Hihi maakt niet uit Xander, ik hoop dat het hoe dan ook gesmaakt heeft!
Ik ben helemaal happy, want ik heb voor zaterdag vrij gevraagd (i.v.m. mijn verjaardag morgen) en nu hebben ze me morgen OOK vrij gegeven! Dus dat wordt lekker feesten!!!
Mmmmmm dat wordt een lekker ontbijtje zo!!!
Dank je Igor, mooie taart hoor!
Toch houd ik het nu hier maar even bij de vertrouwde verse jus d’orange en café con leche. Pak iets later wel een stukje taart. Maar ik heb ´m gesneden, dus wie wil kan afpakken.
Hihi gezellig Xander! Je bent van harte welkom hoor! Maar moet dan wel werken, dus je mag dan eerst ook naar de bodega komen hoor!
In ieder geval bedankt, jij ook Babs! Super sweet.
En Igor… WAUW!!! Super bedankt voor je… PRACHTIGE “KAART” vanuit Guatemala! Echt heeeel lief, dat had ik absoluut niet verwacht! Compleet verrast! Het staat hier prachtig te stralen in de kamer.
Ben blij dat je de kaart leuk vond, het heeft me eerlijk een beetje moeite gekost met het vinden van het juiste adres voor jouw ´kaart´, maar het is dan toch goed en op tijd aangekomen.
Proficiat Carolina, en nog vele jaren erbij!!!
Ik doe mee met de taart (nu kan het wel) en een wijntje pak ik graag mee.
LANG ZAL ZE LEVEN, HIEP HIEP HIEP HOERA !!!
Heb een superfeestje gehad! Gisteren ook nog lekker vrij, dus we zijn lekker met z’n tweetjes uitgebreid gaan lunchen. Heerlijk, zo’n uitgebreide verjaardag! Ben goed verwend ook!
Vandaag weer werken, dus de koffie en verse jus staan weer klaar.
Ik doe mee!!! Vanacht een korte nacht gehad door alle voorbereidingen voor mijn reis van vandaag. Deze middag vertrek ik voor een tiental dagen naar Nederland…