Nou, van die Soberano heb ik weinig overgehouden gisteravond…zit nog een klein laagje in…was idd een aanrader…
Eerst maar ff een koffie nu, dan werken, en vanavond weer een drankje halen hier in het WW-cafe…
Tot vanavond !!
Nou, van die Soberano heb ik weinig overgehouden gisteravond…zit nog een klein laagje in…was idd een aanrader…
Eerst maar ff een koffie nu, dan werken, en vanavond weer een drankje halen hier in het WW-cafe…
Tot vanavond !!
Blij dat het goed bevallen was Dave!
Ik neem nu ff een café con leche. Vandaag een drukke dag voor de boeg, want mijn stiefzusje komt met haar naar Jerez! Dat wordt dus een hele dag gidsen! Hahahaha, wel erg gezellig hoor!
Liefs,
Carolina
Xander heeft vanochtend appelflappen meegenomen, dus die hoef ik hier niet meer te halen Wie heeft bardienst? Doe maar een bakkie koffie!
Hier Jeroen, melk en suiker staan op de bar.
Geef mij maar zo’n appelflap, daar heb ik wel trek in!
Liefs,
Carolina
Ik kom snel even binnen voor zo’n appelflap van Xander…daar wil ik mijn werk best even voor onderbreken… Heb nog niet ontbeten, dus komt goed uit…
Pfffff, dacht al, hoe weet jij nou dat ik net appelflappen heb meegenomen. Maar zag uiteindelijk het berichtje van Jeroen.:nod: :nod:
Xander
Zoooooo, heerlijk dagje gehad met mijn stiefzusje in Jerez. Die is hier met haar vriend in de buurt op vakantie. Vandaag dus mijn stadje laten zien, was errug gezellig! Nu even een slaapmutsje! Kan ik nog iemand gelukkig maken met een Amaretto?
Liefs,
Carolina
Voor wie wil, er staat een pot koffie en een kan met verse jus d’orange klaar!
Tast toe, zou ik zeggen!
Ik begin zelf de dag met zo’n vers jus’tje en een café con leche!
Liefs,
Carolina
valt zowel de koffie als de jus aan
Doe mij maar een jus’tje ! Kan wel wat vitamientjes gebruiken…
Werkse allemaal vandaag !
Wie heeft mijn cake gestolen?
Was er cake dan ?!?!?!?
Spacecake ?
ik heb 10 cakejes op, mocht dat niet? Was het space-cake? Ik voel me een beetje duizelig worden…
Pffff, zo weer thuis na een dagje rondleidingen… Vandaag alleen maar Duitsers gehad, geloof me, daar word je NIET vrolijk van!
Kan dus wel ff een borrel gebruiken. Ik neem lekker een zoete Jerez-wijn, die Solera 1847 gaat er altijd wel in. Kan ik nog iemand inschenken?
Meteen ook even wat spaanse kaas en worstjes gesneden, dus tast maar toe als je zin hebt!
Liefs,
Carolina
Ik haak vanavond af…was een vermoeiende dag en morgenochtend gaat de wekker weer om 5:45…
Fijne avond nog en niet teveel drinken !
05.45 uur?! Mijn G*d, waar moet jij zo vroeg naartoe?!?! Das midden in de nacht joh!
Ik heb het rustig aan gedaan vanavond, nu nog even een warme chocolademelk (zonder Soberano) en ga dan ook lekker op tijd naar bed. Nog ff heerlijk wat liggen lezen en dan oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker!
Liefs,
Carolina
Tsjaaaa…werken he ! En in de reiswereld, dus ook nog steeds hoogseizoen…druk, druk, druk met al die vakantiegangers…
Trouwens, verse koffie staat alweer klaar voor jullie, dus help yourself ! En allemaal weer een fijne dag vandaag !
Thnx Dave, ik heb gelijk ff voor me ingeschonken, ben wel toe aan een bakkie leut! Jij ook een fijne dag gewenst!
Maarreuh… Werken in de reiswereld? Welk bureau is er dan al om 6 uur open?! Of begrijp ik het nu niet goed?!
Er is overigens ook weer verse jus d’orange, voor wie wil.
Liefs,
Carolina
Lekkerrrrrrrrrr, verse jus ! Ik neem weer een portie vitamientjes, erg goed die Spaanse sinaasappels…
Ik moet eerst om 6:40 de trein nemen van Haarlem naar AMS; dan ben ik rond 7:15 op kantoor. We gaan pas om 9:00 uur officieel open, maar voor die tijd kan ik dan nog even in alle rust een aantal tickets printen en andere probleempjes oplossen…(zonder gestoord te worden door de telefoon).
En ongestoord op Wereldwijzer.nl berichten lezen en posten. :lol: :nod: