Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

He Carolina,

Welkom terug op het 't forum… Het is aardig veranderd, toch? Ik hoop dat je genoten hebt in Nederland. Maar als ik dit zo lees, zit dat wel snor.

Ik kijk uit naar je reisverslagje!

Gr. Mike

:zon02:Goedemorgen!!!

Er is weer verse koffie en thee voor de leiehebbers. Ik neem een mok koffie en een glas jus.

Pfff, ik kreeg een uitnodiging voor een bruiloft in India, alsof dat om de hoek is. Wel erg leuk maar haast niet te doen ivm met mijn werk. Ik zal het dus met de foto’s moeten doen helaas:crybaby:.

De:zon02: schijnt zowaar dus hopelijk kom ik vandaag een een keertje droog op mijn werk:drool:.
Fijne dag allemaal!!!

Liefs,
Marianna

Mmmmm, ik ga mijn dag eens extra goed beginnen en neem naast een lekker bakkie koffie en uiteraard een glas verse jus d’orange, ook een kop musli met melk. Zo, heb ik m’n portie granen wel gehad vandaag. :slight_smile:

@Marianne: Wat tof zeg, een bruiloft in India! Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je er niet heen kan. Lijkt me een heel bijzondere ervaring.

@Mike: Het reisverslagje zal nog wel eventjes duren hoor. ik hoop niet al te lang (2 weekjes misschien), maar ik kan me er nu gewoon nog niet gelijk toe zetten het helemaal af te ronden…

Liefs,
Carolina

Goede 's-avonds!

Wat een heerlijke dag vandaag zeg. Mega veel zon en een lekker temperatuurtje. Vooral als je uit e wind zit is het zeer aangenaam. Morgen wordt het ook nog een redelijk lekker dagje, dus ik denk dat ik er dan maar eens opuit trek om een hengeltje uit te gooien en te genieten van het weer en de natuur. Zijn hier nog meer visfanaten eigenlijk?

Ik heb thee klaar staan, liefhebbers mogen uiterraad inschenken! :hihi:
(Het is rooibosthee… all the way from South-Africa!)

Fijne avond,
Wouter v. Kuijk

Geen thee voor mijn, doe mij maar een pilsje.

Een hengeltje werpen klikt zeer interessant. Lekker met de picker aan de waal op paling vissen. Maar helaas druk druk druk met een verbouwing en uiteraard met afstuderen.

As. donderdag tussen 11.00 en 12.00 is het zover, dan moet ik mijn scriptie verdedigen.

Dus het hengeltje werpen moet nog heel ffe wachten, maar ik kijk er zeker naar uit.

Hoop in eeste instantie donderdag een feestje te kunnen bouwen, maar dat is ook ffe afwachten.

Gr. Mike

Mike… Ook een visser! :thumbsup:
Ik zal donderdag wel ff voor je duimen. Je blijft toch wel op Wereldwijzer na je afstuderen, of niet. Misschien niet als “personeel”, maar als forummember bedoel ik dan.

Wouter v. Kuijk

Goedmorgen!!!

Hee Mike, heel veel sterkte en succes toegewenst!!! Ik hoop dat je ons niet verlaat als je afgestudeeerd bent.

Een hengeltje uitgooien, lol ik hoop niet dat jullie met mij gaan gooien hihih.

Het regent hier op dit moment maar het is wel warm pffff, dat wordt dus het regenpak aan voor ik op de fiets stap richting werk.

Ik heb verse koffie gezet en ik start zelf maar met een groot glas jus d’orange.

Fijen dag allemaal!!!

Liefs,
Marianna

Een goedemorgen! Voor mij graag een lekkere mok musli met melk en een groot glas verse jus d’orange! Het is hier WARM!!! :D:D:D Als het ff meezit ga ik vanmiddag lekker even zwemmen! :smiley:

@Mike: Suc6 met het verdedigen van je scriptie. Ook ik hoop dat je na je afstuderen hier gewoon op Wereldwijzer actief blijft. Je hebt altijd leuke en nuttige bijdrages aan het forum!

Liefs,
Carolina

Een goede middag! Wat hebben we hier weer een prachtige dag! Kom zojuist terug van het zwembad, even heerlijk liggen baden! Mmmmmmmm! Nu wel trek in een glaasje rosé wijn, lust er nog iemand???

Pfff, het zijn me de dagen wel, ben blij hier weer te zijn, maar het is toch ook wel een omschakeling. Meer dan ik verwacht had, meer dan de vorige keren.

Ik besef ook dat het te maken heeft met de manier van vakantie die ik nu gehad heb in NL. Het was deze keer echt Vakantie, niet alleen maar een familiebezoek zoals “normaal”. En daar zit 't 'm in. Bij thuiskomst in Jerez miste ik mijn vader ineens ontzettend. Ik heb 'm deze 2 weken regelmatig gezien, maar ik merkte dat we niet voldoende tijd *samen *gehad hebben. Kon ook niet echt nu en dat weet ik ook, maar pffff… Dat moest ik toch ff tot me door laten dringen…

Gauw maar zorgen dat ik mijn vader weer kan zien. :slight_smile: Hij voelt het precies zo, dus dat gaat wel goed komen. Hij hier heen, of ik daarheen. Misschien over een paar… Weken? Misschien beter maandjes… :slight_smile: Dat is wel een fijn idee.

Hihihi, sorry hoor, moest dit even kwijt. :o
Ik schenk nu de rosé in. Wie ook???

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Hier een berichtje vanuit een bewolkt Quito. Lekker droog en warm binnen nu dus.

Goed te lezen dat je het zo super hebt gehad in NLD Carolina.
Oja, je bent hier trouwens bekend, er is een park naar je vernoemd in Noord Quito: Parque Carolina. Ga er binnenkort een kijkje nemen.

Heb mijn naam ook al meerdere malen gezien hier, dan in de vorm van Santa Barbara, als naam voor een kinderdagverblijf enzo. Heel leuk.

Maar de rest kunnen jullie lezen op mijn reisverslag… :wereld:

Ik ga er weer vandoor. Wilde even weten hoe het met iedereen is, en zo te lezen is dat goed.

@ Mike: veel succes met je scriptie morgen.

Groetjes uit Quito,
Barbara

Hey “Profesora”!!! Wat leuk om van je te lezen! Ik geniet van je verhaal op je weblog, het lijkt me echt een geweldige ervaring!

Ik heb weer koffie en thee gezet en er is weer verse jus d’orange! Ik neem een mok musli met melk, bevalt me erg goed zo 's ochtends!

Mike, veel succes vandaag! Ontbijt goed, dat is het beste begin van de dag!

Liefs,
Carolina

Mogguh,

Hmm…lekker sjuutje hoor! :dag:

Xander

Mike… Hoe is het gegaan?!

Goede avond,

Zo gisteren een goede vangst gehad. Bovendien was het heerlijk weer, dus ik heb genoten. Vandaag heb ik mijn paklijst gemaakt met alle benodigdheden voor mijn “werkvakantie” in :FRANCE:. Nog ff en dan vertrek ik daarheen voor een dikke 6 weken. Zie ernaar uit, maar ik moet nog wel veel doen.

Verder kwam ik vandaag dit filmpje tegen en ik wilde hem jullie niet onthouden. Hilarisch gewoon! - YouTube (That dude is just five!!)

Ik heb weer een pot thee staan en een glaasje fris. Straks lekker voor de buis hangen en mijn favo serie Prison Break kijken.

Greetz,
Wouter v. Kuijk

Een goedemorgen! Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Ik neem een lekkere mok musli met melk en een groot glas verse jus d’orange.
Mmmmmmm, heerlijk!

@Wouter: Wat een ontzettend leuk filmpje. Heel cute. Maar ik ben toch wel benieuwd hoe oud dat menneke nu is… Het filmpje leek me ietwat gedateerd… :wink:

@Mike: Ben erg benieuwd hoe het gegaan is gisteren! Tell us, tell us!!! Wat is de uitslag?!?!?!

Zo, het is weer vrijdag, bijna weekend, hoewel ik morgenvroeg wel moet werken, maar dat is niet erg. La Yeguada blijft super cool. Vandaag wel een leuk dagje overigens, want…

Vandaag is het FEEST!!! :unibrow: :zon02: :thumbsup:
Vandaag is mijn lief namelijk jarig! :smiley:

Liefs,
Carolina

Hoi allemaal,

Zo eerst even ontbijten, want ik heb vandaag lekker uitgeslapen.
Het gastje van het filmpje was destijds 5 jaar en heet Bobbe J Thompson. Een snelle Googleactie leert mij dat hij geboren is in 1996. Hij zal nu dus ongeveer 11 of 12 jaar oud zijn.

Nou van dat hangen voor de buis om PrisonBreak te kijken is niets gekomen, vorige week was namelijk de laatste uitzending van het seizoen! Zullen ze ook niet ff melden :mad:, stelletje slomen!

M’n paklijst is wel af, dus dat is dan weer een voordeel. Aankomende week ga ik eerst bij Paagman werken. Dan mis ik me gymgroep op zaterdag wegens een familie-uitje en de weken dat ik weg ben kan ik er ook niet zijn… jammer hoor.

Verder wil ik Carolina nog van harte feliciteren met haar liefste! Maak er een leuke dag van!

Ik ga hangen,
Wouter v. Kuijk

Hihihi sweet Wouter, thnx! :slight_smile:

Wanneer gaat jouw reis eigenlijk precies plaatsvinden? Het klinkt goed zeg, 6 weken naar Frankrijk! Wat ga je er precies doen???

Ik heb net heerlijk een uur gelopen en even buiten de deur ontbeten met mijn “schoonmoeder”. Was erg gezellig. Ze had zelfs een kadootje voor mij, en dat terwijl ik niet eens jarig ben hihihi.

Vanmiddag gaan we ook bij hun lunchen. Ik heb gelukkig een erg goede band met de familie van mijn lief en zijn moeder vindt het heerlijk om voor ons allemaal te koken. En dat vind ik uiteraard helemaal geen probleem! :smiley:

Vanavond gaan we lekker met zijn tweetjes uit eten en daarna nog met vrienden een borreltje pakken. Wordt een erg leuk dagje dus! :smiley:

Nu ff een kan water naarbinnen werken. Heb dorst!!!

Liefs,
Carolina

Een hele goede morgen! Wat hebben we gisteren een leuke verjaardag gehad! :slight_smile: ’ s Middags gezellig bij de ouders van mijn lief geluncht, glaasje wijn erbij, heerlijke taart als toetje en 's avonds zijn we met zijn tweetjes uit eten geweest. Was ook heerlijk! Geslaagd dagje!

Nu weer bijna klaar om te gaan werken. Heb er zin in! Hoop dat ik het verhaal nog een beetje weet hihihi! :wink:

Ik neem even lekker een mok musli met melk en een glas verse jus d’orange. Ik zet theewater en de koffie vast aan, voor de liefhebbers!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Ik heb koffie en thee aangezet, neem zelf lekker een klein beetje musli met melk en een glas verse jus d’orange. Ga straks ontbijten met de moeder van mijn lief. Kan het nu dus nog relaxt aan doen. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Heee,

Effe een bakkie thee. Net een lang verhaal zitten tikken, dus veel leesplezier weer. :wink:

@ Carolina: nog proficiat, hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.
@ Wouter: alvast veel succes met je werkvakantie.

Tot gauw!
Groetjes,
Barbara

Een goedemorgen! Wat leuk om weer iets van de “profesora” te lezen! :smiley: Ik ben blij te lezen dat het zo goed met je gaat. Volgens mij heb je een geweldige tijd daar! :slight_smile:

Ik heb koffie en thee gezet en neem zelf een groot glas verse jus d’orange en een mok musli met melk. :slight_smile:

Liefs,
Carolina