Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Een goedemorgen!

Wat een heerlijk nieuws Marianna, dat je een goed plekje voor je moeder gevonden hebt! Hoe lang duurt het nog voordat ze daar terecht kan?

Ik heb 2 drukke werkdagen gehad, maar dat gaf wel een lekker gevoel! Heb het idee dat ik het geld wat ik deze week in de Feria zo ongeveer wel terugverdiend heb, dus dat is prettig! :smiley: Hahaha

Vandaag de laatste dag van de Feria, waar we zeker nog van gaan genieten, want… Vandaag zijn mijn lief en ik één jaar samen! :smiley:

Column zal vast nog wel komen, maar moet even kijken wanneer. Hopelijk lukt het vandaag (vanmiddag of vanavond) nog.

Ik heb even een grote pot rooibosthee gezet en voor mezelf even een klein kopje honing met citroensap gemaakt. Mijn keeltje is vrijwel helemaal beter, maar nog ietwat ruw aan de randjes. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!!!

Dank je wel Carolina, het kan nog een paar maanden duren, maar dat is op zich probleem, mijn moeder verblijft nu in een verzorgingshuis maar daar hebben ze niet de mogelijkheden om haar te verzorgen op de manier die voor haar nu het beste is.

Geniet nog maar even van de Feria en van het feit dat je 1 jaar samen bent met je lief.

Allemaal een fijne dag!!!

Liefs,
Marianna

Hoihoi,

Het weekend is weer voorbij gevlogen. Komende week een kort weekje (… en ik moet nog zoveel doen… haha).

Hoe was de laatste dag van de Feria, Carolina?

Ik pak nog even lekker een frisje. Iemand nog iets?

Groetjes,
Barbara

Een goedemiddag!

De laatste Feria dag was super! Echt heel erg genoten en nu is het weer voorbij… Op naar volgend jaar!!! :smiley:

Ik neem nu even een frisje. Wil er nog iemand?

Ben helemaal blanco wat betreft een nieuwe onderwerp voor mijn column… :confused: Ik hoop dat me nog wat te binnen schiet vandaag of morgen, anders sla ik toch echt weer even een weekje over…

Tips zijn altijd welkom! :wink: :smiley:

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Ja, ik neem ook lekker even een frisje en een bakje aardbeien… mmm. Heb net lekker getennist, helaas het laatste half uurtje begon het te regenen, maar ach, dat kan de pret niet drukken.

Het is je vergeven Carolina, als je 1 week geen column schrijft :D. Kan je niet zo 123 tips geven waar je het misschien over kunt hebben, je hebt al heel veel onderwerpen aangesneden.

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara

Goedemorgen! Er is weer verse jus d’orange, koffie en thee! Pak maar waar je zin in hebt! Ik neem een lekkere kop café con leche en een groot glas jus! :smiley:

Dank je dat je het me vergeeft, Barbara! Hahahaha! Ik heb inderdaad al aardig wat onderwerpen aangesneden inmiddels… :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Inderdaad dus even geen column deze week. Aanstaande zondag weer een nieuwe! :smiley:

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Ik neem zelf een groot glas verse jus en een kop café con leche. Zet lekker een badje aan, heb tijd zat, dus ik ga even heerlijk relaxen!!! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Lekker, 'n koppie thee, dank je!!

Een korte werkweek, vandaag alweer de laatste dag. Straks lekker borrelen met collega’s :teeth:.

Iemand nog leuke plannen dit lange weekend of moet er gewoon gewerkt worden? Ik ga tennissen en ‘huiswerk’ maken. Verder hoop ik dat het weer een beetje opknapt!

Die vriendin uit Zweden kan helaas niet komen deze maand. De tickets zijn absurd duur op dit moment en ook al redelijk volgeboekt. Jammer, maar in september gaat ze het weer proberen.

Groetjes,
Barbara

Goedemorgen! Ik neem even een lekkere bakkie café con leche en een groot glas verse jus d’orange.

Balen zeg, Barbara, dat je vriendin uit Zweden niet kan komen. Soms kan de prijs van vliegtickets inderdaad vies tegenvallen… Ik ken het… :frowning:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!!

Lekker verplicht vrij vandaag, somber weer, dus er zit niks anders op dan de hele dag rondsjokken in comfi clothes en aanrommellen…mmm … niks doen dus… :biggrin::biggrin::biggrin: … tv kijken, computeren, lezen, badderen …

Werd wel vanochtend om 8.20 uur mijn bed uitgebeld omdat de verwarmingsman voor de deur stond om de standen op te nemen en nieuwe ‘buisjes’ te plaatsen. Ik had wel een melding gekregen hierover deze week, maar ik dacht dat ze een foutje hadden gemaakt, dus niet. Wel heel positief was dat ik de helft !!! minder verbruikt heb dan vorig jaar. Ik leer het wel :p.

De borrel gister was erg gezellig, ook nog een hapje wezen eten. Altijd leuk die spontane initiatieven van collega’s.

Ik heb een nieuwe pot thee gezet. En een grote schaal aardbeien!! (rare combinatie, ik weet het ;)) Het weer is er niet echt naar, maar ze zijn wel heel lekker zoet.

Fijne dag!
Groetjes,
Barbara

Goedemorgen! Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Ik neem uiteraard weer een café con leche en een groot glas verse jus! :smiley:

Had gisteren alleen nog maar ff tijd om gauw binnen te kijken. Zag die aardbeien staan en heb er daar toch wel een paar van genomen! Errug lekker!!! :smiley: Helemaal met een beetje suiker en slagroom! :D:D:D

Hoop dat je gisteren verder een fijne vrije dag hebt gehad, Barbara!

Nog maar een half dagje werken en dan is het weekend! Hoef morgen ook niet te werken, komt wel goed uit, want ik heb morgen namiddag/avond een bruiloft. :smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!! Pff rare dagen hoor, een dagje vrij en dan weer een half dagje werken, schiet niet echt op op deze manier. dus eerst maar ff een koffiebreak voordat het spreekuur hier begint.

Fijne dag allemaal!!!

Liefs,
Marianna

Ook goedmorgen allemaal!

Wat een heerlijk weer vandaag, alweer bardienst Carolina?

Hahaha, ja Carolina heeft meestal de bardienst. Lekker makkelijk voor ons, hoeven we alleen maar ons glas of kopje vol te schenken. Bedankt Carolina!!!

Liefs,
Marianna

Goedemiddag!!

Haha, Carolina is gewoon een vaste aanstelling gekregen hier in het WW cafe, dat doet ze er gewoon maar even zo tussendoor ;). Helemaal top!

Gister idd een heerlijk dagje gehad, aan het luieren thuis was snel een eind gekomen toen ik het zonnetje zag doorbreken… tja dan moet ik er toch even uit. En vanochtend heerlijk getennist in het zonnetje en ook nog gewonnen.

Ik pak even een frisje en dan dadelijk lekker shoppen (moet eigenlijk nog best veel dingen hebben voor op reis… ook wel een beetje luxeprobleem hoor :o).

Fijne dag verder!!
Groetjes,
Barbara

Goedemiddag!

grin Ach, ik noem dat amper “dienst” hier. Vind het gewoon gezellig en als ik dan toch iets neem, is het een kleine moeite voor anderen ook wat in te schenken! :slight_smile:

Was een rare ochtend hier ook, plannen kunnen die Spanjolen toch echt niet hoor hahaha! Nu een middagje en avondje vrij, lekker! Ze hebben me vanmorgen nog wel gebeld of ik morgen kan werken. Doe ik toch maar wel, want vind het toch altijd wel erg leuk bij de Yeguada! Zeker daar de veulentjes van 3 maanden nu ook meedoen! Dat is zoooo vertederend!!!

Nu even een glaasje Zero Cola. Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Een goede morgen! Ik neem even een lekkere café con leche en een glas verse jus d’orange. Moet over een half uurtje naar mijn werk bij La Yeguada. Leuk!!! :smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!!

Zie dat mijn berichtje gisteren niet goed gegaan is… zal wel vergeten zijn om op verwerken te klikken ofzo :redface:.

Gister was een mooie dag, heerlijk zonnetje. Op dit moment doet de zon hard z’n best door de wolken heen te komen, maar van mij mag ie het rustig aan doen, daar ik vandaag veel moet doen voor de studie. Vanavond lekker tennissen, dan is ie van harte welkom ;).

Er staat thee en koffie klaar voor wie wil.
Fijne dag!!

Groetjes,
Barbara

Goedemiddag/avond :smile:

Ik kom even lekker een frisje pakken, heb een grote kan lessini met ijsklontjes klaargezet.

Niet veel bijzonders hier, een gewone werkdag gehad. En vanavond aan de studie en even spaarpotjes maken voor mijn inzamelactie voor het kinderziekenhuis in Ecuador op het werk. Creabea dus :teeth:.

Maar eerst even een hapje eten.
Fijne avond nog!!
Groetjes,
Barbara

Goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Ik neem een grote kop café con leche en een glas verse jus d’orange.

Gisterenavond heerlijk naar een Arabisch bad geweest, was een kadootje van mijn Belgische vriendinnetje hier, voor alles wat we voor haar gedaan hebben. Dat was mijn plezier, dus een kadootje was echt niet nodig, maar daardoor was het wel een extra verrassing en we hebben er super van genoten!

Daarna even bij vrienden langs geweest om wat op te halen. Zij nodigden ons gelijk uit voor het eten. Was echt heerlijk: champignons gegratineerd met kaas, escargots a la andalus, pimientos fritos en mosseltjes. Flesje rode wijn erbij en het feest kon niet op! :smiley:

Werd uiteindelijk toch wel 2 uur hahaha! Nu wel wakker, maar de koffie komt goed van pas! :wink: Gelukkig heb ik nog eventjes voor ik naar mijn werk moet!

@Xander: ik beschouw het ww café zo’n beetje als mijn domein! Kom er graag en vind het absoluut geen probleem om steeds achter de bar te staan! :smiley: :wink:

@Barbara: Ben je een goeie Creabea geweest en zijn je spaarpotjes voor de inzamelactie goed gelukt???

Liefs,
Carolina