Zo dat is weer even geleden, maar na 3,5 pagina teruglezen ben ik geloof ik weer op de hoogte!
@ Carolina: Fijn dat je weer water hebt en dat je weer beter bent. Afscheid is ook nooit leuk…maar moet af en toe…Je ziet elkaar vast weer…sneller dan je zult denken:D En je column ziet er weer goed uit!
@ Babara:Niet alleen regen…ook hagel komt hier nu al naar beneden zetten!!! Lekker kunnen bijbeppen? ;)
@ Marianne: Leuk dat je er weer bent!
Zit nu dit te typen met een halve moesson die over het land raast…met onweer en al! Was er een tijdje niet…tentamenrust :D…EN…
ALLES GEHAALD!!! Ben superblij…zoals Carolina zou zeggen : Me = very happy…zeker met het feit dat ik weer iemand heb ontmoet en waar ik heel gelukkig mee ben! OE ben zo blij! Me= very very happy!
…-zucht-…
Wat is dat toch fijn he?!
Ik neem een glaasje witte wijn om bij weg te dromen…
Hee Mira, wat leuk dat je helemaal in de wolken bent!!! En alles gehaald, ook helemaal goed! Kan niet beter, geniet er van!!
En Carolina, nog lekker aan het feesten???
Ben jaloers haha.
Voor mij een gewone ‘rustige’ doordeweekse dag. As. donderdag naar Utrecht voor de cursus. Ik heb (volgens mij) gelukkig geen examen, maar je aanwezigheid en de praktijkopdrachten die je moet inleveren vormen samen het punt aan het einde. Er zit ook heel veel thuisstudie bij en daar moet ik me wel toe zetten, is alweer een aantal jaar geleden dat ik in de schoolbanken zat. Ik zal net klaar zijn met deze module voor ik naar Ecuador vertrek. (nog 5.5 week… hihihi, kan nie wachten :p)
Het was echt net flinke storm ja. Ik dacht even naar de videotheek te wandelen om een dvd-tje terug te brengen… maar ik heb me bedacht en heb lekker aan de telefoon gehangen met een vriendin.
Ga lekker nog even wat lezen, zo’n Bridget Jones achtig boek van Jill Mansell… heerlijk verstand op nul.
Goedemorgen! Ik neem een lekker groot glas verse jus d’orange en een kop café con leche. Heb een grote pot koffie en een grote pot thee op de bar gezet. Wie wil kan pakken!
Wat leuk dat je er weer bent Mira! En dan ook nog eens helemaal in de wolken… GEWELDIG!!! Er is niets lekkerders dan je in de wolken te voelen. Hoe is het zo gekomen!!! If I may ask…
Ja, Barbara, ben nog steeds aan het feesten. Nou ja, niet nú op dit moment, maar iedere dag! 's Ochtends eerst werken, daarna steeds eerst ff naar huis, lunchen en dan weer naar de Feria, waar ik de hele middag en avond blijf. Ideaal zo, want zo ben ik niet al te laat thuis, waardoor ik 's ochtends weer fris en fruitig ben!
Hoi hoi,
Vragen mag altijd he?!
Kende hem al een tijd…altijd elkaar al leuk gevonden, maarja…kon niet…blablabla…nu wel en maar eens proberen! (kort samengevat;)) En het bevalt uitstekend! Helemaal blij…
Volgende week donderdag vertrek ik voor 10 dgn naar Polen voor onderzoek…dus dan moeten jullie me weer even missen…
Goedemorgen!!! Ik heb een pot koffie neergezet dus tast toe als je wilt. Vandaag een vreemde dag voor mij. Ik heb moeten beslissen om mijn mam op te laten nemen in een verpleeghuis en dat voelt niet echt fijn. Vandaag dus een paar adressen af om te kijken wat het beste plekje is, ik wil haar niet op een kamer met meerdere mensen. Ook al ben je oud en dement dan nog heb je recht op een eigen plekje.
Eerst ff een mok koffie een een glas jus en dan maar op pad.
Fijne dag allemaal en Carolina veel plezier vandaag.
Een goedemorgen!!! Ik doe even alleen maar een groot glas verse jus d’orange, heb mijn badje aanstaan, dus ga eerst lekker even badderen. Heb wel vast water opgezet voor thee, dus als er nog iemand eerder is, dan kan die de thee afmaken!
Met mij gaat het super goed. Heerlijk aan het feesten, lekker overdag, dan wachten tot de lichten van de Feria aangaan, nog één borreltje en dan op tijd naar huis. Zo heb ik toch genoeg nachtrust, wat ik wel errug prettig vind.
Het enige waar het niet zo goed mee gaat is mijn stem. Ben nog niet helemaal van mijn verkoudheid af (dat krijg je van al dat feesten) en het hoesten, in combinatie met feesten, het stof en wat alcohol heeft mijn stembanden wat aangetast. Helemaal schor…
Maar goed dat vandaag de laatste dag feesten voor me is. Ik moet morgen en zaterdag namelijk veel werken (Real Escuela heeft 2 speciale avondvoorstellingen, één vrijdag avond, de andere zaterdagavond en La Yeguada heeft een dubbele op zaterdag). Dan zondag alleen nog even naar de afsluiting en dan is het weer gedaan voor dit jaar. Hopelijk krijgt mijn stem dan wat rust…
Klinkt goed hoor Mira! Zo is het bij mij en mijn lief ook min of meer gegaan. Voordat we officieel met elkaar gingen, kenden we elkaar al ruim een half jaar. Maar ik wilde geen relatie. Was zo druk met mijn nieuwe leven opbouwen, alles een plaats geven e.d. en daar had ik al mijn aandacht voor nodig. Toen het echter steeds zo bleef en de vonk bleef overspringen heb ik me er vorig jaar tijdens de Feria toch maar bij neergelegd!
Hello, @Marianne, succes met het vinden van een goede plek voor je moeder! Je hebt helemaal gelijk…maakt niet uit welke leeftijd of wat dan ook, je hebt recht op een eigen plekje!
@ Carolina, hahaha…mooi…ik ken hem alleen al 5 jaar, vonken waren er altijd al…zucht…dit gevoel gun ik echt iedereen!! Was alweer veeel te lang geleden!
Zo, dat was een ‘zwaar’ dagje vandaag, zoveel informatie die op je afkomt mbt arbeidsrecht enzo. Maar wel heel interessant. Ook een leuke groep, bijna allemaal verschillende bedrijven en dat is erg goed om te horen hoe bepaalde zaken daar geregeld zijn.
Marianna, ik hoop dat je vandaag bij het bezoeken van de verschillende verzorgingshuizen een beeld hebt kunnen vormen. Het lijkt me erg moeilijk om dat zo uit te moeten zoeken. En zeker heeft je moeder recht op een eigen plek. Veel sterkte en succes!
Enneh Carolina, tja, dat feesten eist z’n tol dus wel. Nog maar een paar daagjes en dan heeft je keel weer rust :slywink: en de gezelligheid die maakt de pijn vast minder. Nog maar even veel thee met honing blijven drinken. Maar dat wil trouwens dus wel zeggen dat je nu een jaar samen bent met je vriend als jullie vorig jaar met de Feria echt bij elkaar zijn gekomen. Proficiat!!!
En voor Mira, dat klinkt echt super zo gelukkig als je bent, helemaal in love :wub:.
Ik ga zo even wat eten en dan te voet naar mijn ouders toe, even wat beweging hoor na zo’n hele dag zitten. Vandaag is een beetje speciale dag, mijn ‘stiefmoeder’ (vind ik een bleh woord) is vandaag ontslagen uit het revalidatiecentrum. Ze moet nog wel voor therapie een paar dagen per week terug, maar ze is weer voorgoed thuis en dat is echt superfijn en een hele opluchting. Klein beetje feest dus vanavond!!!
Goedemorgen! Ik heb verse jus d’orange gemaakt en een hele grote pot muntthee! Er staat honing naast, wie dat wil kan het zelf in het kopje doen!
Ik hoop dat je gisteren een leuk feestje gehad hebt Barbara! Kan me voorstellen dat het fijn is dat ze weer thuis is. En ja, je hebt helemaal gelijk, het woord “stiefmoeder” is verschrikkelijk. Hangt zo’n negatieve sfeer omheen!
Je klinkt werkelijk echt heel gelukkig Mira, is zeeeer aangenaam om te lezen! Wat is verliefd zijn toch heerlijk hè?!?!?! :D:D:D
Ik hoop dat je al een beetje een goed plekje op het oog hebt voor je moeder Marianna. Je hebt groot gelijk dat je haar een kamer voor haar zelf wil geven.
Met mij gaat het verder behoorlijk goed. Ik moet zeggen dat mijn keel dus helemaal geen pijn doen. Ben alleen flink aan het hoesten en mijn stem is schor. Ik probeer zo min mogelijk te praten, maar vandaag moet ik rondleidingen doen, dus dan moet ik er toch aan geloven…
Ik denk dat ik vandaag en morgen niet naar de Feria ga. Weekendferia vind ik niets, dan zijn er véél te veel mensen! Voor mij is de Feria super gedurende de week overdag! Daarbij moet ik vanavond en morgenvroeg en -avond ook werken, dus een beetje thuistijd is dan ook wel lekker.
Zondag ga ik wel nog even naar de sluitingsdag van de Feria, dat is ook altijd heel gezellig en relaxt!
Mmmm, ik had al zo’n gevoel dat er een lekker potje thee zou klaar staan, dus ik dacht ga even snel langs voor ik aan mijn werk begin :nod:. Dankjewel!
Vandaag is het alweer vrijdag. Yippie!!! Vanavond gezellig uiteten met een ander clubje meiden… vervelend hoor al die gezellige etentjes ;).
Ik heb een heerlijk relax-middagje. Vanmorgen tot 2 uur gewerkt en was toen vrij tot 21.00 uur. Wel een beetje raar om zo laat nog te moeten werken. Ben ik niet gewend. Maar ja… Zijn maar 2 daagjes en het zijn ook hele speciale Feria voorstellingen!
Wauw! Dat was toch wel een hele gave voorstelling vanavond! Een special voor de Feria. En morgen wordt het nog mooier, dan heeft één van de paarden zijn laatste show, daar hij met pensioen gaat. Worden al zijn nakomelingen opgeroepen enzo, dat moet heel indrukwekkend worden!
Maar eerst morgenvroeg naar de Yeguada. Die zullen ook wel iets speciaals hebben voor de Feria. Ben benieuwd!
Pak gauw even een glaasje limoen priklimonade voor de dorst en dan lekker mijn bedje in!
Goedemorgen!!! Ik heb maar een pot verse koffie gezet. Zelf neem ik een grote mok vol en dan maar een beetje huishoudelijk werk doen hier. De tuin sproeien hoeft voorlopig niet meer .
Gelukkig heb ik een goed plaatsje gevonden voor mijn moeder al zal het nog wel even duren voor ze daar terecht kan. Het zal alleen niet meevallen dat ze afstand moet doen van haar meeste spulletjes, de kamer die ze krijgt is enkel om te slapen voor de rest van de dag wordt ze elders bezig gehouden. Wel maken ze veel uitstapjes en gaan ook veel met de bewoners naar buiten, vooral mijn mam zal daar blij mee zijn die loopt graag al gaat het niet meer zo als ze zou willen.
Pff, stofzuigen nou maar en straks dan een glaasje jus d’orange.
Fijne dag allemaal. Carolina veel plezier!!
Liefs,
Marianna
Fijn Marianna, dat je een goed plekje hebt gevonden voor je moeder!
Gisteravond was erg gezellig, heerlijk gegeten en toen nog even op stap gegaan. Uhm… had ik niet in de planning zitten, maar ja, 't was gewoon gezellig. Ik had de auto op het werk laten staan, maar dat vond ik vannacht toch te ver lopen in mijn uppie in het donker in de regen, gelukkig kon ik bij een vriendin blijven logeren die in de stad woont. We hebben een nieuw cafeetje ontdekt en dat was erg gezellig, veel jeugdsentiment muziek haha, lekker staan te swingen.
Ik ga me eens bezighouden met de standaard zaterdagklusjes (boodschappen, beetje schoonmaken enzo… :frown:)