Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

grin erg leuk idee: 12 oliebollen eten om 12 uur bij nieuwjaar! Hahahahahahahahahhaha! Krijg daar toch heel aparte beelden bij. :smiley:

Hier zijn nu ook alle feestelijkheden voorbij. Zondag was het drie koningen en dat vieren we hier goed. Net Sinterklaas. Ben ook goed verwend en wij hebben anderen ook goed verwend, dus was weer leuk. Lekker Drie Koningen ontbijt gehad met de Roscón, gelukkig niet de boon getroffen, dus ik hoef volgend jaar niet te betalen. Helaas ook niet de koning, maar er zijn ergere dingen.

Gisteren hadden we hier dus een vrije dag, omdat de feestdag op een zondag viel, dan verplaatst de vrije dag naar de maandag. :smiley: Heel goed!

En nu is het normale leventje weer begonnen. Zo naar mijn werk, maar nu eerst even ontbijten. Heb een lekker warm stokbroodje en thee. Heb ook koffie gezet voor de liefhebbers, dus wie wil kan pakken!

Liefs,
Carolina

Hoiiii,

Lekker koffie, dank Carolina.
Zo, vandaag de eerste dag vakantiebeurs in Utrecht (vakdag).
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. De voorbereiding was goed en we hebben er in ieder geval veel zin in.

Groet,

Xander

Een goede morgen! Nog één dagje en dan hebben we weer weekend! Heb er zin in!

Hoe is de vakantiebeurs geweest? Komt daar nog een verslag of iets dergelijks over??? Zou het wel leuk vinden om daar iets over te lezen…

Nu eerst even een lekker bakkie koffie. Ik heb een grote pot en ook een pot thee gezet.

Liefs,
Carolina

Goede middag allemaal!

Ik ben hard aan het leren voor m’n her Staats- en bestuursrecht. Heb nu even pauze genomen en dacht… ik zal weer eens m’n neus laten zien hierzo! Het is tenslotte alweer een tijd geleden dat ik hier was.

Ik heb erg veel “last” van de zomer in mijn kop. Ik heb zin in de zomer en dat is met leren niet altijd een voordeel. Eerst moet ik maar eens zien dat die studie op de rails komt voordat het zomer is :wink:… Maar goed plannen worden gemaakt en die zijn helemaal leesbaar op mijn bescheiden blogje op m’n Hyve. In dat verband wil ik Carolina alvast even bedanken voor haar inspanningen, dat waardeer ik zeer. Het wordt namelijk Spanje dit jaar en ik hoop er een onvergetelijke trip van te maken door veel info in te winnen en bijzondere dingen te bezoeken!

Voordat ik de zomervakantie tegemoed ga, mag ik als gelukkige ook nog eens 8 dagen doorbrengen in het prachtige Boedapest voor een zelf georganiseerde studiereis. En bovendien een 3 daags bezoek aan Strasbourg omstreeks april. Een lekker reisjaar dus! Hebben jullie al plannen voor aankomende zomer of al eerder?

Ik ga weer aan de leer :crybaby:… moet ook gebeuren. Met een kopje thee en een stukkie chocolade kom ik er wel weer doorheen :so:. Als iemand kopje thee wil of ook een “bruin stukkie ongezond” pak maar… er is genoeg :P!

De groeten en een fijn weekend gewenst,
Wouter v. Kuijk

Een goedemorgen!

Vandaag weer een dag vakantiebeurs, ben benieuwd hoe druk het vandaag wordt. Carolina, foto’s van de vakantiebeurs worden nog geplaatst.

Koffie is klaar :teeth:

Xander

Goeie Morgen,

wij brengen morgen dan maar een lekkere limburgse vlaai mee voor bij de koffie;)

Tot morgen!

Ooooh, die limburges vlaai heb ik moeten missen! Daar had ik nu wel graag een stukje van gewild…

Een goede morgen in ieder geval. Er is weer koffie, rooibosthee en verse jus d’orange. Hoe lekker pas over anderhalf uur naar mijn werk, kan dus nog mooi even relaxen.

Liefs,
Carolina

Hij was lekker Robert :thumbsup::thumbsup:

Werkse Carolina :slight_smile:

En bedankt Xander… :stuck_out_tongue:

Een goedemorgen weer, of is de uitspraak tegenwoordig niet “goeiemoggel”??? :smiley: Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Ik ga dadelijk lekker buiten de deur lunchen, maar pas over zo’n anderhalf uur. Nog lekker even de tijd dus.

Bijna weekend! Heb er zin in! Met een beetje geluk morgen een nieuwe fiets kopen! :D:D:D

Liefs,
Carolina

“Goeiemoggel” ik zie het al voor me dat Spanjaarden elkaar op deze manier groeten :biggrin:. Carolina de trendsetter? Maar je bent in ieder geval goed op de hoogte.

Lunchen ze daar altijd zo vroeg? Ik moet nog aan het ontbijt.:smirk:

Fietse,

Xander

Hahahahahaha blush dat bedoelde ik ook… ONTBIJTEN… Weet niet waar ik met mijn hoofd zat… Vermoedelijk bij de middag, zodat ik lekker al weekend heb! Zoals nu dus! :wink: :smiley:

Ik neem lekker even een glaasje fris. Doet er iemand mee?

Liefs,
Carolina

Goeie morgen:dag:

Ik heb ook net een glaasje fris(multivrucht) naast me staan.

Fiijn weekend!

Fijn weekend ja!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Er is ook lekker vers stokbrood, nog warm, want het komt net bij de bakker uit de oven. Voor mezelf heb ik een stukje belegd met kaas, sla en tomaat. Heerlijk! Lust er nog iemand?

Smakelijk!

Liefs,
Carolina

ja ik graag kan ik wel even gebruiken op het moment

Hallooooooo!

Wat hebben wij een heerlijk dagje buiten de stad gehad. het was vandaag zéker 20 graden, blauwe lucht en een behoorlijk felle zon. Was echt zéér aangenaam! Heel de dag buiten geweest, geweldig!

Vandaag ook weer de eerste “Ajo Campero” van het jaar gehad. Een typisch wintersgerecht van fijngemaakt brood, gemengd met olijfolie, zout, chorizo en gepureerde tomaten en paprika. Erg goed bij nieuwe mosto. Werkelijk verrukkelijk! Er is nog wat over, dusss… Lust er nog iemand?

Geloof me, het smaakt lekkerder dan het er uitziet!
De smaak is superbe!

Liefs,
Carolina

Een hele goeiemoggel! :smiley:

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Kom vandaag niet zo goed op gang… Ben behoorlijk verkouden en heb dus niet zo veel zin om vandaag al te veel toeristen te woord te staan. Duimen jullie voor me dat er gewoon niet zo veel komen!!! Hihihihihihi

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange en een heerlijk, vers, warm stokbrood! Tast toe!

Nog een paar uurtjes en dan is het weekend!
Ben ik wel aan toe!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Fijn weekend gehad? Ikke hier wel, maar het zit er nu weer op helaas.

Er is in ieder geval weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Tast toe!

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Daar ben ik weer eens. Tis al laat, maar ik ben nog klaarwakker, net een bardienst gedraaid en ja, dus nog even relaxen voordat ik dadelijk lekker in slaap val :slapen:. Eerst een kopje thee. Kan ik daar nog iemand mee verblijden?

Ik heb een heel leuk weekend gehad. Zaterdag flink geklust, voorbereidingen voor de keuken gedaan. En zondag een verjaardag en een familiefeest. Maar vanochtend had ik wel zoiets van… waarom duurt het weekend maar 2 dagen… :hihi:.

Nog een paar dagen en dan is het weer CARNAVAL :D. Ik zal er weer schitterend uitzien met mijn bloemenbroek en zilveren bloes… (hoe bedenk ik het, maar ja, het mag).
Gaat er nog iemand Carnaval vieren of vind je het misschien verschrikkelijk? Want dat kan natuurlijk ook. En Carolina, wat doen ze in Jerez?

Groetjes,
Barbara

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!

Hier in Jerez wordt er maar heel weinig gedaan aan Carnaval, maar dat wil niet zeggen, dat je het niet zou kunnen vieren. Daarvoor moet je gewoon naar Cádiz. Ik heb alleen wel het idee dat het vooral iets is voor jongeren (lees: tieners). Maar dat kan ik gewoon ook niet zo goed gezien hebben vorig jaar.

Ik moet bekennen dat ik nooit zo’n carnavalvierster geweest ben en hier mis ik het niet echt, want volgende maand is het alweer semana santa en dan eind april/begin mei hebben we weer DE FERIA!!! :smiley:

Liefs,
Carolina