een dagje werken. Was toch aardig druk voor een maandag, maar ja, dat komt natuurlijk omdat Jerez vandaag een feestdag heeft, dus verder is alles dicht. Heb veel gesproken (voornamelijk in het Duits) en ben nu behoorlijk dorstig. Ff frisje dus. ![]()
Valt er hier verder nog iets te beleven? Of blijft het uitgestorven?
Moeten we niet nog een afterparty voor Jeroen houden???
![]()
Liefs,
Carolina
Hè hè, eindelijk weer even tijd voor een drankje !
Hoe is het hier vandaag ? Erg rustig zo te zien…waar is iedereen nou toch ? Allemaal op reis ? Of allemaal een kater na het verjaardagsfeest van Jeroen !!!
Maar goed, heb koffie gezet en er staan nog wat biertjes koud (en uiteraard is er nog voldoende wijn over). Hoop dat er nog wat mensen langskomen hier vanavond…
Wat voor feestdag was het vandaag in Jerez, Carolina ?
Vandaag was het “dia de la Merced”, dag van de heilige Merced, want dat is de patroonheilige van de stad Jerez. Overigens ook van Barcelona, dus in Barcelona hadden ze ook een feestdag. Ik begrijp nog niet zo heel veel van al die heilige, maar iedereen heeft er wel een en dat wordt, vaak ook uitbundig, gevierd. Erg grappig. ![]()
Heb net gegeten en heb nu even zin in een glaasje Olorosso Dulce en dan lekker op de bank voor een filmpje. ![]()
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Zo, dat is weer vroeg dag. Heb lekker een pot koffie gezet (staat zoals gewoonlijk weer op de bar) en ik neem zelf een capuccino! Wie ook wil, kan het zelf maken! ![]()
Fijne dag allemaal, tot later!
Liefs,
Carolina