Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

3 Felicitaties:

• een aan cara Carolina!
  • een aan caro funcake!
  • een aan de andere beheerder van het Cuba-forum :slight_smile:

Arturo

Hihi, thnx, maarreuh… Maar ik zie het hier nog niet in mijn profiel hoor… :confused:
Mijn nick is hier ook ccemaas, he, niet Carolina…

Hahahahaha, ja hoor Arturo, jij ook gefeliciteerd! :wink: :smiley:

Sow, lekker even thuis, maar vanavond nog een rondleiding. Nu lekker even aan de fris dus en wat lekkers. Wil nog iemand iets? Heb hier heerlijke chocolade snoepjes met een vulling die heeeel erg lijkt op taaitaai.

Liefs,
Carolina

wil iemand nog iets ?

mijn sokken zijn versleten…

ja, … één paar… sokken, made in Cuba .

oehoe Igor

grin geduld is een schone zaak Arturo! Dat paar sokken komt heus wel!

Zo, nu eerst even verse jus d’orange en een lekkere kop café con leche!
Wil er nog iemand???

Liefs,
Carolina

Heeeeeeeeeeeee, de champagne mag opengetrokken worden !!!

Ik lees zojuist onderstaande regel:

*http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/collapse_thead.gif Actieve gebruikers op dit moment: 384 (32 leden en 352 gasten) http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/whos_online.gifHet record staat op 948, dat werd 08-11-06 gevestigd om 14:02.

We hebben dus weer een nieuw record gevestigd eergisteren !!!

Heeey cool! Dat wordt dus een lekker champagne ontbijtje deze morgen! Hoe kun je je zondagochtend beter beginnen dan met verse jus d’orange, koffie en champagne?! :smiley:

Liefs,
Carolina

Champagne-ontbijtje ! Ik doe mee !

Laten we die fles maar opentrekken, we hebben wat te vieren…

http://www.monas.be/pictures/189.jpg

Nog meer liefhebbers voor champagne op deze stormachtige zondagochtend ?!

Gefeliciteerd allemaal, wat een mooi record.
Zo…net terug uit Thailand en gelijk weer feest!
Prachtig land Dave, erg veel gezien in deze tien dagen en
zeker de moeite waard om het vaker te gaan bezoeken.
De verslagen en de foto’s ga ik de komende weken plaatsen.

Xander :wink:

Hoi Xander,

Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad in Thailand !
Ben benieuwd naar de verslagen en foto’s !

Welcome back Xander! Leuk je hier weer te zien! Hoop dat het champagne-ontbijtje gesmaakt heeft! Mij in ieder geval wel! :wink: :slight_smile:

Zojuist terug van een lekkere ochtend werken. De bodega is zondags heerlijk, alleen in de ochtend open (laatste rondleidingen om 14h) en super rustig, want er is niemand van de kantoren en dus ook geen enkele baas. Zalig!

Nu even vrije tijd, ga hier eens in het café kijken of ik mijn column op “papier” kan krijgen. Vanavond lekker relaxen in de Baños Arabes en daarna even een hapje eten in het centrum. Mmmmmm, nu al zin in! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Zo, ik heb een heerlijke fruitsalade gemaakt! Dus wie wil, kan het hier komen halen! Lekker een frisje erbij… Mmmmm, het leven is absoluut niet slecht! :smiley:

Liefs,
Carolina

Zo, weer een lekker dagje gewerkt! Nu even een lekker glaasje fris en heerlijke fruitsalade! Mmmmmmmm! Er is nog genoeg!

Liefs,
Carolina

Lekkerrrrr hoor Carolina…je zorgt toch maar weer goed voor ons.

grin tja, iemand moet het doen! :wink:

Maarrrrrr… Nu ben ik er vandoor, heb hier E-I-N-D-E-L-I-J-K een plek gevonden om salsa te dansen, waarvan ik het vermoeden heb dat het niveau daadwerkelijk goed is. Gevarieerd met een goede leraar! Heb zeer goede hoop! Duimen maar dus!

Maar 1 ding… HEB ECHT SUPER VEEL ZIN OM WEER TE DANSEN!!!
D*MN DAT HEB IK GEMIST!!!

Fijne avond allemaal!
Tot later!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Gisterenavond heerlijk gedanst! Wat had ik dat gemist zeg! Had al veel te lang NIET gedanst! Deze groep is leuk, heb er een goed gevoel bij. Gelijk ook nog een andere naam + lokatie gekregen, dat is mooi, want ik vind 1 keer in de week veeeeeel te weinig!

Maar goed, nu is het weer woensdagochtend. Is er verse jus d’orange en koffie nodig hahahaha! Het staat weer op de bar. Tast toe!

Liefs,
Carolina

Leuk zeg dat dansen, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, de heupen
een beetje los maken. Lekker eindelijk koffie, ik dank u.

Graag gedaan. Nu weer terug van het werk, toe aan een frisje. Zo direct ook nog lekker een glaasje sherry, maar dat komt zo.

Liefs,
Carolina

Goedemiddag!

Zojuist weer nieuwe sinaasappelen gehaald, was nodig! Heb gelijk een grote kan verse jus d’orange gemaakt! Wie wil, kan het hier op de bar pakken!

Fijne dag verder!

Liefs,
Carolina

Ik zie het niet staan :confused: .
Volgens mij is Jeroen weer langs geweest :slywink: .

Heeft Jeroen alle jus d’orange opgedronken !!! Nadorst ???

Hebben we voor dit weekend nog echte Thaise Mekong-whiskey Xander ?