Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Hee mensen,

Heeft iedereen tot nu toe een goede dag gehad? Hier gaat het prima! Vandaag een mail ontvangen uit Canada…ik heb waarschijnlijk een plekje om af te studeren…tis nog even afwachten…maar ik ben al keihard aan het duimen!!! Jus d’orange voor mij!!!

Groetjes
Liefs
Mira

Goedemorgen. Er is verse koffie, ik neem vast een mok om wakker te worden en natuurlijk een glas jus. Half dagje werken en dan weekend.
Ik duim voor je Mira en nu maar hopen dat dat helpt.

Fijne dag allemaal,

Liefs,
Marianna

Goedemorgen! Mmmm lekker, verse koffie! Goeie scheut melk erbij voor café con leche en ik ben klaar! Even verse jus persen en mijn dag is goed begonnen!

Ik vandaag ook maar een half dagje! Lekker, ben benieuwd of we veel bezoekers hebben vandaag…

Spannend Mira! Wanneer weet je meer???

Liefs,
Carolina

Hallo,

Ja dank je! hopen dat het helpt inderdaad…lol…Ik ben nu aan het praten met mijn docenten hier. Een plan opstellen en blijven mailen! Wanneer ik meer weet, heb ik nog geen idee van…tis afwachten en plan bedenken nu!

Liefs
Mira

Een goedemorgen!

Het is weer weekend! Vandaag wel een druk programma, maar allemaal met leuke dingen! Zal tussendoor wel steeds ff binnenvallen voor een drankje of wat.

Nu eerst even een lekkere mok café con leche en een groot glas jus d´orange!

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen! Zo, weer online gelukkig! Gisteren een dagje geen verbinding gehad. :frowning: Kan gebeuren. vanmorgen boodschappen doen en dan werken en vanmiddag ben ik hier weer terug.

Nu eerst even een café con leche en een groot glas verse jus d´orange!
Heb een grote pot koffie gezet voor wie wil!

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Kijk, ik weet het, ben hier al een tijdje niet geweest… maar wil toch even delen dat ik eindelijk mijn ticket heb geboekt naar Ecuador!!! Ik ben zo heppie, heb enorm veel zin. Nu wordt het echt spannend. Vertrek 16 juni en vlieg terug op 22 juli. Nu op zoek naar leuk vrijwilligerswerk daar en de andere voorbereidingen.

Oja, ik heb trouwens een cake gebakken en die heb ik op de bar gezet :wink:

Groetjes,
Barbara

Heeeey Barbara!

Dat is goed nieuws! Spannend zeg en super stoer! Wel leuke datum trouwens, want dat is de laatste dag van mijn vakantie in Nederland, de datum dus dat ik weer terugvlieg naar Spanje. Ik vlieg wel vanaf Brussel… Ga er vanuit dat jij vanaf Schiphol vliegt, of niet?

Mmmm heerlijk zeg die cake! Zelfs zo koud nog! Daar pak ik mooi een stukje van. Gaat erg lekker bij een kop lekkere warme chocolademelk. Goed voor het slapengaan! :smiley:

Oh ja, ik heb weer een column geplaatst! Enjoy! :wink:

Nou, sweet dreams!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Het is weer tijd voor KOFFIE!!! Ik neem, zoals gewoonlijk, weer een heerlijke café con leche en ook een groot glas verse jus d´orange!

Het kan zijn dat ik minder online ben, ben een beetje heel erg into een online role-playing game: second life. Errug cool “spel” is dat! :smiley:

Liefs,
Carolina

Heee, nog net goedemorgen!

Ik vlieg idd. vanaf Schiphol. Lekker een rechtstreekse vlucht en het voordeel dat ik het ticket kan annuleren mocht dat toch nodig zijn. Eerst wilde ik een zo goedkoop mogelijk ticket, maar dan moet ik 2x overstappen en ook nog een 6 uur mezelf vermaken op Bogota Airport. Voor die 250 euro extra heb ik een hoop voordelen en dat vind ik het dan wel waard.

Maar voor jullie schiet het ook al op, nog 2 maanden!

Ik ben op dit moment ook niet zo heel veel online meer, gewoon een drukke periode, maar als ik weer eens achter de PC zit (en dan niet onder werktijd…) dan zal ik eens kijken naar dat spel. Ben benieuwd.

Ga zo even lekker lunchen! Iemand anders ook een lekker broodje?

Groetjes,
Barbara

Ja, voor ons is het inderdaad nog maar 2 maanden! De tijd vliegt!
Ik heb er echt al ontzettend veel zin in!

Wat betreft dat spel… Als je van role-play games zoals bijv. de Sims houdt, kijk dan uit!!! SL is echt verslavend!!! :smiley: Ik heb al een super tweede leven! :slight_smile:

Dus als ik hier minder ben… Dan weet je waar het aan ligt… :wink:

Oh ja… Ik heb ook een nieuwe weblog geschreven!
Zie HIER.

Zo, nu even lekker een glaasje droge witte wijn. (FINO!)
Mmmmmmm! Wil er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Een goede morgen! Er is weer koffie! Heb een grote pot gezet, staat op de bar! :smiley: Uiteraard neem ik een café con leche en een groot glas verse jus d´orange! Mmmmm, heerlijk.

Vandaag komen er vrienden van me uit Nederland. Ze zijn zondag in Málaga aangekomen en zijn via Granada en Córdoba hier naar Jerez gereisd. Zondag gaan ze weer terug naar huis. Heb er echt zin in om hen mijn stad te laten zien! Het kan dus zijn dat ik minder online ben dit weekend…

Oh… Enne… Mocht mijn column ook niet op zondag geplaatst zijn, dan komt dat ook door hun bezoek…

Fijn weekend allemaal vast gewenst!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!!! Dank je voor de koffie Carolina maar ik zet toch maar even een pot verse. Tsja, beetje laat vandaag, hihih ik heb uitgeslapen. Eerst even een mok koffie en glas jus d’orange en dan de stad in voor de laatste dingen die ik mee moet nemen naar Djerba. Dat wordt weer een heel gesjouw en een hoop overgewicht zoals gewoonlijk. Maakt niet uit, ze weten het onderhand wel daar bij het inchecken dat ik altijd veel te veel meesjouw. Ze maken er nooit geen probleem van sinds ik uitgelegd heb dat er van alles inzit voor de mensen daar en voor mezelf hooguit 1 shirtje en een broek. Fijen dag allemaal, en Carolina geniet van je weekend.

Liefs,
Marianna

Dank je Marianna, heb een heerlijk weekend gehad! Wel druk, dus kruip vandaag vroeg onder de wol. Column moet echt even wachten… Heb nog niet eens kans gezien om na te denken over dit onderwerp.

Op het moment erg vol van de Semana Santa die hier deze week is, maar wellicht is dat dus leuker voor de volgende week… Morgen ga ik erover nadenken…

Nu even een glaasje fris en dan lekker naar bed!
Slaap lekker allemaal!

Liefs,
Carolina

Hallo iedereen,
Het is alweer even geleden…zeker een week…hahaha!
Hoe ist het met iedereen? Alles op rolletjes? Via WW heb ik iemand ontmoet die ook naar Canada vertrekt. Via hem heb ik veel contacten kunnen krijgen in Canada, dus hier verloopt het ook prima!:smiley: Super blij…
Staat er nog een lekkere fles witte wijn achter de bar?

groetjes
Mira

Goedemorgen! Ik heb weer koffie gezet! Neem zelf, uiteraard, weer een lekker glas verse jus d’orange en een kop café con leche!

@Mira, ik hoop dat je de wijn gevonden hebt, er is genoeg hoor!
Zowel rood, wit als rosé! PROOST!

Fijne maandag allemaal!

Liefs,
Carolina

Zo, even tijd om te lunchen. Wil er iemand een lekker boterhammetje hollandse kaas?

Hoe was het weekend met je vrienden, Carolina?
Ik ben dit weekend bezig geweest met een lijst te maken met belangrijke informatie voor Ecuador, allerlei weetjes die wel handig zijn. Beetje kostenplaatje gemaakt enzo. Leuk om mee bezig te zijn. En komende week wil ik eens echt een keuze gaan maken uit de verschillende vrijwilligerswerk agencies daar. En me opgeven natuurlijk.

Binnenkort nog maar eens een paar Spaanse films huren om mijn woordenschat weer eens een beetje bij te schaven… want volgens mij is dat wel een beetje nodig.

Groetjes,
Barbara

Hoi Barbara, dank je voor het aanbod van een boterhammetje hollandse kaas, maar ik eet liever warm 's middags. We hadden een heerlijke macaronieschotel. Er is nog over, dus wie wil, kan afnemen!

Heerlijk weekend gehad! Druk, dat wel, maar de moeite waard! We hebben heel veel gezien en ben blij dat ze nu weten waar en hoe ik woon. Het zijn vrienden van mijn familie, dus van mijn vader en mij.

Nu lekker even een toetje. Lust er iemand een tocino de cielo??? Het is een “hemels nagerecht”, een heerlijke, typisch andalusische (spaanse?) zoetigheid met eierdooiers en suikerstroop. Verrukkelijk!

http://www.spain.info/TurSpainWeb/Images/Recursos/V1norm/FooRec/BIG/rec138.jpg

Liefs,
Carolina

Liefs,
Carolina

Hee Carolina,

Ja ik heb de wijn gevonden;)…doe mij maar zo’n tocino de cielo! Nog nooit op, maar wil wel eens proberen:D
Hier is het echt stralend weer…en al weer even op het terras gezeten:) Ik kon het niet laten:D

Liefs
Mira

Groot gelijk Mira! Wij gaan hier zo ook weer lekker naar buiten, genieten van de Semana Santa! :smiley: Hoop dat de tocino goed smaakt!

Liefs,
Carolina