Gezellig!!!:unibrow:
http://www.portlandmercury.com/blogtown/files/2006/05/drunks.jpg
Gezellig!!!:unibrow:
http://www.portlandmercury.com/blogtown/files/2006/05/drunks.jpg
heeeeeeeeee die foto van ons was ik al kwijt…
Geen probleem Jeroen ! Heb er alvast een aantal koud gezet voor vanavond ! Het feest kan beginnen !
Wie zorgt er voor de hapjes ?!
Hier wat Spaanse tapas: olijven, chorizo, salchichón en manchego.
Hoop dat ze bevallen!
Ik neem zelf alleen gauw even een frisje. We gaan zo naar vrienden, dus daar zal ik nog wel de nodige rum-cola’s soldaat maken.
Fijne avond allemaal!
Liefs,
Carolina
De tapas waren heerlijk Carolina !! Ik zie dat al het Singha-bier helaas op is…hik…dan nog maar een laatste Mekong-whiskey als slaapmutsje…hik :wacko:
Morgenochtend kom ik eerst een sterke bak koffie halen…
Graag gedaan Dave, ben blij dat ze in goede aarde vielen! Zijn dus wel voor herhaling vatbaar.
Ik neem nog even een rumcolaatje toe. Morgenvroeg zal iemand anders voor de koffie moeten zorgen, want ik heb het idee, dat ik er niet vroeg bij zal zijn hahaha. Maarreuh… Een tip voor wie die taak op zich neemt: Zet vast een pot klaar!
Sweet dreams allen en tot morgen!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen,
De verse koffie staat klaar dus pak maar een bakkie !!
Denk dat een aantal onder ons wel een paar sterke bakken kunnen gebruiken op deze regenachtige zondagochtend
En neem er een croissantje bij; komen net uit de oven…
Welke regenachtige zondag?!
Hier schijnt de zon VOLOP! Heerlijke dag wordt het hier, het is voorspeld dat vandaag de heetste dag van de week wordt (en van de week was het al zo’n 40 graden)!
Ik heb een nieuwe pot STERKE koffie gezet. Zo’n croissantje sla ik niet af, dat is lang geleden! Heb ze even opnieuw opgewarmd, erg lekker hoor!
Zo, nu even genieten van een café con leche voor mezelf.
Aaaaaaaaaaaah heeeeerlijk!
Liefs,
Carolina
“Welke regenachtige zondag?!
Hier schijnt de zon VOLOP!”
Ja ja ja ja ja Carolina :so: :so:
Hahahahahahahahahahahahahaha
Tja, sommige mensen hebben het nu eenmaal beter Xander!
Kan ik je iets te drinken aanbieden?
Kopje koffie? Verse jus van echte Spaanse sinaasappelen? We hebben net een nieuwe sinaasappelpers, werkt super!!!
Liefs,
Carolina
Wrijf het er nog maar even in Carolina :crybaby:
Nee dank je Carolina, ik trek net m’n regenjas aan om naar de stad te gaan en vervolgens op deze koopzondag een winterjas te kopen want de winter komt er blijkbaar al weer vroeg aan …brrrr.
:disgust: :disgust:
Hihi, tja, sorry, kon 't ff niet laten!
Oh jee… Nou, ik kom over iets meer dan een weekje ff een paar dagen naar Nederland, zal proberen wat zon mee te nemen…
Zal zorgen dat ik vanmiddag een lekker kopje warme colacoa (spaanse chocolade melk) met een scheutje Spaanse brandy heb klaar staan voor de eventueel verkleumde mede wereldwijzerigers.
Ik blijf vandaag in de buurt van de bar, ga hier zo denk ik mijn nieuwe column zitten schrijven!
Liefs,
Carolina
Ik heb zojuist wat Thaise snacks voor jullie neergezet. Wees niet bescheiden en pak zoveel je wilt !
uuuuuuhhhhhhhhhhh…
zijn er ook borrelnootjes in da house? :s
Mmmmmmm Thaise snack, dat klinkt als lekker pikant! Daar lust ik wel wat van! Thnx Dave! Had het wel verdiend, net m’n column weer geschreven! Zie hier: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=30581
Neem er ook lekker een tinto de verano bij! Dat is een goeie combinatie!
Nog iemand?
Liefs,
Carolina
surft snel naar Carolina’s nieuwe column
Sweet!
Wat betreft de Thaise snacks, had gisteren op de een of andere manier de foto niet te zien gekregen, deze zijn natuurlijk NIET pikant, maar daardoor niet minder lekker! Zitten er ook sprinkhanen bij? Die vond ik erg goed!
Nu even een frisje voor mij, daar ben ik wel aan toe.
Kan ik iemand anders nog iets inschenken?
Liefs,
Carolina
De sprinkhanen moeten er ook ergens tussen zitten. Wasana is gisteren druk bezig geweest om dit allemaal voor jullie klaar te maken !
Ik heb trouwens weer met veel plezier de column gelezen Carolina en het komt me wel enigszins bekend voor. Als ik bij mijn schoonfamilie ben wordt er alleen maar Lao gesproken; mijn vriendin is de enige die Engels spreekt en af en toe kan dat best vervelend zijn omdat ik mezelf niet kan uitdrukken en aktief mee kan doen in de gesprekken.
De positieve kant hieraan is natuurlijk wel dat ik Thai en/of Lao MOET leren spreken, zodat ik op een dag gewoon met de familie kan communiceren…
Mag ik trouwens een cappucino ? Of nee, wacht, ik wil eigenlijk wel eens zo’n colacoa proberen. Kan jij die voor me maken Carolina ?
Natuurlijk Dave, geen probleem! Wil je er ook een scheutje brandy in? Kan je de 5 jarige Soberano aanraden! Weet je wat, ik zet die fles er wel ff naast, kun je jezelf helpen als je wilt.
Ik doe in ieder geval lekker mee, Colacao met brandy gaat er altijd in!
Leuk trouwens om te lezen dat je van mijn column genoten hebt. Is toch altijd weer prettig om teruggekoppeld te krijgen, dat men het leuk vindt wat je schrijft.
Liefs,
Carolina