Een goedemorgen! Ik heb koffie en thee aangezet en neem zelf een mok musli met melk. Verder even niets, want ik ga straks (rond half 11) ontbijten met een vriendin, dus dan neem ik de verse jus wel. ![]()
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen! Ik heb koffie en thee aangezet en neem zelf een mok musli met melk. Verder even niets, want ik ga straks (rond half 11) ontbijten met een vriendin, dus dan neem ik de verse jus wel. ![]()
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Pfffff, dit is VROEG! Ga even een vriendin naar het vliegveld brengen. Hoop dat ik daarna nog ff een paar uurtjes naar bed kan, zou wel lekker zijn. Doe nu dus nog ff geen koffie, anders kan ik straks zéker niet meer slapen…
Ik pak even alleen wat musli met melk.
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!! Ik heb een pot verse koffie gezet.
Sorry, Ik was even een paar dagen afwezig, mijn handen werken niet altijd zoals ik dat wil, dus tyoen is dan haast niet te doen.
Weekend nu dus tijd voor de heerlijke klusjes thuis, bah bah.
Fijne dag allemaal
Liefs,
Marianna
Hoi allemaal,
Zo… net terug uit Vaals (Limburg). Heb daar een familiefeestje gehad. Was erg gezelli en in zo’n prachtige omgeving kan dat ook bijna niet verkeerd gaan. Ik heb geweldig genoten van de heuvels, het toch wel redelijke weer, de gezelligheid en de diversiteit aan vogels.
Vanmorgen alleen vroeg de auto in, want om 12:00 moest ik mijn laatste werkdag bij de boekhandel Paagman beginnen. Ik was 10 minuutjes te laat, maar dat was geen punt. Lekker gewerkt en nu ben ik als een broodje, beetje moe. Dus straks lekker Grizzly Man kijken op Discovery en dan m’n nest in…
Ik heb voor nu een frisje in de aanbieding. 7up…, afpakken doorgeven!
Ciao,
Wouter v. Kuijk
Een goede avond!
Wij gaan hier nu lekker voor een kopje koffie. Dit is voor ons, hoewel misschien inmiddels ietwat laat al, de tijd van de “Merienda”, het tussendoortje, dus tussen lunch en avondeten.
Ik zet gelijk een hele pot, in NL is het ook wel tijd nu voor de koffie, nietwaar? Zo na het avondeten. ![]()
Bij de weg: wat betreft mijn column… De maand juli heeft 5 zondagen, dus ik post mijn column volgende week en in over 3 weken, dat zijn er mooi 2 voor deze maand. ![]()
Liefs,
Carolina
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Ik neem een lekkere mok musli met melk.
Mmmmmmmmmmmmmm
Goed begin van de dag!
Liefs,
Carolina
Hoi hoi,
Hier weer even een halootje uit Ecuador. Ik wilde net mijn jungle trip gaan boeken, maar de agency is dicht… terwijl er groot OPEN op de deur staat.
Nog 3 dagen vrijwilligerswerk en dan zit ´t er weer op. De tijd is echt voorbij gevlogen. Donderdag middag wil ik allemaal leuke en lekkere dingen kopen voor de kinderen (10) en dan vrijdag een klein feestje maken
.
Ga nu even mijn verhaal tikken en dan nog eens naar de agency kijken of die inmiddels weer bemand is. Heb daar een hele gave jungle trip gezien voor relatief weinig geld. Zzzzpannend!
Fijne dag/avond allemaal!
Groetjes,
Barbara
Goedemorgen!
Leuk je weer even in het café te treffen Barbara! Heb gelijk even je reisverslag gelezen. Het is weer prachtig! Wat een mooie tijd beleef je daar!
Ik heb koffie en thee gezet en neem zelf een glas verse jus d’orange en een mok musli met melk.
Fijne dag allemaal!
Liefs,
Carolina
Hoi allemaal!
Ik vertrek morgen naar France!! Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik denk dat ik het forum wel een beetje ga missen hoor :crybaby:. Ik moet daar maar opzoek naar een internetcafè om af en toe op m’n vrije dag, eens binnen te wandelen hierzo en een bakkie te doen.
Heb daar een hele gave jungle trip gezien voor relatief weinig geld. Zzzzpannend!
Zeker spannend! Ik hoop dat het nog lukt met het boeken ervan. Erg leuk om je reisverslag te lezen! Ik heb nog niet alles uit, maar het boeit mij wel. Ecuador is zo’n mooi land!
@Carolina:
Ik lust wel zo’n kop thee, als ie nog warm is natuurlijk :slywink:.
Groetjes en tot over heel lang spreekse :dag:,
Wouter v. Kuijk
Fijne vakantie gewenst Wouter! Hoe laat vertrek je precies???
Liefs,
Carolina
Dank je!
Het vliegtuig vertrekt om 08:05 uur. Maar ik vertrek om een uurtje of 4:45 van huis! Schiphol is best een endje bij mij vandaan en ik moet 2 uur van tevoren inchecken dus dat wordt een korte nacht.
Wouter v. Kuijk
Een goedemorgen!
Goh, lekker zeg, die Wouter zit nu gewoon in het vliegtuig op weg naar vakantie! We zullen zien of hij snel de kans krijgt weer eens online te zijn. Hoop dat je ons wel even laat weten hoe je het hebt, Wouter!
Hier in Spanje alles goed, we hebben werkelijk héérlijk weer, zo’n 35 graden!
Verder heb ik het best druk eerlijk gezegd, want ik heb aardig wat werk. Vanmiddag/-avond werk ik als beveiliging op de pilotenschool hier. Gisteren de instructies gehad, is best stoer eigenlijk.
Morgenavond werk ik ook, als beveiliging bij een bruiloft. Altijd leuk en een beetje extra geld is altijd meegenomen! ![]()
Ik houd het nu bij een glaasje water, want ik ga zo, om 9 uur, ontbijten met een vriendinnetje.
Ben overigens erg happy, want ik heb een nieuwe mobiel!!!
Kan ik lekker mee spelen dus dit weekend, mocht het werk saai worden! ![]()
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Gisteren lekker gewerkt moet ik zeggen, was een rustige avond, heb mijn column voor morgen grotendeels kunnen schrijven. Hihihi, handig zo’n avondjob! ![]()
Vanmorgen ben ik vrij, maar ik ga wel naar la Yeguada. Met mijn vriend en zijn ouders, want zij hebben het nog nooit gezien. Vind ik niet erg, want ik kom er graag. Typische Jerezaanse dingen die Jerezanos nooit te zien krijgen. Tja, dat is hetzelfde als Nederlanders bij het klompenmuseum, nietwaar?! ![]()
Vanavond moet ik ook weer werken, ben benieuwd tot hoe laat dat gaat zijn. Is een bruiloft, dus is altijd afwachten…
Nu eerst lekker een kopje koffie. Lust er nog iemand? Ik heb een hele pot gezet. Er staat melk naast, kun je toevoegen indien gewenst.
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Gauw even een koffietje en dan zijn wij naar Córdoba. Even lekker een dagje naar het buitenhuis van een oom en tante van mijn lief. Mijn column is vrijwel geheel af, maar het wordt dus pas vanavond (laat) dat ik 'm post.
Ik heb een pot koffie aangezet voor wie wil.
Fijne zondag!
Liefs,
Carolina
Goedenavond!
Wat hebben wij een heerlijk dagje in Córdoba gehad! Het bleek overigens het huis te zijn van een nicht van mijn lief. Prachtig huis, net buiten Córdoba, met een zwembad erbij en écht gras! Heerlijk!
Nu zojuist mijn nieuwste column gepost. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden! ![]()
Ik doe lekker even een batido de chocolate (zoiets als een chocolade milk shake). Lust er nog iemand iets?
Liefs,
Carolina
Goedemorgen,
Het is maar rustig hier in het café… Nou ja, ik heb een pot koffie gezet. Neem zelf lekker een verse jus d’orange en een mok musli met melk.
Fijne dag allemaal!
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen! Het is echt rustig hier in het café, zit al weer een aardig tijdje tegen mezelf aan te kletsen, zie ik wel… :so: :disgust:
Ik heb lekker een potje koffie gezet voor wie wil. Zelf neem ik ook een verse jus d’orange en een mok musli met melk.
Zojuist weer het stierenrennen in Pamplona zitten kijken. Is deze week iedere ochtend om 8 uur. Toch wel een bizarre bezigheid hoor, zo voor een stier uitrennen… Maar ja, is typisch Spaans zullen we maar zeggen… ![]()
Liefs,
Carolina
Bonjour tout les mondes!
Hier een berichtje vanuit Frankrijk…
Het is hier fantastisch en ik heb het geweldig naar mijn zin. Ik voel me al helemaal thuis hier en ik kan mijn weg prima vinden. Ik heb een aantal dagen heel slecht weer gehad en daardoor is alles modderig, vies en nat. Maar gelukkig is het nu een stuk mooier en gaat het voorlopig de goede kant op. Ik ga het verhaal niet te lang maken, want ik heb niet veel tijd en op dit AZERTY toetsenbord is het heel moeilijk typen als je een QWERTY gewend bent. Morgen komt de Tour de France langs de camping en dan ga ik zeker kijken. Dat moet je een keer hebben meegemaakt…
Tot ziens allemaal, volgende week weer een berichtje hoop ik ;)!
Goedemorgen!
Wat leuk om even van je te lezen Wouter! Fijn dat je het daar zo goed maakt! Zo’n ander toetsenbord kan inderdaad aardig lastig zijn! Dat ken ik hier in Spanje maar al te goed. Gelukkig kan ik blind typen en heb ik mezelf het andere toetsenbord gewoon ook aangeleerd. ![]()
Voor nu heb ik in ieder geval een grote pot koffie gezet en ook water aangezet voor de liefhebbers van thee.
Fijne zondag!
Liefs,
Carolina
Heeee!!! Goedemiddag (hier tenminste :slywink:),
Ik zit even wat fotootjes op een CD te branden, want mijn kaartje zit vol en vanavond vertrek ik de echte jungle in!!! Ben heel erg benieuwd. Het nadeel is dat ik al sinds donderdag best wel een beetje ziek ben, maar okee, gewoon nog even doorzetten :nod:.
Ik hoop dat ik APEN, ANACONDA en de KAIMANNEN ga zien, oja en de rivierdolfijnen, en kikkers en heel veel insecten en nog veel en veeeeeel meer. hihi… ben een beetje overexcited!
Inmiddels is mijn cd-tje gebrand. Even checken of er alles op staat (als ik thuis ben zet ik er een aantal bij mijn reisverhaal) en dan ga ik even ergens een gezonde lunch zoeken… heb nog niks ontbeten omdat ik dat niet durf. Maar denk dat het beter is dat ik wat eet nu en dan heb ik tenminste nog 7 uur om het te laten verwerken voor dat ik voor 12 uur in een bus moet zitten, haha.
Carolina: je column lees ik weer als ik thuis ben, dan heb ik er iets meer tijd voor. Leuk dat je een nieuwe mobi hebt :biggrin:, altijd leuk die speledingetjes, uitvinden wat ie allemaal kan enzo.
Wouter: ik moet ook wennen aan het toetsenbord hier, als ik dubbele punt tik komt er elke keer een Ñ tevoorschijn, en het @ tekentje moet hier numeriek etc. Maar ach, je went er wel weer aan. Nog heel veel plezier in Frankrijk. Vrienden van mij gaan ook die kant op om een stukje van de Tour de France te zien.
Ga er snel vandoor. Toedeloe!!
Groetjes,
Barbara