Maar wel vroeg hoor Dave… Pffff, kan me voorstellen dat je dan 's ochtends koffie nodig hebt. grin
Zo, ik heb lekker voor bij de koffie een stukje turróntaart, voor de liefhebbers.
Voor wie het niet weet, turrón is een Spaanse zoetigheid van honing, suiker, ei en amandelen (zie: Turrón - Wikipedia, la enciclopedia libre, wel in het Spaans). Is in ieder geval erg lekker! Proef zelf maar!
Hoi hoi, wat een gezellige boel hier. Ik lust ook wel een stukje turron!!! Heerlijk gewoon. Leuk verhalen op je weblog Carolina, kep zelf ook een tijdje in Spanje gewoond, dus kan me helemaal inleven.
Ik zal morgen voor brabantse worstenbroodjes zorgen :unibrow:
Ooooooh worstenbroodjes! Dat zou een verwennerij zijn! :D:D:D Alvast bedankt Babs!
Leuk om te lezen dat je van mijn WeBLog verhalen genoten hebt. Heb je mijn columns hier ook gelezen? Of bedoel je die juist? Ik heb net de link naar mijn WeBLog aangepast, daar die hier op Wereldwijzer niet meer werkt…
Ik heb nu overigens een doos capuccino ijs klaar gezet, eet alsjeblieft snel mee op, want anders is het hier zo gesmolten!
Je kent brabantse worstenbroodjes niet??? Dan wordt het toch eens hoog tijd dat je die eens proeft. Uit Brabant komen de BESTE worstenbroodjes! Sterker nog, het worstenbroodje is een echt typisch Brabants broodje (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje)!
Ik zal wat ijs in de vriezer hier zetten Dave, speciaal voor jou!
Dat klinkt als een goede deal Dave! Ik zal morgen Churros halen, hebben we die later die dag bij de koffie! Ik heb wel zin in sticky rice met mango als avondeten!
Nu nog maar een tinto de verano. Wil nog iemand?
Goh, die kaas en worstjes zijn snel gegaan… Is er nog wat te knabbelen?
Ondanks dat er enkele posts verloren zijn gegaan, liggen er nog steeds churros in het wereldwijzercafé, die ik vandaag uit het centrum heb meegenomen. Was vergeten hoeveel je hier krijgt voor maar een beetje geld, dus er is nog behoorlijk wat over! Niet zo heel warm meer nu, maar toch nog steeds erg lekker!
En Jeroen, ik hoop dat je een beetje Spaans kan, want hier kan je lezen wat Churros zijn: Churro - Wikipedia, la enciclopedia libre. Simpel vertaald is het gewoon een heerlijke Spaanse lekkernij van deegwaar. Het is zowel ietwat zoutig als ook een beetje zoetig.
Enjoy!
En Dave, ik kijk erg uit naar de maaltijd vanavond! Ook al is die wat vroeg voor mij… Maar ja…
Nou Babs, zal zien wat ik voor je kan doen. Sta je dan wel morgen met mij vroeg op??? Ik moet namelijk om half 9 van huis om te gaan werken.
Zo, heb net mijn WeBLog hier op wereldwijzer aangevuld. Sorry van het ontbreken van witregels, maar dat werkte op de een of andere manier niet… Heb ik al getipt aan de beheerders hier.
Maar goed, heb nu in ieder geval wel een lekkere tinto de verano verdiend! Wil er nog iemand?
Zoals beloofd: sticky rice met mango. Pak zoveel je wilt en geniet ervan !
Carolina, bedankt voor de overheerlijke churros vandaag ! Ik zie dat alles schoon op is gegaan, dus dat is een goed teken.
Babseba, veel plezier in de stad vanavond !! Carolina maakt 's ochtends altijd jus d’orange dus ik hoop dat ze die morgenochtend ook weer heeft. Denk dat je dan vast wel wat vitamientjes kan gebruiken…
Die sticky rijst met mango was echt heerlijk Dave! Mmmmmmm thnx hoor! Had er gauw nog even van gesnoept voor ik gisterenavond weg moest.
Ik heb de pot koffie en de kan verse zumo (sinaasappelsap) weer klaar staan op de bar, dus tast toe. Ik heb niet alle sinaasappelen geperst, dus je kan altijd zelf nog nieuwe persen hoor.
Zo, ik kan nu zelf ook wel wat extra vitamientjes gebruiken… Gisterenavond toch iets later geworden dan ik gepland had…
Vandaag een lange dag qua werk, maar wel een leuke, want ik heb vrijwel alleen maar Engelsen! Of nou ja, Engelstaligen… Dat is natuurlijk altijd even afwachten wat daar op afkomt, maar meestal zijn die groepen wel leuk!
Oei oei oei, even wat drinken in de stad gisteravond, ja ja… nou ik heb wel een driedubbele jus d’orange nodig en koffie. Maar het was wel heel gezellig.
Gelukkig heb ik een rustig dagje vandaag, 2 verjaardagen vanavond, dus ik moet nog wel even de stad in cadeautjes kopen.
Carolina, werkze vandaag! Ga ik even je update lezen op je weblog.
mmm die is erg lekker die zumo, knap er al helemaal van op :nod: