Hahahahahahaha, dat ging lekker dus Igor? Geen kater vanmorgen???
Ik heb een grote pot koffie en uiteraard weer de immer vertrouwde kan verse jus d’orange klaargezet. Ben er zelf hard aan toe. Moet vroeg beginnen deze morgen.
Zo, ik ben weer toe aan een lekkere tinto de verano! Drukke dag met de toeristen gehad bij de bodega. Wel goeie fooi gekregen! :D:D:D Das altijd mooi!
Vanavond ga ik oerhollandse pannenkoeken bakken! Heb er nu al zin in! Voor wie wil kan mee-eten hoor! Maar moet je nog wel even wachten. Eten hier pas rond 22h ofzo…
Ooooooo, lekker pannenkoeken !!! Daar heb ik nou echt trek in ! Ben net klaar met avondeten, maar om een uur of 10 heb ik wel weer honger…dus wie weet kom ik straks nog even een pannenkoekje mee-eten…en mocht het er niet meer van komen, dan pak ik morgenochtend wel een koude pannenkoek als ontbijt (als er nog over is tenminste…).
Ik heb ook weer een drukke dag gehad op werk…en op de valreep nog een staatsgreepje in Thailand. Laten we hopen dat het rustig en geweldloos daar blijft…volgens mijn schoonfamilie (net ff gebeld) waren alle televisiekanalen al overgenomen door het leger en was er op alle kanalen alleen nog maar muziek te horen, verder geen televisieprogramma’s meer…afwachten dus wat er komende dagen gaat gebeuren…
Zoooooo, tis ietsjes later worden dan ik gezegd had, maar hier zijn ze dan. Ik heb er een paar met bacon en kaas (ja, echte hollandse kaas, zelf meegenomen) en de rest is gewoon naturel. Er staat een hele stapel, dus geheid dat er morgen ook nog wel over zijn Dave! De Van Gilse stroop staat er naast, dus TAST TOE!!!
Ik neem nu nog lekker een tinto de verano met lemon. Mmmmmm, werd toch wel warm daar in de keuken. Spelen met eten is ook zo leuk, helemaal als je kan jongeleren en al. Er is er maar eentje op de grond gevallen, heb ik zelf opgegeten hahahaha. Maar goed dat er vandaag nog schoongemaakt is!
Nee hoor Carolina, geen kater… heb wel van ezels gedroomd (is dat een goed of slecht teken ??)
Ik hoop dat Dave nog enkele pannekoeken op de bar laat staan voor morgenochtend, heb net geluncht (spaghetti) en zit voor het moment even vol. Maar ik hou het liefst van de koude exemplaren.
Een naturel y eentje met kaas voor morgenochtend… please?
Bak jij aan het eind van het jaar ook oliebollen in Spanje, Carolina??
grin Nee Igor, maar dat komt vooral omdat ik zelf niet van oliebollen houd…
Tja… Kan ik ook niet helpen…
En tja, van Ezels dromen… Wat heeft Jeroen dan voor invloed op je?
Ben wel benieuwd naar de precieze droom trouwens,
Wat betreft de pannenkoeken: Alleen met kaas heb ik ze niet Igor, maar naturel zijn er plenty! En morgenvroeg zijn er geheid nog een stel koud!
Lees trouwens net toch een bizar berichtje op NU.nl…:
Een 29-jarige zakenman is van Groot-Brittannië naar Amsterdam gevlogen op het paspoort van zijn 2-jarige dochtertje. De man, die per ongeluk het verkeerde paspoort had meegenomen, werd twee keer gecontroleerd, maar het viel niemand op dat het paspoort van zijn dochtertje was. Pas bij aankomst in Amsterdam ontdekte de zakenman de fout. “Ik ben geschokt dat dit zomaar kan op een grote luchthaven als Luton”, zo zegt hij in The Mirror.
Enne… Igor, in wat voor land leef jij dat er baby’s met 2 hoofden en 3 benen geboren worden!!! (Bron ook Nu.nl)
Een Guatemalaanse vrouw is in Mexico bevallen van een baby met twee hoofden en drie benen. Het mismaakte kindje leefde slechts negen uur, meldden de Mexicaanse gezondheidsdiensten dinsdag. De baby werd vrijdag geboren in Motozintla, in het bergachtige grensgebied met Guatemala.
Ik wist het … Ik wist het… dromen van een ezel heeft toch een slechte invloed op mij…
Jij wil echt niet weten waar die droom over ging, maar begrijpen doe ik hem nu wel als er zulke vreemde berichten de wereld over gestuurd worden :slywink: :slywink:
Vandaag blijf ik van de witte en roze kratten af… ik heb genoeg nachtezels gezien…
Het is trouwens: een Guatemalteekse vrouw… maar dat is voor nu.nl
Hahahahahahaha, nu maak je me uiteraard NOG nieuwsgieriger naar die droom. Aaaaaah pliessssss, vertel!!! kijkt zo lief en onschuldig als maar mogelijk is
Laat die **roze **kratten inderdaad beter maar staan vanavond!
Komt anders niet meer goed wellicht…
Hahahaha, die wist ik, hoewel ik er glad overheen gelezen had.
Ach ja, niemand is perfect zullen we maar zeggen!
Kom ff snel binnenwippen om 2 koude pannenkoeken te halen. Moet nu naar werk dus ik neem ze mee in de trein. Ze zien er goed uit Carolina, dank je !! Hmmmmm…
Igor, er liggen er nog een aantal voor jou, dus geniet ervan !
Hihi, ben blij dat je zo blij van dat ontbijtje geworden was Jeroen!
Ik blijf niet lang in de kroeg hangen… Mijn oogjes zijn erg vermoeid vandaag…
Ik doe even 1 frisje en dan kruip ik thuis op de bank met een lekker boek.
raapt een stoel op waar ie gisteravond bijna over viel tijdens het naar buiten lopen
Vandaag heb ik een pakket gekregen van mijn moeder (toch handig dat de post bestaat), ze stuurde me een pak stroopwafels en een zak zoete muisjes… van die zachte gekleurde snoepjes met een staart eraan…
Welnu de zak muisjes is half leeg en de stroopwafels heb ik er 2 van genuttigd, maar het restant zal ik op de bar zitten… voor de liefhebbers!
Jeeeeeeeeeeh, stroopwafels! Die heb ik ook nog staan, zelf meegenomen uit Eindhoven. Ik pak er eentje van jouw stapeltje Igor! Zal de mijne ernaast zetten!
Zo, ik heb een drukkere dag gehad dan ik van te voren verwacht had. Nu dus even lekker een glaasje sherry verdiend! Helemaal na die regenbui waar ik zojuist uitkom…
Een verdwaalde orkaan (dank je voor de waarschuwing Igor) besloot om i.p.v. naar Mexico naar Noord Spanje te gaan. Nu is Spanje een groot land, maar een orkaan die langs de kust van Portugal gaat en dan vol over Galicia heen, ja, dat merk je toch ook wel hier in Andalusia…
Heel bijzonder allemaal hahaha!
Kan ik misschien nog iemand verblijden met een glaasje sherry? Hij is van onze concurrent hahaha!
Ik laat de stroopwafels even voor wat ze zijn… lange dag gehad, veel koffie van de bar gestolen maar nu is het echt tijd om de wacht over te dragen aan Nederland (01.00AM hier) maar als ik zo ´s buiten het café kijk en de zon zie verschijnen denk ik dat het een mooie dag gaat worden…
Welterusten!
grist stiekem toch een stroopwafel van de bar… alvast voor morgenochtend
Zo, ik heb me gisteren toch mooie, grote sinaasappelen gekocht! Heb ik lekker een grote kan verse jus mee gemaakt. Smaak overheerlijk! Voor wie wil, er staat nog op de bar. Maar op = op hoor!
Voor mij vandaag even geen koffie, heb voldoende gedronken de afgelopen dagen… Zet wel een pot op de bar, voor wie wel wil!