Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Goedemorgen!!! Even een verse pot koffie gezet voor de liefhebbers en wat jus d’orange voor de vitamientjes.

Babara de schade bij mij valt wel mee, heel Loon op Zand stond blank en de bloemen in de tuin liggen plat of zijn er af door die ernorme hagel bui. Maar gelukkig is het daar bij gebleven.

Vandaag maar even rustig aan, ff geen zin in tuinieren of wat dan ook.
Dat wordt dus op mijn gemak de krant en de IS lezen en dan zien we wel weer verder.

Barbera en Bloem ik hoop dat jullie veel plezier hebben gehad bij het concert van Blof en niet te veel regen.

Fijne dag allemaal.

Liefs,
Marianna

Goedemorgen!!

Bedankt Marianna! Ik heb nog even een schaal croissantjes neergezet. Dat had ik nog beloofd, dat ik met iets lekkers zou komen, net afgebakken.

Gelukkig was het gisteravond helemaal opgeklaard. Toen we eerst bij een pub naar binnen gingen om wat te eten, was het nog allemaal erg grijs enzo, maar toen we om iets voor 7 uur weer buiten kwamen, zaten alle terrassen vol en was het heerlijk weer. Wij door naar het concert. In het voorprogramma zat Beef!! Gaaf, want dat is alweer 'n hele tijd geleden dat ik die heb gehoord. Heel leuk dus. En daarna Blof. Het begon allemaal wat kalmpjes, maar na een tijdje zong iedereen mee. Het is wel het concert met de meeste toegifst geweest waar ik ooit ben geweest haha. Ze kwamen echt los eenmaal gezegd te hebben dat ze zo zouden stoppen… heel grappig. :smiley:

Nu even lekker rustig ontbijten en dan naar een verjaardag en vanavond bij mijn zus eten. Asperges… jummie jummie jummie… :nod:

Fijne zondag allemaal!!
Groetjes,
Barbara

blof was gaaaaafff!! en helemaal droog gehouden idd…
was de vorige keer ook bij blof, die spelen 3 toegifts, 1e van 5 nummer, 2e van 3 en de 3e van 4 ofzo… hihihi…
is vaak nog het mooiste !!
ik heb me weer uitstekend vermaakt!

Hoi hoi!!

Even een grote kan lessini met ijsblokjes en koffie voor wie wil.

Vandaag weer lekker gewerkt. Wel druk, want ik had smiddags ook nog een workshop, ben ook pas net thuis, dus een lang dagje. Maar nog maar 2 dagen werken en dan … :D:D:D

Ben benieuwd of Carolina zich nog goed vermaakt hier in het zuiden.

@Marianna: is het weer wat rustiger op je werk, nu dat de verhuizing helemaal rond is?

Fijne avond nog!
Groetjes,
Barbara

Goede avond!!

Even een frisje. Kom net terug van het tennis… gewonnen :teeth:. Kan ik nog iets inschenken voor iemand?

Net een mailtje gekregen van de vrijwilligers organisatie met het adres van het apartement waar ik heen moet. Ben benieuwd. Het is ook meteen heel dicht bij het kinderziekenhuis. Lekker relaxed, kan ik gewoon naar mijn werk lopen :D.

Begint nu wel heel spannend te worden, nog 1 dag werken en totaal nog 4 dagen voordat ik in 't vliegtuig spring. Yahooooooooo! Nog 1 dag werken en dan heb ik gewoon 6 WEKEN vrij… yeah yeah yeah… oeps sorry, begin een beetje hyper te worden :o ;).

Fijne avond nog!
Groetjes,
Barbara

Hoi hoi,

Yes, het is zover, ben net thuis van het werk, ben met kei harde muziek en piepende banden naar huis gereden… haha, nee hoor, valt wel mee, maar ik ben wel ontzettend blij dat ik nu lekker vakantie heb!!! :D:D:D

Ik ga even wat te drinken pakken. Vanavond moet ik nog aan wat studie-opdrachten werken en die hoop ik dan vanavond ook op te kunnen sturen. Is dat ook mooi afgerond. Dan zal ik eens aan mijn lijst gaan werken met wat ik allemaal mee wil/moet nemen. Morgen de laatste spullen aanschaffen voor de reis en dan inpakken. Echt een heerlijk gevoel.

Fijne avond allemaal!!
Groetjes,
Barbara

Tis trouwens wel wat rustig hier in het cafe :wink:

Hoi allemaal,

Ik volg hier de discussie nooit zo en post zelf ook niet veel hier, omdat ik over het algemeen niet echt veel te melden heb. Maar zojuist las ik in de post hierboven: “Tis trouwens wel wat rustig hier in het café.”

Ik moet zeggen… het is niet alleen rustig in het café, maar op het hele forum loopt het nou niet bepaald storm. Zou iedereen op vakantie zijn? Dat krijg je natuurlijk met een reiscommunity :wink:! Is dit inderdaad de oorzaak, of hebben we gewoon een heel hoop inactieve leden? Vaak zijn er wel een hele hoop zogenaamde “gasten”… maarja die posten niet, hè!

Ik zal eens vaker in het café een babbeltje doen, want daar is bijna altijd wel iets van leven te vinden :biggrin:. Maar dan moet ik wel wat te melden hebben, of niet natuurlijk, want 9 van de 10 keer gaat het hier over niets.

Nou goed, ik zal vast geen stamgast worden, maar zal eens iets vaker m’n neus proberen te laten zien.

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Hoi hoi,

Tis warmer buiten dan het eruit ziet, dus even een grote kan lessini met ijsklontjes neergezet voor wie wil.

@ Wouter: gezellig dat je wat vaker in het WW cafe probeert te komen. Is niet erg al heb je niet veel te melden, gaat om de gezelligheid, gewoon alledag. Ik brabbel ook maar wat, de dagelijkse dingen dus. Soms gaat het wel specifiek over reizen. Het is nu ook wat rustig omdat onze barvrouw Carolina nog met vakantie is. Vanaf zaterdag ben ik dus met vakantie, en weet niet wanneer ik dan zal kunnen “binnenwandelen”.

Vandaag de laatste spullen aangeschaft voor de vakantie. Heb het hele huis op z’n kop gezet omdat ik mijn slaapzak niet kon vinden. :paranoid: Daar baalde ik wel van, want ik had geen zin om nog eens geld uit te geven voor iets wat ik niet kan vinden maar wel hard nodig zal hebben. Maar gelukkig, beneden in de berging staat een grote oude koffer, waar ik oude rugtassen enzo in bewaar en ja hoor… daar zat ie gelukkig ook in. Pfffew…

Vanavond ga ik lekker nog even tennissen. Helaas is de wedstrijd afgezegd, een van de tegenstandsters heeft een blessure, maar dan gaan we even met z’n 2-tjes oefenen.

Nu even verder genieten van niks moet en alles mag :nod:.

Fijne dag verder!!
Groetjes,
Barbara

Moet het even kwijt:

GESLAAGD!!!

Dank…
Wouter v. Kuijk

PROFICIAT!!!
Bij deze een drankje namens ww cafe :smile:

Groetjes,
Barbara

Goedemiddag!

Hee leuk, ik zie nieuwe smilies… Er staat koffie en thee klaar, maar ook lekker iets fris, voor wie wil.

Gisteravond alle was :was: (hihi) gedaan, en die is nu bijna droog, dus ik ga dadelijk eens uitzoeken wat ik nu allemaal mee wil nemen :confused:. Het weer in Quito is volgens mij net als hier, 20 graden en bewolkt… Maar in Cuenca en aan de kust is het 30 graden. Niet dat ik zo’n fan van ben warmte, maar wel van de zon :zon: :zon02:. Wie weet, kan ik nog even in Puerto Lopez een paar daagjes het strand op :vak02:.

Mijn vader brengt me morgen naar het station om me uit te zwaaien :vak01:. En vanavond slaap:slapen: ik nog lekker in mijn eigen bedje en dan is het maar weer even afwachten waar ik terecht kom. Heb er enorm veel zin in om weer iets meer van de wereld te zien :wereld:.

Zo, dat zijn weer genoeg smilies in een tekst. Leuk, gezellie!! :lol:

Fijne dag allemaal nog!!
Groetjes,
Barbara :dag:

Wha ha ha, ik krijg een melding dat ik teveel smilies heb gebruikt… ik moet er even 2 deleten.

Goedemorgen,

Koffie en thee staan klaar en een kan verse jus. Voor mij een koppie thee.

Ik moet nog even de laatste dingen pakken en dan kan ik er vandoor. Alles lekker rustig aan. Spannend!!

Misschien dat ik tussendoor nog even binnenwandel en anders: tot over 5 weekjes!!! :smiley:

Fijn weekend!!
Groetjes,
Barbara

Heel veel plezier en bedankt voor de koffie.

Liefs,
Marianna

Hoi Barbara

Als je nog even binnenwandelt: Een heel goede reis en een aangename vakantie toegewenst! Tot over 5 weken (Das lekker lang zeg, heerlijk naar de zon!)

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Een goedemorgen!

Ik ben weer terug van weggeweest! Gelijk hier ff een bakkie leut doen, gezellig! :slight_smile: Ik heb een hele pot gezet en natuurlijk is er ook verse jus d’ orange.

Wij hebben echt een super leuke vakantie gehad. Nederland is echt wel een leuk landje! Maar het is toch ook weer heeeeel fijn om hier in het zonnige zuiden van Spanje terug te zijn! :wink: :smiley:

:zon:

Maarreuh… Jeetje zeg, wat is hier veel veranderd! Hihi, moet echt even goed rondkijken. Waar staat nu bijvoorbeeld mijn column!!! :question: :confused:

Liefs,
Carolina

:dag: Carolina,

Fijn om te horen dat je vakantie in Nederland geslaagd geweest is. Hebben jullie nog een beetje weer gehad, want nu is het echt niet leuk meer. Niet dat het koud is, maar die heeeeeeeeel heftige buien steeds zijn echt niet lekker. En is het allemaal nog een beetje volgens plan verlopen?

Hier op het forum is de indeling inderdaad in een heel korte tijd lekker veranderd. Even wennen, maar ik vind het een vooruitgang. Jouw column is hier te vinden: MENU vakantietips >>> KIES columns. Dan wijst het zichzelf.

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

P.S.: Ik lust wel zo’n verse jus.

Hey Carolina!! :biggrin:

We hebben je gemist hier hoor, fijn dat je er weer bent.
Vertel vertel hoe was het? Wat heb je gedaan?

Groet,

Xander

Hiiiiiiiiiiiiiiiiii Carolina!!!

Daar ben je weer, het was echt still hier zonder jou. Fijn dat je zo’n goede vakantie hebt gehad maar ik denk dat je nu beter weer hebt. Pff, het is niet echt leuk met al die buien. Maar ja, de bloemen waren toch al naar de knoppen na die heftige hagelbuien en het water bleef precies 1 cm on de drempel staan. Vertel maar gauw wat je zo allemaal hebt meegemaakt in je vakant, wij genieten mee.

Fijne dag allemaal,

Liefs,
Marianna

Hihi, sweet die reacties! :smiley: Heel warm welkom zo! :zon02:

Ja, de vakantie was geweldig. Ik zal nog een verslag schrijven, maar ik weet nog niet of dat vandaag gaat lukken… :paranoid: We hebben nogal een beetje veel foto’s enzo… :redface: Daarbij wil ik eerst nog even iets voor de Spanje special schrijven.

Het was in ieder geval echt gaaf, helemaal super!!! We hebben zoveel leuke dingen gedaan en gezien. Ook nog wat familie en vrienden van mij ontmoet, dus ja, het was zeker geslaagd!

Ik doe nu ff een frisje, terwijl we wachten op onze pizzabestelling voor de lunch.
Lust er nog iemand iets?

Liefs,
Carolina

Een goede morgen!

Het is weer maandag! :wacko: Nu zit de vakantie er echt helemaal op. Hoewel… Het zát er eerlijk gezegd al op… Van 't weekend namelijk een hoop was gedaan, dat was ook al weer aardig werken! grin

:was:

Nu is er in ieder geval weer koffie, thee en verse jus d’orange. Wie wil kan afpakken.

Liefs,
Carolina