Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Goedemorgen,

Er is thee, koffie, sap en broodjes uit de oven. Dus pak gerust.
Het is weer een gezellige Carnaval. Dinsdag hoef ik pas weer te werken, dus ik feest nog even door. Het weer zit ook mee, lekker koud en een zonnetje. Ik was zelfs gisterochtend erg verbaasd toen ik opstond en sneeuw zag liggen.

Fijne zondag!

Dit wilde ik toch graag even met jullie delen.

Het is toch wat he als je als nieuwszender met zo’n afbeelding komt.
Gelukking is de kennis van de gemiddelde Nederlander (en zeker van de gemiddelde WW bezoeker) een stuk beter. :crybaby::crybaby: :wink::wink:

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/524b916a_peterrdevries.jpg

Hahahahahahaha, ja het is wat Xander…

Nou, ik ben net lekker terug van het sporten. Wat is het heerlijk zeg, om op mijn nieuwe fietsje overal naar toe te kunnen. Leuk ook hoe die Spanjaarden daar op reageren. Zijn ze helemaal niet gewend: fietsen voor de fun. :smiley:

Ik neem lekker ff wat bronwater voor ik in m’n badje duik.
Fijne avond allemaal!

Liefs,
Carolina

Wordt er hier niet meer gekletst? Ik was deze topic bijna kwijt!

En waar is onze barvrouw?..CAROLINA?? :teeth::teeth:

Xander :zon02:

Ja hoor, ik ben er nog, maar het is hier gewoon erg rustig. Alleen jij, ik en Babseba houden deze topic nog warm lijkt het wel… Beetje weinig, vind je ook niet?

Hier in Spanje in ieder geval alles goed. Lekker weer, net nog van het zonnetje buiten zitten genieten, dus dat is erg aangenaam. Morgen Valentijn, maar daar wordt hier niet zo heel veel aan gedaan geloof ik.

Leuk om te lezen dat het in Nederland inmiddels ook beter weer is. Was wel tijd, nietwaar?

Ik neem even lekker een glaasje Aquarius. Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Goedenavond.

Zo te zien is het hier ook wel gezellig he? :wink:
Een kletstopic…wat leuk!

Nou ehhhh… dit jaar ga ik maar weer eens een keer naar Spanje, alleen helaas niet bij jou in de buurt Carolina.

Nou, ik neem straks wel wat te drinken. Heb je nog wijn over van de vakantiebeurs Xander? Die was ook best lekker hoor! :stuck_out_tongue:

Groetjes Roanna :wink:

Dat was inderdaad een lekker wijntje :unibrow:

We hebben net een lekkere Mexicaanse bonen-schotel gegeten, is wel geen ontbijtje, maar toch.

Fijne avond nog :dag:

Jazerker Robert

De wijn was goed, de Limburgse vlaai was nog beter :wink:

jajajaja maak me maar lekker! :stuck_out_tongue:

Gezellig zeg, dat er ineens meer mensen binnen droppen!
Waar heb jij een reclameboodschap gepost Xander?! :wink: :stuck_out_tongue:

Ik wil even het supervrolijke nieuws melden dat ik zojuist kaartjes geboekt heb voor CIRQUE DU SOLEIL! Ben jaren geleden al eens in België geweest en nu komen ze gewoon hier in Málaga! Echt super tof! De show die hier komt heet Quidam. Ben erg benieuwd! Begin juni kan ik er meer over vertellen. :smiley:

Nou, hier neem ik lekker een glaasje wijn op. PROOST! :smiley:

Liefs,
Carolina

Ik heb een zoet rood wijntje voor mezelf ingeschonken hoor. Een lekkere Dolores uit Spanje. Als jullie ook willen??? :wink:

Gooi maar!! :slight_smile:

Gooi maar?.. Xander toch!!! :disgust: Men gaat toch zomaar niet met dure ( €1,99 ) flessen wijn gooien.

:wink:

@Xander: Limburgse vlaai?? Heb alleen maar pinda’s gezien. Ik hou meer van een zoete witte wijn, maar de rooie was wel te drinken hoor.

Een goeiemoggel!

Ik ben benieuwd of deze nieuwe barbezoekers blijvertjes zijn. Heb zo’n idee dat ze ook nog actief zijn op een ander kletstopic… Maakt het misschien wat lastiger. Maar we zullen zien. :wink: :slight_smile:

Er is in ieder geval koffie, thee en verse jus d’orange! Ik wacht nog even met ontbijt, dat doe ik later op mijn werk even, voordat ik begin. Veel gezelliger. :smiley:

Liefs,
Carolina

Ook goeie morgen :dag:

heb net twee broodjes met kaas gegeten en natuurlijk een lekkere mok koffie erbij. Ik eet meestal pas op m’n werk, want 's morgens heb ik daar geen tijd voor :slywink:

Fijne dag!

ps: volgend jaar, als ww weer op de beurs staat, dan komen we natuurlijk weer met vlaai.

Goeie avond!

Tis gezellig druk in het cafe! Top! Ik neem even een frisje, kom net terug van het tennis (gewonnen :wink:). Kan ik voor iemand nog iets inschenken? Heb ook even nog wat extra pinda’s neergezet, van die lekkere tijgernootjes.

Afgelopen maandag is dan eindelijk mijn nieuwe keuken geplaatst en in een keer goed (je hoort namelijk wel eens verhalen…). Nu kan ik eindelijk na 2.5 jaar weer eens met vier pitten koken (met 2 word je wel creatief hoor), lekkere Hollandse pot dus, heerlijk, haha. Maar het is helemaal super, ben er erg heppie mee.

Leuk dat je naar Cirque du Soleil gaat, Carolina. Heel erg mooi! (pas op tv iets van gezien, maar in het echt van dichtbij is het nog mooier)

Groetjes!

Goedenavond :wink:

Net terug van m’n avondje baantjes zwemmen, altijd lekker.
Even een paar tijgernootjes en dan zo m’n computer afsluiten, prettige avond nog allemaal.

Xander :zon02:

Heb vanavond effe naar een uitzending over de Copper Canyon in Mexico gekeken en heb net de nieuwe flyers voor de Cambodia-Dutch Organization(stichting voor lagere scholen in Cambodja) gemaakt met m’n nieuwe macproggie. Ga lekker naar bed, 1 dagje werken, en dan weer weekend:dag:

@Babseba; als je vragen over Madagascar hebt kan je ze altijd stellen, ben er in 2000 geweest met twee vrienden.

WEEKEND! Heerlijk! Daar was ik nu wel aan toe. :zon02:
We hebben ook lekker weinig gepland staan,
das wel heel erg relaxt.

Morgen alleen ff kijken of ik een nieuwe bril kan vinden en in de namiddag gaan we naar een modeshow van flamenco kleren. De tante van mijn lief gaat namelijk een nieuwe flamencojurk voor me maken, dus ik moet even wat inspiratie opdoen. :smiley:

Ik doe nu even een glaasje fris. Kan ik voor iemand anders iets inschenken? Heb op de bar wat gesneden manchegokaas en chorizo gezet. Tast toe!

Liefs,
Carolina

Mmm heb nog lekker even een stukje manchego kunnen meepikken.

Maar voor nu even een kopje thee en een boterham. Dadelijk de boodschappen doen enzo. Niks bijzonders dit weekend, opruimen en lekker relaxen, morgen tennissen. Dus even flink tijd voor mijn studie waar ik wel wat achter mee lig… :o

@ Robert: ik wil in september naar Madagascar, krijg 4 weken vrij dit jaar op het werk. Heb nog geen reisgenootje gevonden binnen mijn vriendenkring, dus ik zit te denken aan een georganiseerde reis (Baobab ofzo). Ik weet eigenlijk niet of Madagascar alleen te bereizen is, en of je er, net als in Zuid Amerika, voldoende alleenreizenden tegenkomt om mee verder te reizen. Of zijn er misschien daar rondreizen die je kunt boeken zodat je in een internationale groep zit? Heb jij enig idee? Het avontuur van alleenreizen en zelf alles regelen blijft toch mijn voorkeur houden boven dat van een georganiseerde reis… maar van de andere kant is het ook wel een keertje relaxed misschien. Binnenkort maar eens de LP kopen om me iig al een beetje te verdiepen, altijd leuk. :smile:

Fijn weekend!!
Groetjes,
Barbara