Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Hoi hoi,

Even een frisje voor mij. Nog iemand iets?

Vandaag een leuke drukke dag gehad. Tijdens mijn lange afwezigheid is er iemand die mijn taken waarneemt. Ze was vandaag voor het eerst en we zijn meteen begonnen met inleren na een uitvoerige introductieronde. Het gaat hartstikke goed. Helemaal top!

Carolina, hele goede reis morgen en veel plezier!!! Tot maandag!

Groetjes,
Barbara

Goedemiddag! :smiley:

Ik neem ook even een frisje, lekker! Het komt steeds dichterbij. Morgen rond deze tijd ben ik al in Nederland! De koffer is bijna gepakt en vanavond nog gezellig uit eten met vrienden. Goede vooruitzichten dus!

Fijn dat er een vervangster is gevonden Barbara, dan kun je echt met een gerust hart gaan. :slight_smile: Wij zien elkaar maandag! Leuk!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Ik heb het theewater en de koffie aangezet, zelf nu geen tijd, moet er vandoor! De ouders van mijn lief brengen ons naar het vliegveld. Onderweg gaan we gezellig ontbijten.

Tot snel weer! Wellicht een keer vanuit Nederland!

Veel liefs,
Carolina

Heeeeel erg veel plezier Carolina!
Ik hoop dat je mooi weer hebt de komende week, dan hebben wij dat namelijk dus ook :D:D.

Groeten,

Xander

Hoi hoi,

Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad Carolina!! :biggrin:

Voor mij nog even een frisje, voor ik zo de stad inga.
Fijne avond allemaal!

Groetjes,
Barbara

Goedemorgen,

De ochtend is met een mooi zonnetje begonnen, dus dat gaat helemaal goed komen. Vandaag ga ik naar een huisje kijken, beetje voor de grap, maar wie weet. Toen ik de foto’s zag was ik opeens toch wel nieuwsgierig. :smiley:

Zoals ik beloofd heb zou ik de ochtend bardienst van Carolina overnemen ;), bij deze. Ik heb een grote pot koffie en thee gezet en een kan jus d’orange (niet zelf geperst, sorry, maar wel lekker) neergezet.

Ik pak even een kop thee en ga eens wakker worden. Het was erg gezellig in de stad gisteravond… wel een beetje laat geworden… :o:teeth:

Groetjes,
Barbara

Goedemorgen!

Koffie, thee en sapje staan klaar voor wie wil. Ik pak een kop thee en ga aan de studie. Vanmiddag gezellig naar familie.

Fijne dag allemaal!
Groetjes,
Barbara

Goedemorgen!! Ik heb een pot koffie gezet en voor de liefhebber ook een sapje. Vandaag weer aan het werken na de verhuizing en hopelijk kan ik alles een beetje terug vinden op kantoor. Wat een gigantische puinhoop met meer dan 200 dozen die weer op de goede plek terecht moreten komen. Het zal dus vandaag ook niet allemaal lopen zoals het moet. We zien wel, mom wel goed.

Fijne dag allemaal,

houdoe!!!

Hoi hoi,

Goh, dat zal zeker een drukke dag geweest zijn Marianna, zo’n verhuizing, inpakken uitpakken… en vaak neem je weer van alles mee wat je toch eigenlijk niet meer gebruikt. Succes op je nieuw werkplek!

Voor mij was het ook een druk dagje, beetje stresserig, maar dat zal wel komen omdat ik nog heel veel wil doen voor ik volgende week vakantie krijg. Ik zeg nadrukkelijk wil, want ja, alles is natuurlijk niet mogelijk, maar dat komt ook wel goed.

Net gezellig op het terras hier in Eindhoven gezeten met Carolina en vrienden. Was heel erg leuk, ook natuurlijk een beetje Spaans gesproken met haar vriend. Ze vroeg al of ik het het WW cafe goed bijhield… maar dat was er vanochtend een beetje bij ingeschoten :slywink:. Gelukkig heeft Marianna gezorgd voor de koffie en sapjes. Thanks!!
Voor nu een grote kan lessini, met ijsklontjes en heb wat lekkere hapjes neergezet om het goed te maken, bitterballetjes enzo… haha.

Ik ga zo aan de studie, moet nog een opdracht afmaken en dan kan ik mijn werk voor deze ronde ook inleveren. Donderdag nog een lesdag en dan nog een week om de laatste 2 opdrachten te maken…pfff hoop dat me dat gaat lukken.

Fijne avond allemaal!!
Groetjes,
Barbara

De ranking is uitgebreid! De sterretjes die bij je naam staan geven aan hoeveel posts je minimaal hebt. Deze ging tot de 5 (minimaal 1.000 posts). Omdat vele al meer dan 1.000 posts hebben is dit uitgebreid tot 6 sterren (5.000 posts) en 7 sterren (10.000 posts). Dus…wie het eerst bij de 7 sterren is :beef:

Hoi hoi,

Voor ik het vergeet, allemaal de groetjes van Carolina!!!

Goh zeg, ik zit pas op 3 sterretjes… moet ik nog even flink doorposten hier ;).

Ben net lekker uiteten geweest, tapas… mmmmm. En heel de avond buiten op het terras gezeten, super weer.

Ik pak nog even een frisje voor ik mijn bed induik. Iemand anders nog iets?

Groetjes,
Barbara

Goedemorgen!

Koffie, thee en sapje staan klaar. Voor mij een kopje thee en even rustig wachten tot het tijd is om naar de GGD te gaan voor mijn laaste inenting. Daarna naar het werk.

Fijne dag allemaal!
Groetjes,
Barbara

Hoiii Babs,

Leuk dat je de bardienst van Carolina overneemt. :slywink:
Had je Carolina gesproken? Ik hoop dat ze het naar d’r zin heeft.
Doe mij overigens maar een sapje.

Groeten,

Xander

Goedemiddag, beetje laat maar wel aan koffie toe. Dus maar ff een verse pot gezet. Ik ben er een beetje ongeregeld door omstandigheden maar probeer toch zoveel mogelijk even hier te zijn.

Leuk al die sterretjes, dat wordt dus gewoon in ieder forum iedereen ff een fijna vakantioe wensen, dan loopt het lekker op hihih.

Fijne dag verder.

Liefs,
Mariannna

Hoi hoi,

Nog 1 cursusdag en 4 werkdagen te gaan… aftellen :smiley:

@ Xander: Afgelopen maandag had ik met Carolina en haar vriend afgesproken om even gezellig wat te gaan drinken. Ze vermaken zich prima in Eindhoven en omstreken. En zo kon ik weer even een beetje Spaans oefenen :nod:.

Heb een grote kan lessini klaargezet, lekker fris zo voor bij het mooie weer.
Dadelijk even wat eten en dan begin ik eens aan mijn belavondje en nog het eea voorbereiden voor de cursus morgen.

Fijne avond!!
Groetjes,
Barbara

Een goede avond vanuit een zonnig Eindhoven!!! :smiley:

Wat een ontzettende lekkere vakantie hebben we hier! We genieten volop en ik hoop zo snel mogelijk na onze vakantie een verslagje te plaatsen.

We volgen nog netjes de planning die ik gemaakt had, hoewel niet alles mogelijk is, maar dat is geen ramp. Morgen voor een paar dagen weg uit Eindhoven, heb ik zin in. Het is heerlijk om mijn lief mijn stad en omgeving te kunnen laten zien.

Afgelopen maandag inderdaad een leuke borrel gehad met Barbara. Het was erg leuk om nu eens een gezicht achter de naam te zien. :smiley:

Ik doe nu even een lekker glaasje rode wijn. Dan weer offline, heb niet zoveel tijd op internet deze dagen… :slight_smile:

Veel liefs,
Carolina

Goedenacht,

Zo, t’was een lang dagje vandaag. Even een frisje voor mij.

Eerst cursus gehad in Utrecht en toen door naar Amsterdam naar een vriendin, gezellig even daar geweest, de kids gezien en toen heerlijk op een terrasje (stoep :biggrin:) een hapje gegeten. Beregezellig!

Ik heb even een timer op het koffie apparaat gezet, daar ik morgen weer een lange dag weg ben, maar dan staat er iig koffie klaar :D:D:D. Van het weekend zal ik iets beter voor de bar zorgen.

Fijne dat morgen allemaal en alvast ook een fijn weekend!
Groetjes,
Barbara

Goedemorgen!! Eerst even koffie en dan even bekijken wat er van de tuin over is na de enorme hagelbui van gisteravond. Pfff, wat een weer zeg.
Rustig weekend voor de boeg en dat is hoog nodig na die verhuizing op mijn werk.

Fijne dag allemaal !!!

Liefs,
Marianna

Goedemorgen,

Heb ook even een potje thee gezet. Tjonge wat een lawaai vannacht zeg. Maar dat is nog niks bij wat ik net op het nieuws zag, dat de hagelstenen hele daken vernield hebben. Zijn we er hier in 't Eindhovense goed vanaf gekomen.

Hoop dat je niet al te veel schade hebt Marianna.

Heb een lekker druk dagje vandaag, tennissen en straks in de stad een hapje eten en dan naar het concert van Blof :D.
Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Barbara

mee tooo!!!
blof blof blofffff!!
leuk leuk leuk, hopelijk blijft het droog, want ik heb veld kaarten…