Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Jaaaa lekker Carolina,

En vooral, blijven doen hoor! Iemand nog een croissantje?
Alvast een fijn weekend allemaal. :smile:

Xander

Aaaah, zo raakt alles toch steeds op. Ze komen binnen, maar zeggen gewoon niet ff wat! :wink: :slight_smile:

Ik heb zojuist weer nieuwe sinaasappelen gehaald, SUPERVERS dus! Daar kan ik uiteraard niets van achterhouden. Heb een grote kan verse jus neergezet dus. Smakelijk! Uiteraard staat er ook weer koffie.

Vandaag 4 rondleidingen, maar ik heb nog een halfuurtje voor ik weg moet. Denk dat ik even mijn WeBLog ga updaten. Anders later vandaag misschien nog.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Zo, heb 2 behoorlijk drukke en hectische dagen achter de rug, maar heb zojuist toch wel mijn column kunnen posten! Hoop dat iedereen ´m weer leuk vindt!

Nu lekker nog even een afzakkertje! Doet er iemand met me mee???

Weltrusten alvast!

Liefs,
Carolina

Gisterenavond hier heerlijk zitten monopolie-en! Dat was lang geleden dat ik dat gespeeld had! Hahaha, was hier uiteraard wel zonder Lange Poten of Keizersgracht, maar daardoor toch zeker niet minder leuk.

De koffie en verse sinaasappelsap staan in ieder geval weer klaar!
Een fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Leuk, monoplie, heb je gewonnen?

Hihi, nee, ik heb met flair verloren! Maar er komt nog een herkansing!!! :wink: :slight_smile:

Nu lekker even lunchen!

Liefs,
Carolina

Zo, das alweer ff geleden dat ik hier geweest ben volgens mij… Zware dag achter de rug, dus ik lust wel een koud biertje !!!
Nog meer liefhebbers voor een wijntje of een biertje ?

Hoi Dave,

Dat zou wel smaken ja! Doe mij maar lekker een glaasje witte wijn.
Is lang geleden dat ik dat gedronken heb.

Ik heb stukjes kaas gesneden, staan op de bar!

Liefs,
Carolina

Doe mij dan nu NOG maar een biertje…lekker blokje kaas erbij…helemaal goed zo…
Ik heb een lekker flesje witte wijn voor je opengetrokken Carolina…gelukkig hebben we nog een voorraadje staan…
Ik hoorde trouwens dat Xander over een paar weekjes naar Thailand gaat, misschien kan hij een paar flessen Mekong-whiskey meenemen ?!

Mmmm smaakt goed die wijn! Dank je Dave!
Enne, die whisky hoeft voor mij niet hoor! :wink:

:stuck_out_tongue:

Liefs,
Carolina

Goedmorgen allemaal! Schenk net een lekkere kop koffie in, iemand nog interesse?

Mmmmm ja, lekker! Heb vandaag een heerlijk dagje vrij, dus ben laat opgestart hihi! Maar nu kan er wel een kopje koffie in!

Liefs,
Carolina

Zoooo, net heerlijk geluncht en… Er is nog over! Heb oerhollandse pannenkoeken gemaakt! Staan op de bar. Er zijn er met bacon en kaas, met appel en kaneelsuiker en naturel. Tast toe!

Liefs,
Carolina

Ik mag hopen dat er mensen stiekem het reiscafé in zijn gesneakt om een pannenkoekje mee te pikken… Zou anders zonde zijn van die lekkere pannenkoeken! :wink:

Nu even lekker een glaasje rosé.
Doet er iemand een glaasje mee?

Liefs,
Carolina

Zooooow, het is weer zondag. Ben bezig aan m’n column, maar komt er nog niet helemaal goed uit. Even geduld nog dus… :wink:

Iemand misschien een drankje? Ik neem een tinto de verano. Hoewel het zomer(verano)weer wel voorbij is, is dat toch nog steeds lekker! Ik heb ook wat olijven op de bar gezet, in schaaltjes! Ze zijn nog met pit, voorzichtig dus!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen, er staat weer verse jus d’orange en koffie!

Zijn er trouwens geen zaterdagstellingen meer?
Wel jammer…

Fijne maandag allemaal!

Liefs,
Carolina

Sow, het is weer uiterst rustig in het wereldwijzercafé. Er staat weer verse jus en koffie op de bar.

Ik heb GOEIE ZIN, want over 2 dagen…
PARTY TIME***

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Liefs,
Carolina

Zo, ik heb lekker warme chocolademelk gemaakt. Kan ik wel gebruiken met al die regen die we hier nu hebben… Als je ook wilt, er is meer dan genoeg!

Stukje chocolade erbij en het is perfect! :smiley:

Liefs,
Carolina

Helaas… De sinaasappelen zijn op. Moeten het nu dus alleen met koffie doen. Heb in ieder geval een grote pot op de bar gezet. Toast erbij en dat is dan een lekker ontbijtje. Hoewel, nog wel een beetje vroeg voor mij.

Liefs,
Carolina

Carolina…lekkerrrrrrrrr, maar dan wordt het wel bijna lunch. (brunch?)