Hahahaha, nee, niet echt. Hoewel het in de hotels nu wel af en toe voor de toeristen gemaakt wordt. Maar ja, daar zien de Spanjaarden dus weinig van.
Mijn vriend at het voor het eerst in Casa de Orange waar we een weekendje verbleven. De Nederlandse eigenaren hadden bij het ontbijt ook tosti indien gewenst en hadden ons een tosti hawaii gegeven. Dat viel in de goede smaak! :D:D:D
Moet zeggen dat je me daar nu wel lekker mee maakt Jeroen… Krijg er ook zin in… Maar ja, over een uurtje is mijn lunch pas… Nog ff wachten dus…
Trouwens, had Xander jou nog (aan)gesproken over deze topic, Jeroen???
Het is weer erg rustig hier in de kroeg. Nou ja, ik neem nog ff een frisje. Heb overigens ook wat manchego (kaas) en salchichón (worst) gesneden. Dus wie wil, kan pakken! 't Staat op de bar!
Wat een rust hier zeg ! Is iedereen druk aan het werk ofzo ?
Ik heb eindelijk weer eens tijd om een drankje te halen, dus ik trek maar weer eens een flesje wijn open…
Hoop dat er zo nog iemand komt hier, want in m’n eentje aan de bar is ook niet echt gezellig…
Smaakt goed Carolina die manchego en salchichón…gelukkig stond er nog wat op de bar ! Ik zal nog wat overlaten voor de volgende bezoeker…
Dankje Dave, maar op de middag liever geen wijntje… je krijgt er zo´n slaap van en het staat niet netjes klanten te helpen terwijl je op de bank ligt te slapen … hahahaha
Met deze temperaturen liever een frisje Carolina!
peuzelt zijn laatste wantan de cameron naar binnen
Hihihi, wat grappig, zie ineens dat er in de banner hier op Wereldwijzer gewoon ook een link is naar MIJN column! :D:D:D Voel me nu toch wel ff super trots hoor hahahaha!
Daar mag op gedronken worden vind ik! Maar goed dat er zo vrienden langskomen met een fles wijn! Ah, en daar gaat de bel.
Goedemorgen allemaal! Zo, ik heb mijn glaasje verse jus d’orange weer achter de kiezen en zit nu aan m’n café con leche. Ik zet uiteraard weer een grote pot koffie en een kan verse jus op de bar. Tast toe!
Vandaag lekker een dagje vrij, eindelijk weer eens een dagje tegelijk met m’n lief vrij! Dus we gaan er lekker op uit. Dagje buiten Jerez vertoeven. Ga proberen vandaag mijn column nog te schrijven en posten, maar heb geen idee hoe laat ik weer thuis zal zijn. Dus wellicht wordt het morgen… Bij voorbaat mijn excuses hiervoor!
Goedemorgen! Er is weer lekkere verse jus d’orange en zwarte koffie beschikbaar. Het staat allemaal op de bar.
Ik zit nu lekker aan de café con leche, zoals iedere morgen eigenlijk!
Heb gisterenavond trouwens ook nog nieuwe foto’s op mijn website geplaatst. Van de bruiloft van vrienden van ons en van het dagje uit van gisteren: zie mijn site.
Ja hoor, Xander. Beetje laat, maar hier zijn ze dan.
Maarreuh… Heb je niet liever deze gambas al ajillo die we hier net klaar hebben gemaakt. Ze zijn nog loeiheet, dus kijk uit dat je je tong niet brandt!
Mmmmm die café con leche smaakt me weer uitermate goed, evenals die verse jus deze morgen. Ik heb alles ook weer op de bar klaargezet. Voor de liefhebbers.
Een hele goede middag allen! Alhoewel, voor Nederlandse begrippen is het al avond, nietwaar? Nou ja, hier in ieder geval niet.
Vanavond komen voor de eerste keer mijn “schoonouders” bij ons thuis eten. Ken ze inmiddels al heel goed, maar ze zijn nog nooit hier geweest. Toch wel een beetje spannend. Maar goed dat mijn schoonmaakster vandaag geweest is hahahaha!
Nu ff een frisje en vast de ingrediënten voor het eten klaar zetten.
Nou, ik heb geen idee of het wel zin heeft om weer koffie en verse jus d’orange klaar te zetten, want volgens mij drinkt niemand ervan… Maar vooruit, zal het nog 1 keertje doen. Het weekend mogen jullie voor mij zorgen hoor!