Mmm, ik krijg trek van al die lekkere hapjes die je gisteravond hebt gehad Carolina!!! En een Arabisch bad! Kan ik me daar net zoiets bij voorstellen als een Turks bad? Dat heb ik ook eens gedaan en toen had ik weer zo’n zacht huidje .
Gister was 't bij mij ook nog best laat geworden ivm het afronden van mijn studieopdrachten en die spaarpotjes maken. Maar het is allemaal gelukt. Vandaag heb ik de spaarpotjes (gemaakt van frisdrank blikjes en de vlag van Ecuador eromheen geplakt, beetje simpel maar wel grappig) uitgedeeld bij de secretaresses en de memo’s op de mededelingborden gehangen. Nu is het afwachten. Maar ik krijg enorm leuke reacties en de eerste donaties zijn al binnen. Helemaal toppie!
Ga weer snel verder hier, maar eerst even een koppie thee.
Even lunchpauze voor ik mijn volgende afspraak in ga.
Ik heb er eigenlijk nog niet bij stilgestaan hoe dat ook anderen naast mijn collega’s een vrijwillige donatie kunnen doen, maar vind het wel een heel goed idee! Ik denk dat het beste is dat men dan mij via dit forum of mijn reisdagboeksite een berichtje stuurt, zodat we dit via mail of telefonisch kunnen bespreken. Het makkelijkste is natuurlijk cash, maar niet in alle gevallen mogelijk.
Bedankt voor de tip Carolina!!! Zal dit ook in mijn reisdagboek vermelden :nod:.
Ga even het eea voorbereiden voor dadelijk.
Fijne dag allemaal!
Groetjes,
Barbara
grin Soms ben ik wel slim! Maar even serieus, ik zou ook graag wat geven, dusss… Ik hoop dat we elkaar begin juni echt even kunnen ontmoeten! Het dagje Den Bosch is nog steeds niet vast. Wil dat gewoon als optie houden, voor als er ineens wel nog extra tijd is.
Maar… Mocht je begin juni nu een keertje naar Eindhoven kunnen komen… Zou ideaal zijn! Maandag 4 juni misschien…???
Een goedemorgen trouwens! Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Ik heb voor mezelf een grote kop café con leche gemaakt en neem een groot glas verse jus. Goed begin van de dag!
Vandaag weer in Utrecht geweest voor de cursus. Was weer erg interessant allemaal, veel info, dus mijn hoofdje zit een beetje vol nu. :nod: Morgen even gewoon werken en s’avonds naar vrienden en dan in het weekend weer verder met de opdrachten enzo.
@Carolina: Echt top dat je ook iets wilt geven voor Ecuador. Komend weekend zal ik het ook op mijn website zetten voor andere vrienden en familie :biggrin:. Voor nu heb ik naast mijn werk nog niks bijzonders staan op 4 juni. Heb het als studie avond in mijn agenda geblokt, maar als ik dat weekend wat harder werk, dan is dat geen enkel probleem. Het schiet al op he voor jullie!?! Spannend!!
Fijne avond nog allemaal. Ik ga even relaxen voor de tv denk ik en duik op tijd mijn bedje in.
Wij gaan hier zo lekker even eten, restje chinees. Mmmmmmmmmmm!
Doe er wat jasmijnthee bij. Zet een hele pot, dus als je ook wilt…
Ja, de vakantie komt steeds dichterbij. Heb er echt super veel zin in, maar het is ook wel een beetje spannend! Hoe alles gaat, of ik alles wel helemaal goed gepland heb… Nou ja, dat zal wel loslopen. Hoop ik…
@Barbara: Misschien dan die maandag aanhouden voor later op de middag (uurtje of 5) borrelen in het centrum van Eindhoven? grin Zal wel raar zijn voor mijn vriend, want 5 uur is hier bij ons echt koffie tijd hahahaha. Maar ja, daar moet ie maar aan wennen!
Het zonnetje is weer weg en heeft plaats gemaakt voor een grote grijze lucht… jammer zo net voor het weekend… maar je doet er niks aan.
@Carolina: ik werk tot op z’n vroegst tot 17 uur, dus dan kan ik om kwart over in de stad zijn. Gezellig!
En als jouw vriend koffie wil, dan kunnen we dat wel 'n keertje door de vingers zien ;). Hij zal wel helemaal aan de Nederlandse tijdsindeling moeten wennen, gelukkig hebben we hier nog het Brabants kwartierke, en is het geoorloofd om alles wat later te doen… haha.
Ik heb inmiddels thee gezet en de koffie staat te pruttelen voor ieder die wil.
Mmmmm lekker! Ik lust wel een café con leche en neem, uiteraard, ook een groot glas verse jus d’orange! Wel snel wegklokken nu, want ik moet naar m’n werk!
Ik begrijp dat het dit weekend baggerweer in Nederland is, nou, Spanje doet mee… Het regent hier pijpenstelen! De temperatuur is gelukkig wel okay…
@Barbara: Klinkt als een goed idee! Dus we zien elkaar die maandagmiddag, de 4e van juni, na je werk in het centrum van Eindhoven. Ik laat nog wel weten waar we uithangen.
Heerlijk, ik heb een lang weekend, dinsdag heb ik ook nog vrij :D.
Ik pak even lekker een kopje thee.
Helaas heeft de bovenbuurman wel bedacht zijn badkamer te vernieuwen en is nu al een week bezig met breken… doordeweeks s’avonds vind ik dat niet zo erg zolang het maar stopt voordat ik naar bed ga… maar om gewekt te worden door zo’n lawaai is minder vrolijk… :mad:
Voor mij vandaag de gewone standaard zaterdag ‘huisklusjes’ dag. En ook even shoppen vanmiddag, wat verjaardagen enzo en voor de vakantie nog wat dingen .
De koffie staat te pruttelen en de thee staat ook klaar, heerlijke groene thee met bosbessen… tja ik probeer alles uit en het is erg lekker. Even nog die sinasappels zoeken om te persen… jaaah gevonden ;).
Helaas een druilerig dagje vanochtend, maar wie weet trekt het vanmiddag nog open en laat de zon zich zien zoals vorig weekend. Straks gezellig naar vrienden waar ik een hapje blijf eten.
Een goedemorgen! Lekker hoor Barbara, ik pak zo wat van die koffie, maak een lekkere café con leche. Ben dol op thee, maar bosbessen vind ik niet zo lekker… :s
Wij blijven vandaag een dagje thuis. Heeeeerlijk relaxt. Later vandaag even mijn column schrijven, weet al waarover, dus dat is prettig hahaha!
Nu even een spelletje spelen en dan straks lekker uitgebreid badderen!
Wij hebben vanavond al een lekker Nederlands dinertje! Frikandel en kroket! Ik neem er even lekker een colaatje bij.
Zojuist m’n column geschreven. De volgende schrijf ik pas weer na mijn vakantie en vanaf dan zal ik iedere tweede zondag schrijven. Dus niet meer iedere week.
Ja, het schiet echt al op Carolina. Ik zal hier de weermannetjes een goed aanspreken en dat ze iets vrolijker weer brengen.
Vandaag een dagje vrij van werk. Heb het druk genoeg, afspraken enzo. Eentje daarvan is de tandarts…whaaa… nee hoor, ben helemaal niet bang voor de tandarts. En vanavond lekker tennissen.
forumlezer, je kunt op deze unieke manier een kunstwerk krijgen – portret van jezelf, geliefde, kind, kleinkind … - in ruil voor het gebruik van bijvoorbeeld een tweede huis of vakantiewoning!
Ik zal meer uitleg geven: Ik ben kunstschilder en ga met mijn gezin in onze camper naar Frankrijk, Spanje, Marokko en Sardinie. In totaal voor 7 maanden in herfst/winter 2007/2008.
Ik wil graag blijven schilderen, maar met z’n 5-en in de camper is wat krap… Zie daar het project Paintaway! Het is opgezet als culturele ruil: Ik schilder een portret in ruil voor een verblijf/ruimte om te kunnen werken.
Graag zou ik in contact komen met kunstliefhebbers in Spanje, Marokko en Sardinie, om daar op verschillende plekken mensen te portretteren, of om portretten hier in Nederland te schilderen, en dit te ruilen voor een verblijf (bijvoorbeeld in tweede huis, vakantiewoning, bij familie,…).
Op de website www.paintaway.eu staat het project beschreven, evenals de Paintaway-ruilen die ik reeds heb gedaan.
Meer schilderijen en informatie is te zien op www.koetziervanhooff.eu
Goh, wordt het café nu ook al gebruikt om reclame te maken… Op zich kllinkt het wel leuk, maar maak er even een nieuwe topic voor, zou ik dan zeggen…
Een goedemorgen in ieder geval. Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Er is veel jus, want ik wil alle sinaasappelen op hebben voor de vakantie.
Nog maar 2 ochtendjes werken, dan morgenmiddag de koffer pakken en vrijdagochtend vertrekken we vroeg richting vliegveld! Heb er echt superveel zin in!!!
Overigens, het is inmiddels vrij zeker dat Den Bosch deze vakantie niet gaat lukken… Het past gewoon niet. Helaas, maar het programma ziet er verder toch wel goed uit hoor, vind je ook niet?!
Ja, beetje vreemd om deze topic te gebruiken voor reclame te maken…
Ik pak een heerlijk glas verse jus en dan even iets te eten in elkaar ‘flansen’.
Het reisschema ziet er goed uit, Carolina. Je kunt niet alles in een keer doen, en daarnaast, zo zeg ik het altijd, heb je nog een goede reden om weer eens terug te komen.
Ik zal in Ecuador ook niet alles kunnen zien. Er staan 3 dingen boven aan mijn lijstje naast het vrijwilligerswerk in Quito en dat zijn: Puerto Lopez; Poor man’s Galapagos en de bultrugwalvissen, de stad Cuenca en een jungletocht. Alles wat ik meer zie is mooi meegenomen en anders… moet ik gewoon nog een keertje terug, wat vervelend zeg… :teeth:
Goedemorgen! Nog maar één dagje (lees: een paar uur) werken en dan morgen OP VAKANTIE!!! Hoeraaaaa! Nu beginnen de spanninkjes toch wel een beetje te spelen. Dat heb ik nu altijd… Ben blij als ik in het vliegtuig zit! zucht
Er is koffie, thee en verse jus d’orange!
Tast toe!