Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Mmmmmmm ik ben heerlijk aan het genieten van een glas koude Nutricia Chocolademelk! Dat is echt een traktatie, want die kan ik hier niet krijgen. Had een vriendinnetje van me meegenomen. Evenals: borrelnootjes en stroopwafels! :smiley:

Lust iemand iets?

Liefs,
Carolina

Goedemiddag :dag:

Misschien dat ik vanavond nog wel ff aan kom wippen voor een zoet rood Spaans wijntje. :biggrin:

Hopenlijk komen er dan nog wat meer mensen.

Tot ziens :dag:

Sow, net 2 leuke nieuwe brillen uitgezocht, daar ben ik dus erg happy mee. Volgende week kan ik ze hopelijk ophalen. :slight_smile: Nu even omkleden en dan naar de flamencokleding-modeshow. Ben benieuwd. Moet goed wat inspiratie opdoen.

Heb vast een lekkere fles rode Rioja in een karaf geschonken, zodat ie een beetje op temperatuur kan komen. De Beronia Tempranillo is echt een heerlijke jonge rode wijn.

http://www.beronia.es/img/losvinos/crianzabotsa.jpg

http://www.premotions.nl/productafbeeldingen/normaal/13964/decanteer-karaf.jpg

Hoop dat ie jullie smaakt. Maar nog even wachten met inschenken hoor, hij is nog iets te koud.
Ik neem nu gewoon een colaatje en ben me dan echt omkleden, want we moeten gaan!

Liefs,
Carolina

Een goeiemoggel!

Ik hoop dat de wijn jullie gemaakt heeft gisterenavond. Tegen half 9 was ie echt perfect op temperatuur. Zeer aangenaam! :unibrow:

De modeshow was erg leuk. Beetje kort (half uur), maar op zich wel goed om een indruk te krijgen van wat er is. Moet nu nog even kijken wat ik wil. Zo’n jurkje blijkt toch wel behoorlijk prijzig te zijn… :paranoid: Maar goed…

Voor nu is er in ieder geval weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Fijne zondag allemaal!

Liefs,
Carolina

Mogge,

Was lekker hoor die wijn Carolina…pfffffffff :drugged::drugged::drugged:

Ik begin maar es aan de koffie, fijne zondag!

Xander

Mogguh!

Ben ook net aan de koffie, alleen nog effe een broodje smeren.

Je bent wel lekker vroeg op na die wijntjes Carolina :slywink:
M’n vriendin heeft wel eens, ook vanwege de prijs, in Mexico voor een dergelijke jurk gekeken, maar omdat ze 1.75m is en de meeste Mexicanen een stuk kleiner, moesten we vaak te lang wachten op het maken. Tjah, ze heeft de laatste keer wel geluk gehad, zij ook weer tevreden :smile:

@ Barbera: wij hebben destijds bij een Duits reisbureau tickets, een deel van de overnachtingen en een chauffeur voor een landtrip van 10 dagen geregeld. Verblijf aan bv het strand op Nosy Bé hebben we zelf geregeld. Soms waren we met meer personen tijdens een trip, bv naar de Tsingy’s 1 persoon meer, maar niet in groepen. Het openbaar vervoer is niet zoals in Latijns Amerika, dus een beetje vooraf plannen is hier wel verstandig. Genoemd bureau kan je waarschijnlijk ook met internationale groepen meesturen. Als je interesse hebt, stuur maar een pb ivm reclame.

grin dat ik wat wijntjes gehad heb, wil niet zeggen dat ik ook laat naar bed ben gegaan. :wink: :stuck_out_tongue: En daarnaast… Ben bijna altijd vroeg wakker. Ben geen uitslaperd. :smiley:

Vandaag lekker een relaxt dagje hier. Het regent buiten, dus tis beter binnen blijven. :smiley: Goed voor de grond, al dat water (we hebben en erg droge winter), maar niet voor mij. Ach ja, ik overleef het wel.

Nu even een kopje koffie met… STROOPWAFELS! Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Mmm, lekker een stroopwafel!! Ik heb even koffie en thee gezet voor wie wil. Ik ga voor de thee.

Het was vandaag schitterend weer, lekker getennist, helaas verloren.

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara

Een goedemorgen,

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Een nieuwe week is weer begonnen…

Liefs,
Carolina

Goeie morgen,

ik zit alweer een uur op m’n werk, weekend was weer echt te kort :disgust:

Effe een mok koffie en een lekker vers Duits broodje met Hollandse kaas van de bakker.

Werk ze!

Goedenavond!

Heb net even wat administratie weggewerkt. Daar zie ik altijd tegenop. :frowning: Maar het viel al met al mee. Nu even 'n lekker bakkie thee en wat relaxen voor de tv. Morgen lange dag, eerst een gewone werkdag en dan door naar Utrecht voor school.

Fijne avond verder!
Groetjes,
Barbara

Een goeiemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.

Wat is het hier nu toch raar weer. 's middags heerlijk, met een felle zon en goede temperatuur, maar nu zo 's ochtends is het nat en donker. Bah. Nou ja, het is goed voor de grond, nietwaar?!

@Babseba: wat voor school doe je?

Liefs,
Carolina

Goeienavond!

Ik doe even lekker een glaasje Solera 1987. Is een heerlijke zoete sherry, lijkt in smaakt wat op zoete port. Lust er nog iemand een glaasje? Ik zet een schaaltje met manchegokaas, chorizo en ham op de bar. Tast toe!

http://www.spanjewijn.nl/Images/Wijnen/jer_solera%201847_gonzalez%20byass.png

http://www.blogdecocina.com/imagenesWeb/internas/vocabulario-del-vino.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1016/709092534_20d13324de_o.jpg

Smakelijk en PROOST!

Liefs,
Carolina

Goedeavond.

Ik kom ook heel ff buurten. Mmmm… ziet er allemaal wel lekker uit hoor! Twijfel alleen of ik het nog zal doen, zo laat op de avond. :wink:

Groetjes Roanna :wink:

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!

De solera en de tapasjes waren heerlijk gisterenavond. Uiteindelijk heb ik er toch gewoon veel zelf van op gegeten. Vond ik niet zo erg hoor. :smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemiddag!

He, jammer, heb ik die lekkere tapas gemist.

@Carolina: ik ben bezig met de leergang Personeelsmanagement. Dat doe ik modulair, het zijn 6 modules en ben nu met de 3e bezig. Maar kan het zo lekker op mijn eigen tempo doen.

Ik ga zo even mijn boterhammen opeten en dan weer verder met het werk hier. Pak even een glaasje verse jus mee, heb de kan gevuld voor wie wil.

Groetjes,
Barbara

Hey hallo allemaal!

Ben blij dat ik ff lekker een middagje relaxt thuis had. Heerlijk gebadderd en wat achterstallig werk gedaan. Zijn nu veel op huizenjacht, iedere lunch en vroeg in de avond er op uit. Heel leuk, maar toch ook wel fijn om even een middagje niets te hebben. :slight_smile:

@Babseba: ik heb behoorlijk wat van die tapas voor je in de koeling achter gelaten. Blijft nog wel eventjes goed. Geniet er dus van! :wink:

Ik neem nu lekker even een glaasje fris!
Kan ik nog iemand wat inschenken?

Liefs,
Carolina

Mmm, lekker zeg die tapas. Ik pak er nog een paar en een frisje. Net lekker getennist… eigenlijk zou ik dan nou niet meer moeten eten he… net goed gesport en nu weer calorietjes naar binnen… ach, ik geniet er lekker van :lol:

Groetjes,
Barbara

Hahahahaha verstandig Barbara! Gewoon lekker van genieten!

Een goede morgen allemaal! Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Het weer is hier nog steeds bagger, hoewel er voor vandaag geen regen voorspeld is. Eindelijk! Maar morgen wel weer. Ach ja, tot nu toe valt de regen vooral 's nachts en 's ochends en is het 's middags weer gewoon warm.

Liefs,
Carolina

Goeie middag…,

ben net op, want heb een licht griepje o.i.d. wat er al weken niet uit wil komen.

Voor mij twee droge beschuitjes en water :retard: