Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

*Helaas veel scholieren en ik ben echt geen lerares hahaha! *

Ja ik zit op de Lerarenopleiding biologie! Wil je nog tips? HAHAHA

Ja zn hele rechterarm…tis echt zo sneu! we gaan met een aantal bij hem langs volgende week! tis met de motor gebeurd icm vangrail:S
We duimen voor hem!

toch wens ik iedereen een fijne avond toe…ik ben gaan shoppen:D nieuwe shoes!:wink:

Dikke kus
Liefs
Mira

grin nee dank je, heb liever dat ze gewoon niet meer komen! :wink:

Ik ga nu lekker een filmpje kijken en wat eten!
Misschien tot later, anders tot morgen!

Liefs,
Carolina

Ja ik heb ze ook liever niet!!! hahaha…
veel beter zonder ze!!!

Was een leuke avond…duurt echt drie keer zolang om een berichtje te typen!! Tgaat al beter hiero!

kus
Liefs
Mira

Goedemorgen allemaaal. Pff wat kan een mens het soms toch druk hebben. Alles moet altijd vandaag en het liefst gisteren klaar, pffff. Maar goed het is niet anders. Eerst maar een bakkie koffie, ik heb net een pot gezet, glaasje jus en dan maar weer naar het werk. Een halve dag en dan weekenddddddddddd.

Fijne dag allemaal,

Liefs,
Marianna

Same here! Ik ook een half dagje en dan WEEKEND! Oh wacht nee, morgen ook de ochtend werken, maar dat is gelukkig maar één keer in de zoveel weken.

@Mira, blij te lezen dat je een gezellig avondje uit gehad hebt!

Goedemorgen in ieder geval! Ik neem lekker even een café con leche en een glas verse jus d´orange! Heerlijk!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen/middag!

Ja ik heb idd een leuke avond gehad! Was ff lekker…:smiley: Vandaag vrij van college en vanavond werken! Centen verdienen;)
Vandaag maar weer eens een jus d’orange…!Thanks

Voor straks: Fijn weekend allemaal!

Liefs
Mira

Goedemorgen!

Het is nog vroeg, maar ik zet toch vast de koffie aan om te pruttelen.
Neem zelf vast een café con leche en een groot glas verse jus!

Mmmmmmmm, dat is een lekker begin van de dag!

Liefs,
Carolina

Hallo iedereen,

Het solliciteren heeft gewerkt!! Ik heb nu twee baantjes! jeej! Ben echt blij…gister een eerste werkavond gehad…hele leuke gezellige collega’s…natuurlijk na het werk dan nog even de kroeg aan de overkant in! Ik ga dit vieren met een glas melk!

Groetjes
Liefs Mira:D

Gefeliciteerd Mira! Fijn dat het gelukt is!
Ik doe lekker ff een glaasje fris!

Liefs,
Carolina

Hee Carolina,

Bedankt! Ik ben ook erg blij!
Straks naar een verjaardag toe, wordt vast weer gezellig! Ik doe gezellig met je mee! Proost!

Liefs
Mira

Goedenavond! Nog even een slaapmutsje hier, lust nog iemand iets?

Ben vandaag heel de dag lekker buiten de deur geweest en heb heerlijk van het zonnetje hier genoten! Ik ga nu naar bed. Column komt morgen wel! :wink: :smiley:

SWEET DREAMS!

Liefs,
Carolina

Hee Carolina,

Hier in Brabant is het heel raar weer geweest vandaag…sneeuw/ hagel en zon vaak ook tegelijkertijd :S heel vreemd…dus ik ben niet veel buiten geweest vandaag! Maar ik hoorde dat in andere delen van NL wel goed weer heeft gehad de hele dag! Goed dat iemand lekker van het zonnetje heeft kunnen genieten;) Ik gun het je van harte:D

Ik neem ff een frisse fruitdrank (staat toch al voor me):smiley: met witte druif en citroen!

Ik krijg ook steeds meer zin in volgend jaar…echt veel voorpret!

Ik duik ook mn bedje in zo! Iedereen een goede nacht!

Liefs
Mira

Een goedemorgen. Het weekend zit er weer op… Ze hadden hier gezegd dat het vanaf maandag ook weer kouder zou worden, maar het ziet er nu toch weer stralend uit! Wat is het hier in Zuid Spanje toch heerlijk! :smiley:

Nu eerst even een groot glas verse jus d´orange en een kop café con leche! Fijne maandag allemaal!

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen! Er is weer koffie! Ik neem zelf lekker een café con leche en een glas verse jus d´orange. Mmmmmm!

Liefs,
Carolina

Goeie smorges, eerst maar een bakkie prut doen en dan lekker aan het werk!

Gr. Mike

Goedemorgen, ik heb verse koffie gezet en neem er zelf een bakkie. Glas jus d’orange en dan maar weer aan het werk.

fijne dag allemaal!!!
Liefs,
Marianna

Mmmmm lekker Marianna! Ik neem een café con leche en een groot glas verse jus d´orange! Zoals elke ochtend! :D:D:D

We zijn alweer halverwege de week!

Liefs,
Carolina

Kijk lekker, doe mij ook maar een bakkie peut. Dat gaat er wel in!

Mike

Hee mensen…
Doe maar ook maar een bakkie koffie…ik drink het normaal gesproken niet, maar vanochtend door mn wekker heen geslapen…Ik had een kwartier om me aan te kleden ed, tas te pakken en de fiets naar de Fontys te pakken…wakker worden heb ik maar op de fiets gedaan…pfff…Tis gelukt…nouja…in 20 min…niet slecht al zeg ik het zelf…hahaha:D
Kom maar door met die koffie!

Liefs
Mira

Een goede morgen! Ik heb een grote pot koffie gezet en neem zelf een lekkere café con leche. Uiteraard neem ik ook een groot glas verse jus d´orange! Proost!

Liefs,
Carolina