Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Hoi Carolina en Barbara,
Ik heb nog maar 1 tentamen terug en die heb ik gehaald…7…eitje:D;) Paleonthologie/anthropologie…maar daar ga ik jullie niet mee lastigvallen…
De bedoeling is een Outdoorbedrijf… (waarschijnlijk BC dus)…

Ondertussen ben ik ook aan de borrel gegaan! Ging een kratje terugbrengen…Had ook nog een fles Sinas… en dus een nieuwe krat (om te vieren dat ik weer klaar ben met de drukte voor even:D) …kreeg ik 2 euro terug…Ik wist dat Dommelsch niet het beste bier was, maar om nou 2 euro toe te geven…hahahaha…dat was mijn meevaller van vandaag.HAHAHA
Hee Barbara veel plezier met borrelen, maar dat zal wel lukken he?!:wink:

Liefs
Mira

Heeey hallo allemaal!

Wat een dag vandaag! Die privé rondleiding was wel grappig vandaag, helemaal apart om een gehele voorstelling te hebben voor 40 personen. Rest van de zaal (die 1600 plaatsen telt) leeg, das toch wel raar!

Vanmorgen had ik voor het eerst dat ik me toch behoorlijk geneerde voor mijn landgenoten. Er was een Nederlandse groep, die zich echt zo schandelijk gedragen heeft. Grote bek, onbeschoft gedrag en veel arrogantie. En dat in een traditioneel Spanje… Triest…

Gelukkig is dat weer voorbij! Nu lekker weekend!!! Morgen én zondag vrij! Nou ja, vrij… Wel nog even een stuk tekst in het Duits en Engels vertalen voor een PR bedrijf… Die hebben we ook al weten te vinden hihihi!

Zojuist ben ik met mijn lief even in Sanlucar geweest, drankje gedaan met een tapasje erbij. Heerlijk! Nu lekker thuis, film avondje, dus daar doen we zo lekker een glaasje rumcola bij.

Maar nu eerst even een koffie met een scheutje amaretto erin!
Lust er nog iemand?

@Mira, leuk je hier weer in het café te zien. Barbara zegt niet nieuwsgierig te zijn, maar ik ben dat zeker wel! Wát zijn jullie daar in Canada van plan te gaan doen?! Vertel ons alles!!! :smiley:

Liefs,
Carolina

Stond er dus wel in…mn pc vliegt zo door het raam…wordt knetter van dit onding!

Voor de rest gaat het wel goed hoor…

:smiley: smile :smiley:

liefs
Mira

Ok de plannen…
We hebben gigalijst oppgesteld aan dingen om te doen met als uitgangspunt het Outdoorbedrijf. Bij een outdoorbedrijf hoort natuurlijk ook een woning (we zijn met zn 3en) met de daarbij benodigde stuk grond. Zitten te kijken naar een aantal acres waarop we zelf trails kunnen uitzetten. Dit kan voor paardrijden, quatrijden, mountainbike etc zijn.
Daarnaast zitten we aan nevenactiviteiten te denken…winkeltje met outdoorspullen etc. In het bedrijf hebben we dan verschillende programma’s die mensen kunnen “reserveren” ofzo…We proberen zeer binnenkort een bedrijfsplan op te zetten. :smiley: Dus hopelijk zitten we volgend jaar lekker in een hottub uitkijkend over de Rockies met een wijntje in onze hand!
Mocht je nog nieuwsgierig zijn…:wink:

Liefs
Mira

Wauw! Dat klinkt goed! Van die hottub wil ik dan ook wel een keer gebruik komen maken!!! :wink: :slight_smile:

Wat een tof idee zeg! Ik hoop echt dat jullie alles goed van de grond krijgen en dat het een groot succes wordt!

Zo, en dan nu eerst een kop café con leche en een groot glas verse jus d’orange! Dan begint mijn morgen in ieder geval goed!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!!!

Wow, dat klinkt allemaal heel goed wat betreft jullie plan, Mira!! Enneh, Canada staat ook nog op mijn lijstje dus wie weet. Heel veel succes met het opzetten van het bedrijfsplan. Ik zou zeggen houd ons op de hoogte, want je hebt ons nu wel meer dan gewoon nieuwsgierig gemaakt. :smiley:

De borrels waren erg gezellig gisteren. :slight_smile:

En vandaag heb ik een heerlijk saai dagje voor de boeg en ik geniet er nu al van. De ochtend lekker luieren, straks even boodschappen doen enzo en dan eind van de middag bij mijn ouders koken, vanavond denk ik een filmpje kijken. Waarschijnlijk vind ik weer 1000 anderen dingen te doen, maar het is wel heerlijk om even een dagje niks te moeten. :nod: Maar nu eerst nog even een grote kop thee! Kan ik voor iemand nog iets inschenken?

Fijne dag!
Groetjes,
Barbara

Ik doe nog even een café con leche. Wij zitten hier ook heerlijk te luieren. Erg relaxt!

Later vandaag gaan we naar een vriendin en met haar naar het basketballen hier kijken. Zij is een groot basketbal fan en ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe dat er hier aan toe gaat. Na afloop gaan we nog even een hapje eten.

Ondertussen moet ik die vertaling nog doen, maar daar heb ik het hele weekend voor, dus ik denk dat ik vandaag voor mezelf houd en morgen voor werk. Is wel lekker om één dagje gewoon te doen wat je wilt.

Liefs,
Carolina

HAHA…das leuk idee he?! Hottub…wijntje…haha…dacht ik ook! Ja kom maar langs hoor als we er zitten:D;)
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik wil wel een kop thee…en een koud glas jus d’orange…
Vandaag wordt het schoonmaak! Vanavond werken…geld verdienen:D

Liefs
Mira

Een goede morgen! Het is weer zondag! :smiley: Heerlijk relaxt dagje voor de boeg, hoewel ik wel een vertaling vandaag af moet hebben in het Duits en Engels voor een PR bureau. Dat is nog wel even werken dus…

Ik zal door de dag heen ook mijn column schrijven. Vermoedelijk plaats ik het vanavond laat!
Nu eerst een café con leche en een groot glas verse jus d’orange!

Liefs,
Carolina

Pfffff… Soms kunnen PC’s toch behoorlijk irritant zijn… Ik zit er dagelijks aan en doe dat ook graag, totdat ze crashen!

Vandaag is het mijn externe harde schijf. Vermoedelijk door een document dat een bedrijf me gestuurd heeft. Nee, niks geen geintje was het, het was een “gewone” werkopdracht, maar vermoedelijk was het bestand wel beschadigd. :frowning:

Hopelijk kan mijn vriend het nog oplossen, maar op dit moment zie ik het treurig in. Behoorlijk vervelend, maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ben nu wel extra blij dat ik veel online post, mijn belefenissen in een weblog bijhoudt, foto’s online zet en mijn column ook… Want als het niet opgelost kan worden, wil dat zeggen dat ik ze nu dus niet meer heb…

Ja, dus ook mijn nieuwe ideeën voor een column niet hahaha! Moet ff gaan bedenken waar ik nu over ga schrijven dus!

Pffff, eerst maar even een colaatje!

Liefs,
Carolina

Succes Carolina, en zet hem op! :retard: :biggrin:

Mmmm, das goed balen zeg Carolina! Hoop dat het opgelost wordt/is.

Ik heb nog niet zoveel online staan, en er staan dus een hoop foto’s op mijn pc enzo… heb wel een memomy stick en moet daar dus nog het eea opzetten… dingen die ik elke keer weer afschuif, dus als mijn komputtertje een keer niet meer wil, ben ik alles kwijt… :frown:

Vandaag was een heerlijke dag. Ben lekker een stuk gaan fietsen in het zonnetje… alleen ik had er niet bij nagedacht dat mijn zadel zou afgeven… en ik had een witte linnen broek aan, ons pap moest wel lachen toen hij het zadelafdruk op mijn achterste zag staan. Nu ben ik nog wat huishoudelijke dingetjes aan het doen, daar had ik vanmiddag geen zin in met dat mooie weer.

Komende week weer erg druk op het werk. We hebben een deadline en 1 mei moet het helemaal af zijn, donderdag nog even een tussentijdse update en dan hoop ik dat ik daarna weer even aan de standaard klusjes kan beginnen die nu blijven liggen. Ik vind het wel allemaal erg leuk om te doen, want ik heb nu meer verantwoordelijke taken gekregen en dat maakt het HR vak toch een stuk interessanter. :tongue: Heb van het weekend ook de bevestiging gekregen dat ik 10 mei start met de module Arbeidsrecht en Sociale zekerheid. Saaie kost hoor ik van sommigen, maar voor mij juist goed om wat meer inzicht in bepaalde zaken te krijgen.

Fijne avond nog allemaal!
Groetjes,
Barbara

Die column gaat er zeker komen, maar niet vandaag! Ben mijn PC’tje voor vandaag echt zat! Ga dus offline en lekker tv kijken! Moet morgenmiddag wel ook bij de bodega werken, weet dus niet precies wanneer ik er aan toe gaan komen, maar hij komt!

Wat betreft die PC, het is juist mijn externe hardeschijf, dat is als een grote memorystick eigenlijk, zodat je PC niet helemaal vol komt. Tja… Alle die nieuwerwetse dingen, uit eindelijk zijn foto’s in de hand zo slecht nog niet… :wink:

Fijne avond allemaal en tot morgen of zo weer!

Liefs,
Carolina

@ Carolina: Dat heb ik ook vaak!!! Zo irritant…wilde mn pc vrijdag nog uit het raam gooien!!! Komt goed meis, komt goed!
Ik pak een wit wijntje…

Liefs
Mira

Goedemorgen! Even een kop café con leche en een groot glas jus d’orange! Heb gelijk een grote pot koffie gezet, die staat op de bar!

Ik ga vandaag echt mijn best doen voor mijn column, maar het moet tussen de bedrijven door…

@Mira: hoop dat je glaasje wijn gesmaakt heeft! :wink: Hier komt alles wel goed hoor, maar het is toch wel behoorlijk balen van alle info die ik op die externe schijf had (heb???) staan…

Liefs,
Carolina

Goedemiddag,

Even tijd voor lekker glaasje lessini :D. Heb een hele kan op de bar gezet. Jammer dat ik mijn bureau niet naar buiten kan plaatsen…

Nog geen goed nieuws dus betreffende de harde schijf Carolina? Ik hoop dat je alles ‘terug krijgt’.

Groetjes,
Barbara

Zooooo hallo!!! Nee, de harde schijf is nog niet gereanimeerd. Het ziet er somber uit… Heb de hoop nog niet op gegeven, maar al zou hij niet meer terug tot leven gewekt worden, er zijn ergere dingen hoor…

Mijn column gaat vandaag (lees: maandag) dus niet meer lukken. Ben nu pas terug van de bodega. Hadden een superleuke groep van Gall&Gall. Per december liggen daar namelijk 4 speciale (halve) flessen van González Byass in de winkel.

Het was echt heel leuk! Gelukkig mochten wij (de gidsen) ook
een glaasje meedrinken en van de hapjes meeëten. Dat maakte het nog gezelliger!

Maar de column vandaag dus niet meer, morgenmiddag ben ik wel thuis, dus dan kan ik afmaken waar ik inmiddels aan begonnen was.

Nu nog even een colaatje en dan naar bed!

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen!

Zo, eindelijk weer wat rustiger! Vanmorgen werken en dan vanmiddag gewoon thuis. Later vandaag wel even lekker dansen, maar dat is ter ontspanning! :slight_smile: Vanmiddag heb ik dus tijd voor de column!

Nu eerst even een café con leche en een groot glas verse jus d’orange!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen,

Zo, even een break, heb er alweer een paar uur opzitten. Mmm heerlijk die verse jus :wink: en ook nog even een kop thee. Ben benieuwd naar je column Carolina!

Ik ga vanavond gezellig naar een vriendin toe, waarschijnlijk een flink stuk lopen of fietsen en ondertussen bijbeppen, 2 vliegen in een klap. :smiley:

Fijne dag allemaal!
Groetjes,
Barbara

Hallo allemaal.

Ik ben net terug van Djerba en dus wel toe aan een glas jus en een bakje koffie. Nog geen tijd gehad om alles te lezen, pff tig emails die ik not door moet worstelen. Ik heb even geprobeerd dat op Djerba te doen maar dan had ik de eerst 8 weken nog niet terug geweest, wat eigenlijk wel een fijn idee is, maar helaas het werkt roept ook weer. Komende dagen maar eerst alles eens lezen hier.

Liefs,
Marianna