*Helaas veel scholieren en ik ben echt geen lerares hahaha! *
Ja ik zit op de Lerarenopleiding biologie! Wil je nog tips? HAHAHA
Ja zn hele rechterarm…tis echt zo sneu! we gaan met een aantal bij hem langs volgende week! tis met de motor gebeurd icm vangrail:S
We duimen voor hem!
toch wens ik iedereen een fijne avond toe…ik ben gaan shoppen:D nieuwe shoes!
Goedemorgen allemaaal. Pff wat kan een mens het soms toch druk hebben. Alles moet altijd vandaag en het liefst gisteren klaar, pffff. Maar goed het is niet anders. Eerst maar een bakkie koffie, ik heb net een pot gezet, glaasje jus en dan maar weer naar het werk. Een halve dag en dan weekenddddddddddd.
Ja ik heb idd een leuke avond gehad! Was ff lekker… Vandaag vrij van college en vanavond werken! Centen verdienen;)
Vandaag maar weer eens een jus d’orange…!Thanks
Het solliciteren heeft gewerkt!! Ik heb nu twee baantjes! jeej! Ben echt blij…gister een eerste werkavond gehad…hele leuke gezellige collega’s…natuurlijk na het werk dan nog even de kroeg aan de overkant in! Ik ga dit vieren met een glas melk!
Hier in Brabant is het heel raar weer geweest vandaag…sneeuw/ hagel en zon vaak ook tegelijkertijd :S heel vreemd…dus ik ben niet veel buiten geweest vandaag! Maar ik hoorde dat in andere delen van NL wel goed weer heeft gehad de hele dag! Goed dat iemand lekker van het zonnetje heeft kunnen genieten;) Ik gun het je van harte:D
Ik neem ff een frisse fruitdrank (staat toch al voor me) met witte druif en citroen!
Ik krijg ook steeds meer zin in volgend jaar…echt veel voorpret!
Ik duik ook mn bedje in zo! Iedereen een goede nacht!
Een goedemorgen. Het weekend zit er weer op… Ze hadden hier gezegd dat het vanaf maandag ook weer kouder zou worden, maar het ziet er nu toch weer stralend uit! Wat is het hier in Zuid Spanje toch heerlijk!
Nu eerst even een groot glas verse jus d´orange en een kop café con leche! Fijne maandag allemaal!
Hee mensen…
Doe maar ook maar een bakkie koffie…ik drink het normaal gesproken niet, maar vanochtend door mn wekker heen geslapen…Ik had een kwartier om me aan te kleden ed, tas te pakken en de fiets naar de Fontys te pakken…wakker worden heb ik maar op de fiets gedaan…pfff…Tis gelukt…nouja…in 20 min…niet slecht al zeg ik het zelf…hahaha:D
Kom maar door met die koffie!
Een goede morgen! Ik heb een grote pot koffie gezet en neem zelf een lekkere café con leche. Uiteraard neem ik ook een groot glas verse jus d´orange! Proost!