Wat was het een mooi weekend… en dan nu weer regen. Ach ja, is goed voor de plantjes .
Gisteren gezellig een verjaardag gehad. En net naar het nieuwe huis van vrienden wezen kijken. Ze hebben grote plannen, gaat heel mooi worden. En jawel… ik ben net eindelijk weer eens bij een fitnescentrum binnen gelopen en volgende week heb ik een proefles, de eerste stap is gezet haha.
Ik pak even een frisje en plof lekker op de bank. Fijne avond nog allemaal!
Haha wat wordt er hier veel koffie etc. gedronken!
Geef mij inderdaad maar een tinto de verano. Heb het zelfs hier in Nederland in een winkeltje ontdekt, maar is natuurlijk toch niet zo lekker als in Andalucía
Jawel, tis weer weekend!! Vanavond rustig een avondje thuis, de 1e deze week zo ongeveer. Ga nog wat werken aan mijn verslag… want dat heb ik nog steeds niet af. :redface:
Oja, en 24 aug. komt een vriendin van mij uit Zweden een weekendje, kreeg vandaag een mailtje dat ze geboekt heeft. Lekker toeristisch doen dan. Ze is al een paar keer hier geweest, dus ik denk dat we deze keer eens naar Belgie gaan, 'n dagje Antwerpen ofzo. :biggrin:
Ik pak even een frisje. Kan ik voor iemand iets inschenken?
Wat een heerlijk druk weekje hier! Wel allemaal met leuke dingen hoor! Een Nederlandse familie (niet de mijne) Jerez laten zien, naar het strand en vandaag is een goede vriend van ons naar Jerez gekomen, die zijn eerste dagen hier (hij zal hier voor een paar jaar blijven in totaal) bij ons doorbrengt. Erg gezellig dus!
Vandaar ook dat ik (nog steeds) niet aan mijn column toegekomen ben. Zal komende zondag worden dus… SORRY!!! Hoop dat jullie het me vergeven! kijkt op haar allerliefst nu
Hoi Janneke,
Hartelijk welkom op Wereldwijzer.nl. Ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben!
Uiteraard smaakt een tinto de verano niet hetzelfde. Maar dat komt ook mede doordat je hem kant en klaar dringt! De lekkerste tinto de verano mix je zelf. Koop een kartonnen pak rode wijn, zo goedkoop mogelijk en citroenlimonade. Uiteraard zijn er in NL niet exact dezelfde producten… Hoop dat hij je in ieder geval toch goed smaakt!
Ik neem hier in ieder geval ook lekker een tinto de verano! Heerlijk! Kan nog net mooi even voordat we een hapje buiten de deur gaan eten!
Nou, vooruit Carolina, tis je vergeven dat we nog even op je column moeten wachten…
Potje koffie en thee staan klaar voor wie wil. Ik neem zelf een grote kop thee en een lekker warm afgebakken broodje.
't Zonnetje schijnt, dus ik ga hier snel de boel een beetje opruimen en poetsen en dan vanmiddag in de zon liggen. Eind van de middag tennissen, lekker veel buiten vandaag. :zon02:
Hihi, dank je wel! Het geduld wordt beloond. De column komt er nu bijna aan!
Gisteren een heerlijk dagje aan het strand gehad. Eerst hebben we in Jerez geluncht en daarna, rond 17h30, zijn we richting strand gereden. Was heerlijk relaxt, hele middag en avond, daar ook lekker gegeten. Ja, dat was niet verkeerd!
Enkele familieleden hadden hengels meegenomen. Dus toen het strand leeg begon te lopen, gooiden zij de hengels uit. Uiteindelijk rond 2 uur thuis. Dat is nog eens anders dan een dagje strand in Nederland.
Ik pak nu even een lekkere, koude batido de chocolate. Lust nog iemand? Ik heb een hele kan.
Mmm, lekker choco, daar pak ik ook even een glas van en ga dan je column lezen. :nod:
Net lekker getennist, helaas verloren, maar het was wel gezellig. We hadden wel wat regen, maar daar smelt je niet van. Morgen avond weer eens na heeeeele lange tijd fitnessen… ben benieuwd.
Hoi hoi! Ik neem nog een glaasje batido hoor! Hij smaakt zoooo goed!!!
Voor wie het leuk vindt: Ik heb een kort reisverslagje van mijn vakantie naar Nederland geplaatst, zie HIER. Daar vind je ook de link naar de foto’s van deze vakantie.
Ik hoop dat je het leuk vindt. Ik zie het graag in een reactie!
Tis weer een mooie (redelijk) zonnige avond, dus blij dat ik dadelijk nog een balletje mag gaan slaan.
Zet vast even een grote kan lessini neer voor wie wil en pak zelf ook even een glaasje.
Leuk je reisverslag Carolina! Ja, die fietsers hier in Nld :teeth:
Grappig dat je bij Que Pasa bent gaan eten. Wat vonden jullie ervan? Ik ben de laatste paar keer bij Si Senor geweest, ook erg lekker (alleen wat meer internationale tapas).
@Babara: Ik ken Que Pasa! al heel lang. Vind het er altijd heel gezellig. Gezellige sfeer, lekkere tapas en leuke muziek! Erg tof ook altijd al die servetjes en papiertjes op de grond bij de bar tegen het einde van de avond, dat is zo lekker typisch Spaans. Voel ik me helemaal thuis!
Si Senor zit precies naast Que Pasa. Que Pasa is idd meer echt Spaans sfeertje, alleen is het al een tijdje geleden dat ik er geweest ben. Si Senor is een beetje een mix, maar ook erg lekker vind ik.
Ik neem nog even gewoon een frisje… alhoewel met een martini op zal ik wel heel lekker slapen .
We hebben net verloren met tennis … :tear: ach ja, vrijdag weer een kans.
Een paar drukke dagen op het werk gehad, en nu is het morgen alweer vrijdag, tjonge wat gaat een week toch snel om. Ga zo nog wat verder werken aan mijn ‘verkorte’ reisverslag voor de vrijwilligers organisatie… maar dat wordt dan de 3e keer dat ik het herschrijf, elke keer veeeeeel te lang. :hihi:
Ik heb een grote pot thee gezet, dus wie wil… en wat lekkere choco koekjes mmm…
Zo, even een lekker koppie thee pakken. Heb ook even een pot koffie gezet voor degene die dat liever heeft.
Wat een mooi weertje he?! Zonnetje en goede temperatuur :zon:. Dadelijk naar 'n verjaardag, zoontje van een vriendin wordt 2 jaar. En verder druk met de clubkampioenschappen… ben benieuwd tot welke ronde ik het haal dit jaar.
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Een goedemorgen! Ik heb koffie en thee gezet en een grote kan verse jus d’orange gemaakt, dat was alweer even geleden… Tast toe!
Ik heb een heerlijk weekend. Vrijdagmiddag met een vriendin naar de militaire stoeterij hier geweest. Haar vader is commandant en het huis dat daar staat is een onderdeel van zijn werk. Zit een zwembad bij, dus helemaal niet vervelend. Dat is uiteraard ook waarom wij er naartoe gingen! Hadden lekker wat te drinken en knabbelen meegenomen en hebben er een heerlijke middag vertoefd. Ook nog een rondleiding gehad, was een prachtig oord!!!
Gisterenochtend moest ik werken, maar dat is altijd leuk bij de Yeguada de la Cartuja. Had na de voorstelling ook nog een rondleiding in het Nederlands. Waren niet zo veel Nederlands, dus dat was heel prettig (kleine groepjes zijn altijd veel fijner).
In de middag ben ik met mijn lief naar het buitenhuis van een oom van hem geweest. Daar hadden we een barbecue met de familie. Was aangenaam vertoeven daar ook daar een zwembad is! Goh, wat een vervelend leven heb ik hier toch!
Vandaag lekker een dagje thuis. Dat is ook niet verkeerd moet ik bekennen!
Zo ik pak even een lekker groot glas sap. Net weer even flink een uurtje getraind. Het is niet echt leuk om te gaan, maar naderhand voel je je weer helemaal fit.
Wat een gezellig weekend heb je gehad Carolina, lekker zwemmen en BBQen! Ik heb dus veel getennist… en we hebben alles verloren. As. donderdag moeten we nog een wedstrijd, maar aangezien beiden er nu uit liggen, is het meer vriendschappelijk. Toch proberen te winnen, dan verlaten we het toernooi tenminste nog een beetje fatsoenlijk haha.
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
En er zijn ook warme croissantjes! Smakelijk!
Ik heb een aardig druk weekje gehad, maar wel heel gezellig. Nu bijna weekend en vermoedelijk heb ik lekker het hele weekend vrij! Heerlijk!!! Daar ga ik van genieten.
Kom net terug van het fitnessen, dus kom even snel een frisje pakken, mmm lekker.
Het weekend was erg gezellig. Vrijdag die vriendin van mij opgehaald in Weeze, savonds lekker bijgekletst, we kwamen er achter dat het al weer 14 jaar geleden was dat ze hier geweest was, ik ben tussendoor wel regelmatig naar Zweden geweest, maar dat was voor mij ook wat gemakkelijker. Ze heeft een zoontje van 7 jaar en die laat je niet zomaar alleen.
Zaterdag naar Antwerpen geweest, het was super weer :zon:. Heerlijk rondgesjokt en gesjopt. Ons volgestopt met allerlei lekkere hapjes van daar, we ploften op een gegeven moment :redface:.
Zondag hebben we een bezoekjes dag gehouden, eerst bij een vriend die ze dus al 14 jaar niet had gezien, daarna bij mijn ouders en toen naar mijn zus. sAvonds zijn we nog even de stad in geweest en lekker op het terras gezeten.
Maandag was het alweer voorbij. In de ochtend lekker relaxed gedaan, nog even wat gewinkeld en om 13 uur de auto weer in naar Weeze.
Een heel geslaagd weekend dus!!
Deze week staat het weer helemaal in het teken verder van eten. Morgen een BBQ van het werk, donderdag uiteten met de dames (collega assistentes) en vrijdag uiteten met 2 vriendinnen. Tjonge jonge zeg… hoe krijg ik toch voor elkaar, vervelend allemaal hoor, haha ;).
Zaterdagochtend dus maar weer fitnessen!!!
Koffie en thee staan klaar voor wie wil. Ik pak lekker een koppie thee.
Leuke plannen dit weekend?
Ik ben gisteren uiteten geweest, errug lekker, bij Fens in Ehv. Was echt erg goed, het is ook wel iets prijziger, maar zeker waard. Als toetje had ik gefrituurde flensjes met witte chocolade erin … mmm. Het zag er ook allemaal mooi gepresenteerd uit en de bediening was heel vriendelijk. Ben drie dagen achter elkaar uit eten geweest, maar die van gister was echt het beste.
Vandaag een verjaardag en morgen gezellig op bezoek. Dus ik kom het weekend weer prima door.
Ik doe lekker even een kopje café con leche! Ik heb een hele pot koffie gezet, dus wie wil kan pakken! Er is ook thee en fris.
Het spijt me ontzettend dat er nog geen volgende column is… Ik zit met 2 ideetjes in mijn hoofd, maar ze komen niet goed op papier. Ik hoop dat het de komende week lukt, moet de komende 2 weken 's avonds werken, is een relaxt jobje, waarbij ik ook tijd heb voor mezelf. Dus wie weet!
Pffff, wat een week! Iedere dag 9 uur werken en 's avonds pas rond 00.00 uur thuis. Dat is toch niets voor mij hoor. Ben blij dat het maar ter vervanging is van de vaste kracht. Dus nog maar één weekje en dan kan ik weer terug naar mijn normale ritme (de middag vrij :D).
Het is overigens wel een super leuke plek waar ik 's middags/'s avonds moet werken: de britse pilotenschool. Allemaal broekjes, de meesten ook Brits, die zich vrijwel iedere avond lamzuipen in de bar van de school. Je zou je je haast zorgen gaan maken dat dat toekomstige piloten zullen zijn… Gelukkig zijn er toch ook wel een paar met iets wat op een verantwoordelijkheids gevoel lijkt.
Maar goed, nu even tijd voor een kopje koffie, een lekkere café con leche. Lust er nog iemand? Ik heb een hele pot koffie en thee gezet. Ik neem verder niets, want ik ga zo met mijn lief lekker uit ontbijten.