Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Yahooooooooo … party party party, all around the world. :wereld:
Mmm Sinterklaas, dat is altijd zo fout die periode, vooral marsepein, heerlijk vind ik dat. Maar gewone pepernootjes zijn ook welkom. ![]()
Toen ik in Tres Cantos (dicht bij Madrid) woonde was er in de buurt een klein kasteeltje en dat vertelde ik dan aan mijn nichtje (toen 5jr.) hier dat ik het kasteel van Sinterklaas had gezien… haha. Was heeeel geloofwaardig en spannend natuurlijk.
Heerlijk weekend nu! Was lekker op tijd naar huis toe, dadelijk keuken-shoppen. Beetje rondneuzen en kijken of er iets van mijn smaak tussenzit. En verder is mijn tante uit Duitsland hier een paar dagen, hebben we zondag een familie feest. Gezellig!
Oja, het toetje van Carolina doet me denken aan een heerlijk sapje van Healthy People van granaatappel… dus bij deze een hele kan klaargezet ;), echt lekker!
Fijn weekend iedereen!
Groetjes,
Barbara
Er is er één jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien, dat ben…***
*** IK!!!
****En ik ben het hier al goed aan het vieren. Net thuis gekomen van een lekker avondje borrelen en tapas-eten buiten op het terras. Heerlijk dat dat hier gewoon nog kan nu.
Speciaal voor mijn verjaardag zijn vandaag mijn vader, zijn vriendin en een oom en tante hier naartoe gekomen. Super tof! Dat is al een super mooi kado! ![]()
Om 12 uur vannacht hadden we een heeeeeeeerlijk glaasje MOET.
Mmmmmmmm! Helaas is er niets meer van over… Sorry… Wellicht later een beetje taart!
![]()
Morgen, de 27e, de officiële dag, nog meer feest, maar nu… Eerst lekker slapen!
Liefs,
Carolina
*
Gefeliciteerd Carolina!!!
Nog een heeeele fijne verjaardag.
Ennuuuh…rustig aan he. ![]()
Al wordt dat als brabander wel erg moeilijk natuurlijk. ![]()

Groet,
Xander
Hoi hoi,
Van harte proficiat met je verjaardag Carolina!! Een hele fijne dag met veel cadeautjes en lekkers. Top dat er zoveel familie is gekomen naar Spanje.
http://www.fujiquilt.com/images/cadeau.jpg
Liefs,
Barbara
Hihihi sweet!
Dank jullie wel!
Ja, heb hier een mooie verjaardag! Heerlijk weer, zo’n 26 graden. Vanmorgen lekker in het centrum gaan ontbijten. En zojuist bij de merienda (het tussendoortje, tussen lunch en avondeten in) koffie met taart. EN KADOOTJES!
Hahaha, ben goed verwend! Altijd leuk! ![]()
Er is nog taart over, dus als er iemand wil, je mag afpakken. Koffie is er ook genoeg.
Hierbij even een foto van de gehele taart en de kaarsjes:
Smakelijk! ![]()
Vanavond lekker uit eten. Het grote feest komt volgende week, dat is dan ter gelegenheid van mijn verjaardag en Santo (die laatste is blijkbaar namelijk 4 november haha). Wij Brabo’s kunnen wel feestvieren ja.
Net als die Andalusiers trouwens! ![]()
Bij de weg… Leuk je weer hier in het reiscafé te zien Xander!
Hoe is het nu met je???
Liefs,
Carolina
Hoi hoi,
Tis stil op de kletstopic
dus ik dacht ik kom even een verhaaltje doen. Want we gaan nu natuurlijk wel op naar de 2000 berichten, haha.
Heerlijk weekend, vrijdag bij/met collega’s gaan eten, gisteren zijn een paar vrienden bij mij komen eten. Overdag gisteren heb ik een hele mooie keuken gezien, goede offerte gekregen. Volgende week nog naar een andere keukenboer en dan zal ik toch eens een keuze moeten maken :D. En vandaag ga ik “doggy-sitten”. Vanmiddag een lekkere lange wandeling maken.
Maar nu eerst even een :was: aanzetten.
Fijne zondag allemaal!
Groetjes,
Barbara
Hoi hoi,
Ik kom even een wijntje pakken om een heel gezellig weekend af te sluiten. Kan ik iets inschenken voor iemand?
Net terug van een optreden van Guus in de Effenaar. Het was heel gezellig, Brabants gezellig! Een volledig gesigneerde CD… waar ik toch al niet blij mee kan zijn he ;).
Groetjes,
Barbara
Een goedemorgen!
Het is inderdaad niet zo druk meer in het Wereldwijzer Reiscafé, jammer is dat. Weet ook niet waar het aan ligt. Dat ik er zelf even niet zo veel meer te vinden was, had te maken met het feit dat ik sowieso erg vaak online was, wilde dat weer ff wat minderen… Ik hoop komende week ook weer wat aan mijn columns te kunnen doen, de ideeën borrelen!!!
Vandaag gaan we naar het circuit!!! Wordt de eerste keer voor mij, ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Er is een nationaal kampioenschap van motoren. Zal dus wel veel herrie geven hahahahaha.
Nu zo eerst even lekker buiten de deur ontbijten met wat vrienden die ook meegaan. Café con leche, media tosta con aceite y tomate y un zumo natural. Heeeeerlijk! ![]()
Fijne zondag allemaal!
Liefs,
Carolina
Hoi hoi,
Gezellig, er is weer leven in het cafe :). Ben benieuwd naar je nieuwe column Carolina! En hoe was het op het circuit?
Het weekend zit er weer bijna op. Heb het weer erg gezellig gehad. Zaterdag met een vriendin gaan winkelen en vandaag tennis (maar het regende teveel) en een verjaardag. Nu even aan het huiswerk.
Maar eerst pak ik een grote kop thee. Kan ik iemand anders hier ook blij mee maken?
Fijne avond!!
Groetjes,
Barbara
Hoi,
Kom jullie even een fijne Pakjesavond wensen! Er is warme chocolademelk, koffie, thee en natuurlijk:
http://www.typicaldutchstuff.com/products/sintmars.jpg
Groetjes,
Barbara
Hoop dat iedereen een leuke Sinterklaas gehad heeft. Hier in Spanje heb ik er niets aan gedaan. Wij kijken nu uit naar Drie Koningen. ![]()
Wilde verder alleen even zeggen dat ik 'n kleine tegenslag heb. Ben van de week eindelijk weer met m’n column begonnen, val ik vandaag op mijn werk: Rechterhand geblesseerd. Weet je hoeveel je doet met je rechterhand??? Heel vervelend dus allemaal. Typen is ook niet echt gemakkelijk nu zo alleen met links…
Kort samengevat: column moet dus helaas nog steeds even wachten… Ik hoop er gauw mee verder te kunnen.
Doe mij maar even een frisje.
Liefs,
Carolina
Goedemorgen,
Sterkte met je rechterhand, Carolina! Bij dit soort dingen merk je idd wat je er allemaal mee doet. Meestal wen je er na een paar dagen wel aan, vind je oplossingen, maar toch… voor nu erg vervelend :o.
Een lekker rustig weekend voor de boeg, rustig in de zin van weinig verplichtingen… niet rustig in de zin dat mijn bovenbuurman nog stééds aan het klussen is, al maaaaanden… kleine frustratie als je al om 7.50 uit je bed getimmerd wordt :disgust:.
Ik neem een kop thee en ga de krantjes eens doorbladeren.
Fijn weekend!
Groetjes,
Barbara
Pffff, wat een twee weken zeg! Met mijn hand gaat het gelukkig een stuk beter, maar is nog steeds gevoelig.
Verder gaat alles super goed! Ik kan altijd zo genieten van de decembermaand! Als de kerstverlichting in de stad opgehangen wordt, 's avonds allemaal aangaan en er een kunstschaatsbaan voor de kids op het hoofdplein van Jerez komt. Wat een geweldige sfeer!
Kerst vieren we hier vandaag, op kerstavond. Dus vanavond komen we met de gehele familie samen. Erg veel zin in! Morgen vrij en dan woensdag weer werken.
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen!
**
**¡FELIZ NAVIDAD!
**Kerst volgens Herman Finkers
**(Kroamschudd’n in Mariaparochie)
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=DyU93n6OrY8
Ik heb een grote pot thee gezet voor wie wil. Neem ook een lekker van de pestiños, roscos of polvorones. Dit zijn typische lekkernijen uit Spanje voor kerst. Smakelijk!
Veel liefs,
Carolina
Hoi hoi,
In de meeste landen is Kerst weer voorbij, Carolina al weer aan het werk, maar hier genieten we nog van een 2e smuldag :biggrin:. Vandaag hebben we ons familiediner. Net alle cadeautjes in zitten pakken, aangezien we geen Sinterklaas hebben gevierd, heb ik zin om iedereen nu te verwennen.
Gisteren was ik gezellig bij mijn ouders, belde mijn broer uit Australie, erg leuk. Waarschijnlijk komt zijn dochter in juli naar Nederland, ik heb haar om precies te zijn 1x gezien. Erg leuk!!
Ik pak even een kopje thee, geen lunch voor mij, anders krijg ik moeite met het diner vanavond, haha.
De Kerstgroetjes,
Barbara
Hee, ik zie dat ik een barkruk geworden ben… ben benieuwd wanneer ik tot het vaste meubilair benoemd ben :rolleyes:. Schitterend!
Een goede jaarwisseling gewenst
en een spetterend 2008!
** Happy New Year - Abba**
Neem een glaasje champagne (of cava) met een lekkere oliebol (of wat er voor handen is) en begin het nieuwe jaar goed!
Veel liefs,
Carolina
Een heel geweldig, gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst voor iedereen!! Maak er iets moois van.
Niet verslikt in de 12 druiven Carolina? ![]()
Groetjes,
Barbara
grin Nee, het ging me goed af met de druiven. Net als vorig jaar wel dus iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst met een halve mond vol hahahaha, maar dat had iedereen wel.
Vond het trouwens een hele prestatie dat het goed ging dit jaar, want een vriendin van mij kreeg bij de eerste druif al de slappe lach en kreeg niets meer weg. Probeer maar eens die druiven snel te eten, terwijl je moeite moet doen om niet in lachen uit te barsten!
Ik heb koffie en thee gezet voor wie wil en er staat een grote kan verse jus d’orange. Voor mij is het nog te vroeg voor ontbijt, maar heb wel broodjes in de oven gelegd voor zo direct. Smakelijk alvast!
Liefs,
Carolina
Mmm, die warme broodjes heb ik vanochtend gemist… Maar ik pak even lekker een koppie thee. Net naar een verjaardag geweest, waar ik niet van het stokbrood en andere lekkere dingen kon afblijven. Dus maar niet meer teveel eten straks. Vanavond lekker op stap :nod:.
Het hele idee dat je binnen 12 klokslagen 12 druiven moet eten is zo komisch dat je idd meteen in een deuk ligt. Maar het hoort er wel bij, zoals bij ons de oliebollen. Ben blij dat we die niet 12 hoeven te eten … :rolleyes:.
Fijn weekend verder!!
Groetjes,
Barbara