Elsemarijn Bedankt!
He he,
Is er binnekort iemand jarig, zoals ik laatst, en heb je nog geen kado? Dan heb ik een geweldige kado’tip!
Kijk hier maar eens!
Mike
Heeeeeeeeeeee Mike nog gefeliciteerd met je verjaardag, sorry beetje laat maar wel uit het hart. Ben ik mooi die taart ook misgelopen ppffffffffff. Nou ja, eerst maar ff een bakkie koffie, ik ben onderhand doorgedraaid hier, het wordt hoog tijd voor een paar weekjes Djerba.
Carolina, doe toch ff rustig aan, je rent van hot naar her als ik allemaal zo lees, en die column die komt er heus wel.
Liefs,
Marianna
Lief Marianna, ik weet het ook wel.
Gelukkig is het weekend en als het goed is heb ik niet al te veel te doen. Lekker relaxt!
Nu eerst even een lekkere café con leche en een groot glas verse jus d´orange!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen !!
Ik kom even snel een cappucino halen en een verse jus. Heb ook wat verse croissantjes achtergelaten voor de liefhebbers.
Ik neem er zelf ook een en dan zo voetballen…
Omdat ik afgelopen maandag alweer 30 ben geworden (snik snik) heb ik ook taart meegenomen, dus tast toe !
Nou ja, heb ik helemaal jouw verjaardag gemist Dave! 30 is toch helemaal geen snik waard?! Elke leeftijd is mooi, bovendien ben je zo oud als je je voelt!
Als nog gefeliciteerd in ieder geval!
Liefs,
Carolina
Dank je Carolina ! Tuurlijk is elke leeftijd mooi, maar toch, 30…is alweer 30… Van mij mag het best allemaal wat langzamer gaan !
Maar ja, life goes on. Geniet van de taart en voor iedereen die vandaag in Nederland is, geniet van het heerlijke lente-zonnetje (die we hier in Haarlem hebben iig) !!
Ook al woon ik niet in Nederland, ik ga toch mooi ook van het heerlijke zonnetje dat we hier hebben genieten!
En ja, 30 is toch alweer 30… Die ga ik dit jaar ook bereiken. Als alles zoals gepland gaat! ![]()
Liefs,
Carolina
Eerst nog van harte Dave, enne tsja 30…valt niet mee he? Maar troost je ik ben 2x 30 en voel me nog 30 dus je kan heeeeeeeeel lang jezelf 30 blijven voelen.
Zo nu eerst ff een glas jus d’orange en voor de rest maar eens het internet op, ik loop een beetje achter met alles wat ik doe. Pffffffffffffff de tijd gaat ook zo snel.
Liefs,
Marianna
Een goede morgen! Ik heb sinaasappelen meegenomen van de gaard van een oom van ons. Zijn mooie kleintjes, dus passen perfect in de machine. Smaken heerlijk!
Nu eerst voor mezelf lekker even een café con leche en een verse jus d´orange!
Fijne maandag allemaal!
Liefs,
Carolina
Sow, lekker dagje gehad. Ben echt happy met m´n nieuwe job. Is iedere dag maar tot 2 uur (14.00 uur), ideaal! De bodega belde ook nog of ik morgenmiddag een rondleiding voor ze kan doen. Das leuk! Vond dat een geweldige job, maar de uren waren verschrikkelijk! Nu zo af en toe is dus perfect voor me!
Hebben jullie m´n laatste column al gelezen?
Kon mooi mijn eigen zoektocht naar werk ervoor gebruiken! ![]()
Nu lekker even een glaasje Lambrusco! Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Goedemorgen! Even een lekker kopje café con leche en een groot glas jus d´orange! Wil er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Lijkt me lekker, Doe mijn ook maar een bakkie!
Gr. Mike
doe mij maar een kopje koffie:biggrin:
Goedemorgen! Als er niemand in het café is (lijkt te zijn) mag je achter de bar kruipen en jezelf bedienen hoor! Hoop dat je dat gedaan hebt…
Ik neem nu in ieder geval een lekkere kop café con leche en een groot glas verse jus d´orange! Ik heb ook een grote pot zwarte koffie gezet, die staat op de bar!
We zijn al weer halverwege de week!
Bijna weekend!!!
![]()
Liefs,
Carolina
Hee…
das wweer ff geleden! twas druk hierzo! Nu ondertussen alweer het terras een paar keer bezocht EN alweer in bikini gelegen…jaja…twas vroeg…maar de moeite waard zo uit de wind! Ik pak ff een glas jus d’orange! jippie…tzonnetje schijnt weer lekker! zo maar eens de stad in!
Liefs
Mira
Goedemorgen allemaal!
Leuk dat je gisteren hier weer even binnengewipt was, Mira. Doe maar weer eens vaker! Ben blij te lezen, dat in Nederland eindelijk de lente ook zijn intrede doet.
Hier in Zuid Spanje is het ook heerlijk. Zeker daar het officiële toeristenseizoen pas eind april begint (reisbureaus bieden pas vanaf 27 april weer pakketreizen aan). Nu dus nog lekker rustig, maar het weer is super! Dus voor iedereen die graag buiten het seizoen op vakantie gaat, geloof me, dit is de tijd, zo t/m eind april!
Nu eerst even een lekkere café con leche en een glas verse jus d´orange!
Liefs,
Carolina
Ola,
Hier is het weer zonnig…heerlijk! Straks misschien weer even een terrasje pakken:D Het is het weer donderdag…dus vanavond waarschijnlijk op stap! We hebben deze week slecht nieuws gekregen…een vriend heeft een ongeluk gehad en is zijn rechteram bij kwijt geraakt…dat is minder dus…vanavond maar even mijn zinnen op iets anders zetten!
Ik wens iedereen een zonnige dag toe!
Dikke kus
Liefs
Mira
Wow! Zijn héle rechterarm kwijtgeraakt?! Dat moet een heftig ongeluk geweest zijn…
Ik heb net lekker gewerkt, was errug druk bij de voorstelling van de Real Escuela… Helaas veel scholieren en ik ben echt geen lerares hahaha! Maar goed, morgen weer rondleidingen, dat is altijd erg leuk!
Nu ff een glaasje fris en dan lunchen!
Liefs,
Carolina
Eén goede avond! Vanmiddag lekker even naar het centrum geweest, wat een zalig weer hebben we nu! Nu lekker thuis, helemaal geen plannen, dus dat is lekker relaxt!
Ik schenk mezelf ff een colaatje in. Wil er nog iemand?
Liefs,
Carolina