Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Veel plezier in Holland Kolbike!

Italianen hebben vaak een probleem met Holland/ Olanda : Paesi Basso is meervoud :wink:
Vertaald is het: De Lage LandEN
NEDER -land(en)

Bò, misschien zit ik nou te schrijven in een volstrekt verkeerde rubriek.

Zag alleen een bijdrage van Kolbike (want ik mis één biljet van 5 CUC’s in m’n verzameling Cubaanse bankbiljetten)

Mijn bijdragen hier mogen gewist worden als ik buiten de orde ben.

Hahahaha, in z’n sókken?! Mmmmmm… Lekker hoor.
Maar ik geloof dat hij er wel aan denkt hoor Arturo. No worry’s…

Enne… Wat betreft die bijdrage van je hier. Das het mooie van het Wereldwijzer Reiscafé, daar mag alles besproken worden! Neem er wat te drinken bij en je zit op de juiste plek! :wink:

Nou, Igor, een hele goede reis gewenst!
Hoop dat je een fijne tijd daar in Nederland hebt!

Zo, en nu voor mezelf. Koffie hoef ik nu niet meer hoor. Heb zojuist even gauw geluncht nog, moest ik nog doen. Pffff, was wel een beetje laat, zelfs voor Spaanse begrippen! Nu graag een frisje.

Kan ik nog iemand iets inschenken?

Liefs,
Carolina

Ik heb ze er allemaal ingestopt Arturo, ik ga ze in Nederland beter inspecteren en zal je ze opsturen. Had jij je adres al doorgegeven, zoniet geef die alvast even door in een mailtje…

@Carolina… mijn sokken zitten schoon gewassen onderin de koffer… hahaha

Dankjewel iedereen, ik hoop dat het een goeie reis zal worden… :slywink:

Daar ga ik vanuit Igor, maar ik dacht dat je dat biljet misschien wel zou stoppen in het paar sokken dat je draagt tijdens de reis… Brrrrr, het idee… Hahahahahaha!

Vast wel, toch?! Geniet er maar goed van!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen. Er is weer verse jus d’orange en koffie. Dus tast toe voor wie wil. Vandaag is hier (uiteraard) een feestdag in heel Spanje (allerheiligen), maar uiteraard is de bodega wel open.

Oh ja, wanneer landt Igor eigenlijk in Nederland?
Ben het even vergeten.

Nou, tot later!

Liefs,
Carolina

Lekker, wat zorg je toch weer goed voor ons Carolina. Geen idee wanneer Igor hier land, ik hoop in ieder geval dat ie mooi weer mee neemt want het is niet best dit moment.

Een goede morgen,

En? Heeft Igor wat beter weer meegenomen??? Ik hoop het voor jullie.

De verse jus d’orange en koffie staan weer op de bar. Tast maar toe. Ik blijf graag goed zorgen natuurlijk Xander! :wink:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen, jaaaah, er is weer verse jus en koffie!
Het staat allemaal op de bar!

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Carolina

Sow, ik ben naar mijn werk! Heb zojuist nog even een nieuw WeBLog item gepost, zie http://www.wereldwijzer.nl/blog/ccemaas.

En dan nu even een vraagje… Waar is bovenaan deze pagina nu die handige WeBLog link?! Of kan dat nu alleen nog maar via het wereldwijzer reismagazine?

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Er is weer koffie en verse jus d’orange!

Vandaag lekker een dagje vrij, dus dat wordt relaxen! Jij ook? Zo ja, dan kun je wellicht even, als je tijd hebt, mijn weblog eens hier op wereldwijzer lezen of mijn foto’s op http://carolinemaas.spaces.live.com bekijken.

:wink: Enjoy!

Liefs,
Carolina

Zo, wij hebben hier lekker even een fles witte Lambrusco opengetrokken! Smaakt erg goed. Wil nog iemand? Er staan ook chipjes op de bar.

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Uiteindelijk dus die fles Lambrusco maar samen hier met mijn lief leeggedronken. Het café is weer aardig uitgestorven, helaas…

Deze morgen is er in ieder geval weer verse jus d’orange en ook koffie! Dus tast toe! Ik ga zo even werken, ben later vandaag weer thuis, dan ga ik mijn best doen voor een nieuwe column!

Liefs,
Carolina

Ja, ik ben er:p

Heb volgens mij geen mooi weer meegenomen, want heb het hier koud. Maar buiten dat ben ik hier geraakt met mijn sokken met CUC’s.

Ik pak alvast een kop koffie van de bar:smile:

Die CUC’s komen goed van pas, want ik ga er met Cara Carolina van door…
Ze heeft op mijn vraag … “Ja, ik wil” geantwoord.

Zie Cuba-forum en daar de rubriek forummederwerk* (* = stèr)

Veel Liefs van Arturo

Hahahahahahahahaha, mmmmmm, Arturo, gaan we dan naar Cuba saampjes?! Klinkt goed!!! :wink:

Goed te lezen dat je goed bent aangekomen Igor. Jammer van het weer, maar ja, dat was eerlijk gezegd wel te verwachten in november… Ik wens je toch een hele fijne tijd!

Ben net trouwens terug van het werk, rustig dagje, weinig bezoekers deze tijd van 't jara. Eindelijk weer lekker thuis. Zo lekker even lunchen, heb ik inmiddels wel zin in! Nu eerst een frisje. Wil er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Zo, daar iedereen nu op het Cuba-forum zit, kunnen we even hier ongestoord bij-praten.

Ja, we gaan naar Cuba. Ik heb bij Igor twee bank-biljetten van 5 CUC’s besteld en die komen hier in Toscana aan (w.s. in een paar verse ? sokken , kan ik ook wel gebruiken)

Ons budget is dus 10 CUC’s ; moet voldoende zijn. Ik hoef geen luxe en wij beiden weten de weg(en) in/op Cuba.

We salsa-dansen gewoon 10 dagen en verder niks.

Tenzij jij nog andere ideeen hebt.

Véél Liefs
Arturo

Klinkt prima Arturo! Van 10 CUC’s moeten we rond kunnen komen die tien dagen. Vooral veel salsa dansen lijkt me super! En daar gewoon altijd gekookt kraanwater drinken dat weer in de diepvries is gelegd. Dat is goed genoeg voor de Cubanen, dus ook voor ons. :slight_smile:

Denk dat ik nu ook maar een glaasje neem, maar dan van het Spaanse kraanwater. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Een goede morgen!

Er is weer koffie en verse jus d’orange!
Een goed begin is het halve werk, nietwaar?! :wink:

Liefs,
Carolina

2 mededelingen:

• Carolina is mede beheerder van het Cuba Reisforum!
  • funcake is beheerder geworden van het Azië Reisforum!

:beef: