Mmm, dank je wel, dat was een overheerlijk taartje 
De tijd is idd voorbij gevlogen, ik zie ons ook nog zo zitten op het terras, lekker in het zonnetje, en inmiddels is het alweer 6/7 weken later ofzo. Time flies when you’re having fun. Ik ben misschien nu heel gemeen wat ik zeg, maar ik mis het nu echt al, het rondreizen, niet weten wat je te wachten staat. En dan hier weer terug in Nederland, waar alles zo goed geregeld is en zo ‘veilig’, beetje saai. Ik mis de spanning en het avontuur… snel weer sparen voor een volgende trip.
Vandaag was de verjaardag van mijn zus, heel gezellig was het. Ze gaan donderdag op vakantie naar Engeland om een mooie rondreis te maken. Ben heel benieuwd hoe ze het zullen hebben en hoop dat ze niet te veel last van de overstromingen zullen hebben, ze hebben hun reisschema al moeten aanpassen. Maar het was erg leuk om iedereen zo ‘tussendoor’ weer even te zien.
Morgen moet ik even gaan shoppen, wat kleding ‘versleten’ tijdens de vakantie, dus tijd voor nieuw goed, en het is uitverkoop :unibrow:. En verder even mijn foto’s goed bekijken en er een paar bij mijn reisverhaal plaatsen. Ik heb ook nog flink huiswerk meegekregen van de vrijwilligers organisatie, ik moet (als ik dat wil natuurlijk) in 3 talen een mooi verhaaltje schrijven over mijn ervaringen in het kinderziekenhuis. Vind ik leuk om te doen, dus absoluut geen straf.
Ben nieuwsgierig. Hoe is het verder met iedereen? Is Marianna op vakantie nu? En Wouter nog in La France? En de anderen, want het is wel rustig in het cafe, gelukkig houdt Carolina de boel draaiende
.
Ik ga even lekker voor de tv hangen en wachten tot mijn laatste wasje klaar is. Nou ja, laatste, moet alleen nog wel mijn slaapzak zien te wassen, want die is na 5 weken wel aan verfrissing toe (haha).
Groetjes uit een regenachtig Eindhoven,
Barbara