Dan heb je toch niet goed gekeken hoor Xander. De pot koffie en kan verse jus stonden gewoon weer op de bar. Maar deze keer had mijn liefje het klaargemaakt en die meldt dat niet hier.
nu weer lekker thuis. Heb empenada als lunch. Erg lekker. Er is nog genoeg, dus wie wil, tast maar toe!
Carolina, empanada de que ? Normaal gesproken hou ik me lekker veilig bij de jamon y queso maar ik neem er al vast eentje voor straks.
Ik moet vanaf vandaag trouwens weer wennen aan het uur, afgelopen nacht de klok een uur achteruit moeten zetten en dat betekent weer een verschil van 8 uur met Europa… ik hoop maar dat ik nog steeds op tijd aanschuif aan de bar voor de jus…
Ja hoor, er is nog genoeg. Het blijkt dat iedereen het gemist heeft dat er een grote kan op de bar stond. Het is overigens een empenada de atun. Erg lekker, home made door de moeder van mijn lief.
Maarreuh… De klok een uur terug? Dat hebben wij hier nog niet gehad. (TOCH???) Gaat dat daar niet het zelfde als in de rest van de wereld???
Ik ga nu mijn bedje op zoeken. Was iets later thuis dan ik gepland had, dus de column komt morgen. Heb 'm al deels af, maar nog niet helemaal. Hopelijk vind ik morgen de juiste toon.
Heeeeeerlijk … een empanada de Atun, je vind het toch niet erg als ik de laatste op het bord ook oppeuzel he
Jip, inderdaad de klok een uur terug. Hier in Guatemala hebben ze het ook een maand later dan Europa ingevoerd en om dan toch weer lekker anders te wezen dan de rest van de wereld, hebben ze afgelopen nacht de klok weer een uur terug gezet. Het is even wennen, maar wij europeanen zijn het zo´n beetje gewend… het is moeilijker voor de guatemalteken en ik zal het nog wel weken aan moeten horen dat ze het maar niks vinden … dat verzetten van het uur.
Dank je Igor, maar nu eerst even lekker een goede kop koffie (con leche natuurlijk hahaha) en een glas verse sinaasappelsap. Mmmmmmmmmm! Ik zet (uiteraard) ook weer een pot koffie en een kan verse jus op de bar. Tast toe!
Nou, hij heeft vanmorgen op mijn nieuwste column gereageerd, dus dat lijk me wel, dat ie nog leeft! Gelukkig maar!
Ik heb net lekker ff ontbeten, nog een café con leche erbij en dan kan ik er weer tegenaan. Hoef lekker pas om 14h weg om te gaan werken. Mmmmm, fijn leven heb ik toch!!!
Zo, nu eerst een lekkere café con leche en een heerlijk vers glas jus d’orange.
Was wel grappig, ik had geen sinaasappelen meer en het fruitboertje hier om de hoek was gisterenmiddag al gesloten. Gelukkig wilde het bakkertje, die aan de zaak ook een café/bar heeft me wel een paar van zijn sinaasappelen verkopen hahahaha!
Heb dus niet heel veel, maar voor een half kannetje heb ik wel. Tast dus toe. Er is niet al te veel dus… De pot koffie staat er wel gewoon weer zoals vanouds!
Ja, dat smaakte goed, hè Igor?!
Die ging er bij mij ook goed in.
Nu weer een nieuwe dag, goedemorgen allemaal!
Ik heb m’n verse jus d’orange al op en zit nu aan de café con leche. Mmmmmmmm. Uiteraard zet ik ook even een grote pot koffie op de bar, evenals een kan verse jus. Tast toe!
grin Maar goed dan dat ik vanmorgen een grote pot gezet had! Hoop dat ie smaakte Jeroen!
Ik ben nu toe aan wat fris, ben dorstig geworden van al dat praten tijdens de rondleiding en daarna met de vrouwtjes in de bus. Hahahaha. Gezellig hoor!