Jullie lekker maken? Ik zou niet durven! Maar dat bedoel ik eigenlijk, ik zie hier dat het in NL zo’n 21 graden is (heb de temperatuur in de statusbalk van mijn Mozilla Firefox), maar dat lijkt mij toch koud. We hebben hier de airco op 25 graden staan… :lol:
Zo, nu even naar mijn laatste rondleiding. Vanavond lekker thuis.
He he…grapjas. Nee nog niet klaar. Morgen nog een paar uurtjes en dan is het af.
Carolina, tja dat begrijp ik en zoals Jeroen al zei, woensdag 27 graden. Dat zijn hier natuurlijk tropische temperaturen voor de tijd van het jaar. :nod:
Oooooooh HOERAAAAAAAA!!! 27 graden klinkt meer als mijn temperatuur! Ik was al bang dat ik onderkoeld zou raken hahahaha!
Zo, mijn werkdag zit er weer op, was een leuke laatste rondleiding HAD MAAR ÉÉN PERSOON!!! :D:D:D Gezellig glaasje sherry mee gedronken, heel vervelend allemaal hahaha!
Zojuist belde mijn cuñada (spreek uit “coenjada” en dat is dus de zus van mijn vriend) of ik vanavond mee ga stappen om haar verjaardag met de meiden te gaan vieren. Dat wordt dus gezellig! Moet morgen wel om half 11 werken, dus ga proberen er geen al te latertje van te maken…
Nu nog ff thuis relaxen, straks lekker wat eten (tapa-tjes), dus ik zal hier ook wel wat neerzetten. Maar dat zal pas rond 22h zijn. Kijk maar waar je zin in hebt.
Mmmm, rustig hier vanochtend, iedereen zal wel lekker uitslapen vandaag . Ik pak even een kop thee en ga van het zonnetje genieten. Okee, de 37 graden halen we niet, maar het ziet er echt fantastisch uit. Ga er zeker dadelijk even op uit :dope:.
Hee, zie dat er iets niet in orde is met de tijd. Er staat bij mijn berichtje dat ik die om 7.49 uur gepost heb, maar het is ondertussen wel gewoon 9.51 uur… 2 uurtjes verschil.
Hey Babs, had je niet vast ff een pot koffie kunnen zetten? Nu moet ik super haasten. Was erg gezellig geweest gisterenavond/vannacht, maar toch iets later thuis dan ik gepland had. Ach, is een goed teken nietwaar?!
Nu dus gauw ff een café con leche en dan ben ik weer naar m’n werk. Gelukkig maar 2 rondleidingen vandaag! Vanmiddag dus lekker brak thuis op de bank!
Oeps, dat was idd niet netjes van mij om niet even de koffie aan te zetten. Maar ik morgenvroeg meteen goed, zet een pot koffie en zorg dat er lekkere croissantjes liggen :nod:
Ik ken dat helemaal, even wat drinken en het niet te laat maken. Dit weekend zijn beide avonden laat geworden… nu ben ik blij dat ik ook even op de bank kan hangen ha ha.
Groetjes,
Barbara
Oja, Carolina, volgens mijn pc heb je je berichtjes rond 8 uur vanochtend gepost… vreemd, weet ook niet waar het aan ligt, want mijn tijdsinstellingen staan allemaal goed, maar zo belangrijk is dat ook allemaal niet.
Zo, hè hè, ook eindelijk ff tijd voor een bakkie koffie. Nieuwe pot staat op de bar, en pak er maar een gevulde koek bij !
Vanochtend al vroeg naar Amsterdam gegaan voor een bezoekje aan het Thais festival op het Beursplein.
Heerlijk even een papaya-salade gegeten en een koud Thais Singha-biertje gedronken. Prima uit te houden in het zonnetje…echt vakantiegevoel
Ik zie dat het hier nu erg rustig is, dus ik drink m’n koffie op en ga er weer vandoor…
Ik heb een erg brak dagje gehad en dan heb ik vanmorgen dus nog moeten werken ook. Pffff, viel niet mee al die Duitsers… Was blij dat ik weer thuis was en lekker op de bank kon gaan liggen. grin
Vandaag is het dus niet van m’n column gekomen blush excuses daarvoor.
Zal 'm morgen schrijven en posten.
Fijne avond allemaal, ik duik vroeg m’n bedje in hahaha!
Oooooooh wat ruiken die croissantjes heerlijk! Ik gooi er ff 2 in de oven om ze nog wat op te warmen. Dank je Babs! Je bent geweldig!
Ik heb er een kan verse jus d’orange naastgezet. Mmmmmm wat zijn die Spaanse sinaasappelen toch lekker zoetig. Zo, ook gelijk even een café con leche gemaakt, dan kan ik er weer tegen.
grin ja, doe maar een paar dozen Jeroen! Dat is wel gunstig voor het café! Veel plezier in ieder geval! Wat ga je er doen? Gewoon vakantie of weer een perstripje???
Ik heb nog een potje koffie gezet, dus tast toe wie wil!
Zoooooo, mijn dagje zit er weer op, nu een tinto de verano! Als je ook wilt, er is genoeg! Roept u dus maar! Ben na mijn werk nog even naar de middeleeuwse markt geweest, die we hier nu in het centrum hebben! Erg leuk.
Vanmorgen dus mijn nieuwe column gepost, hoop niet dat het te zwaar was. Ik vond 'm zelf eerlijk gezegd wel heftig, maar ook mooi. Tja, het is iets wat nu behoorlijk bij me speelt.
Morgen dus terug naar Nederland, moet er vroeg uit… Pfffff, maar ja… Ben in NL ook online hoor, maar zal niet heel vaak zijn.
Ik vond je column weer heerlijk om te lezen, wel wat persoonlijk, maar dat vind ik in ieder geval niet erg. Morgen ga ik zelf naar A’dam, naar een workshop over de Caribische eilanden, wat foto’s maken en een artikel schrijven. Overigens, doe mij ook maar zo’n Tinto, wat dat ook moge zijn.
Tinto de verano is het beste zomerdrankje dat er bestaat, het betekent letterlijk zomerse rode wijn en het is de goedkoopst mogelijke rode wijn (liefst uit een kartonnen doos) gemixt met limoenlimonade. HEERLIJK!
Hier, proef zelf maar!
En ja, mijn column was persoonlijk, ik schrijf het altijd vanuit mijn eigen beleving en de ene keer is dat duidelijker eruit te halen dan de andere. Ik vond het zelf ook lekker lezen. En schrijven ook!
Die tinto de verano doet me een beetje denken aan ‘calimocho’ (spelling kan afwijken :-). Toen ik dus in de buurt van Madrid woonde dronken we dat altijd, een grote beker, met goedkope rode wijn uit karton en daarbij cola. Het was best lekker, maar das alweer dik 10 jaar geleden. Nu klinkt die tinto toch wel iets aantrekkelijker.
Maar nu eerst een kopje thee hoor… en deze keer staat de koffie ook al klaar… ha ha. En weer hard aan het werk.
Ik vond het heel mooi geschreven Carolina. Echt je gevoel in woorden uitgelegd!