Tsjongejonge, wat is het rustig in het WW-café !!! Je kan merken dat Carolina er een paar dagen tussenuit is…
Ik heb in ieder geval weer verse koffie gezet, dus tast toe !
Is Jeroen alweer terug uit Frankrijk met de dozen wijn voor het café ?!
Tsjongejonge, wat is het rustig in het WW-café !!! Je kan merken dat Carolina er een paar dagen tussenuit is…
Ik heb in ieder geval weer verse koffie gezet, dus tast toe !
Is Jeroen alweer terug uit Frankrijk met de dozen wijn voor het café ?!
Tja, tis inderdaad rustig hier, Carolina houdt de boel draaiende :nod: Maar iedereen is dus een paar daagjes weg, ach ja, mag niet klagen, ben pas nog in Stockholm geweest ![]()
Wel jammer dat er niet meer mensen uit alle delen van de wereld hier even komen binnenlopen, op zich wel leuk om de verschillende cafe-culturen te leren kennen, of speciale drankjes etc.
Maar goed, koffie en jus d’orange staan klaar, en ik heb ook nog maar even een cake gebakken, tis weer bijna weekend :dope: . Ik pak nog even een kopje thee en ga hard aan het werk.
Groetjes!
Ook goede morgen allemaal!
Tja, het scheelt dat Carolina een paar dagen weg is. En Jeroen komt vandaag pas terug van z’n persreis naar Frankrijk. Lekkere koffie overigens Babseba en die cake mag er ook wel zijn. :teeth:
Xander
Zooooo, ben weer terug van weggeweest. Goedemorgen! Het is eigenlijk al middag natuurlijk, maar zo voelt het nog niet!
Hahahaha
Heb een lekker tripje naar Nederland gehad, gelukkig met goed weer!
Had hier in Jerez wat regen achter gelaten hahaha, vonden ze niet zo leuk.
![]()
Gisteren hier een typische Spaanse bruiloft gehad, zal ik later in mijn column nog overschrijven. Nu eerst koffie nodig, koffie en vitamientjes!!! Heb dus een grote pot koffie en ook een grote kan verse jus d’orange klaarstaan! Tast toe!
Croissantjes liggen in de oven, die had ik een paar meegenomen uit Nederland! ![]()
Liefs,
Carolina
Ben terug!!!
sleept paar kisten Vin de Auvergne naar voren
Lekker Frans wijntje iemand? ![]()
Lekker, heb je toevallig nog een stukje kaas over? ![]()
Hier Xander,
De manchego (typische Spaanse kaas) smaakt er zeker ook goed bij.
Ik sla een glaasje wijn nog even over, iets te vroeg nog voor mij.
Maar later zal ik er zeker even van gaan genieten!
Liefs,
Carolina
Iedereen weer terug, wat gezellig! Wijntje wacht ik ook nog even mee :). Na het avondeten voor mij, anders voel ik me weer net als vrijdag (niet veel gegeten en een paar wijntjes op). Maar ik pak wel even een frisje en een heerlijk stukje manchego.
Ben benieuwd naar je column over de Spaanse bruiloft, Carolina. Ik heb er ook eentje meegemaakt. Dat was in Velez Rubio (of all places). Ken je dat? In Alemeria. Het was echt super die dag.
Groetjes!
EEN STUKJE??? KILO’S!
Zeg maar welke kaas: Cantal, Salers, Saint Nectaire of Bleu d’Auvergne. Ik neem zelf een stukje Salers.
We hadden tijdens de reis overigens en rood wijntje met een wel aparte naam: Chateaugay. Vanaf toen door ons ook wel aangeduid als nichtenwijn ![]()
Helaas is het gisteren niet meer van m’n column gekomen, er was iets tussengekomen… Die schrijf ik vanavond dus. Excuses voor het ongemak. Nee, Babs, dat plaatsje ken ik niet, maar ik kom dan ook niet zo vaak in Almería…
Ik heb in ieder geval weer een grote pot koffie en een kan verse jus d’orange op de bar gezet. Mmmmm, deze sinaasappelen zijn werkelijk super lekker! Tast toe!
Liefs,
Carolina
Zo hè hè, wat een drukke dag weer…ben blij dat ik weer thuis ben. Ik lust nu wel een biertje…heb ik wel verdiend… Of nee, nog beter, ik trek zo’n lekker Frans wijntje van Jeroen open. Geen probleem toch Jeroen ??
Nog meer liefhebbers ?
Nog een beetje genoten van ons fantastische Nederlandse weer Carolina ?Hoop dat je een paar leuke dagen hebt gehad hier, ondanks de wellicht moeilijke momenten die je gehad hebt…
Goed, ik ga er eens lekker voor zitten en genieten van m’n wijntje !
Ik doe mee met die Franse wijn Dave! Ben ik wel aan toe. Had Jeroen niet ook gezegd dat ie een lading Franse kazen achter heeft gelaten??? Even zoeken…
…
(rommel, rommel)
…
Ah ja, hier heb ik ze, ik zal een kaasplankje maken. Dat is wel toepasselijk bij zo’n heerlijk glaasje wijn. Had ik wel weer verdiend, zo na het schrijven en posten van mijn column hahaha! ![]()
Heb een paar fijne dagen gehad in Nederland, heerlijk weer en dat terwijl er hier, ook in Zuid Spanje, maar wel vooral 's nachts, werkelijk een enorme lading water uit de hemel gestort is waar je “u” tegen zegt!
Er waren wel emotionele momenten, maar die waren zeker niet moeilijk. Eerder prettig. Sommige dingen zijn goed om te beleven.
Liefs,
Carolina
komt binnen en ziet de kan met heerlijke sinaasappelsap op de bar staan
Amaai, dat zal smaken… mag ik er een vaasje uit schenken?
Mijn dag is nog maar half weg, maar een sinaasappelsapje voor nu en een tas koffie over een uurtje zullen me goed doen.
Sorry Dave, een wijntje midden op de dag beter niet, maar als je me die vanavond zou kunnen aanbieden…
Salud!
Hahaha, goed hè Igor, dat die virtuele sapjes zo goed blijven, ook al staat die kan er al sinds vanmorgen 9 uur (Spaanse tijd dus). Die wijn blijft ook wel staan Igor, no probs. Kom daar later op je dag nog maar even van genieten!
Liefs,
Carolina
Dankje Carolina… ik denk dat verse sinaasappelsap met gemak een hele dag goed blijft en daarbij… hij smaakt echt verrukkelijk!! daar kan vandaag nog geen ijskoud Papaya-drankje tegenop!!
Indrukwekkende , en ik denk ook bruisende, bruiloft trouwens die je hebt meegemaakt… jij bleef er ook tot de kleine uurtjes (lees: volgende morgen) ??
Ik zal me even weer achter het bureau storten, kom over een 4-tal uurtjes terug voor de wijn…
grin Ik denk dat het feit dat ik gisteren er niet meer aan toegekomen ben om mijn column te schrijven voor zich spreekt…
En dan was ik zeker niet eens de laatste die weg ging!
Hij zal op je wachten Igor! Werk ze nog!
Ik maak het vanavond niet al te laat, morgen weer vroeg dag… Met 4 rondleidingen waarvan de eerste in twee talen. Hoera…
Maar vooruit, nu nog even één glaasje wijn! ![]()
Liefs,
Carolina
Ik doe nog even snel 1 glaasje wijn mee en dan is t wel weer leuk geweest voor vanavond…laten we maar wel nog wat voor Igor staan, die lust straks vast ook nog wel een flesje…
Gelukkig heeft Jeroen behoorlijk wat dozen meegenomen dus we kunnen wel een tijdje vooruit…
Alvast werkse allemaal morgen en tot in het café !!
sleept 3 nieuwe kisten wijn het cafe in
Rood, wit of rose? Zeg het maar!
Heb zojuist de foto’s van de persreis van vorige week online gezet…
Zoek de ezel! ![]()
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/559/medium/100_3103.JPG
geeuw Sorry Jeroen… heb mezelf gekweld tot de late uurtjes, maar omdat er niemand meer was en ik geen glas kon vinden, heb ik dus maar een fles ´rooie´ uit de krat aan mijn mond gezet… daarna nog 1 en nog 1…
Het is inmiddels de 19e geworden en middernacht is een perfecte tijd om het strobakske op te zoeken (vermits de ezel nog wa stro heeft achtergelaten om in te pitten)
doet het licht uit en trekt de deur van de kroeg in het slot
Saluukes…
(en neemt de laatste 80 cl. van de wijn mee naar zijn nachtkastje)