Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Even nog een colaatje en dan ben ik er zo weg van. Vanavond gezellig naar vrienden, blijven daar ook eten, dus weet niet hoe laat ik weer terug online ben.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Carolina

Hee Carolina,

Een hele fijne avond dan maar…:wink: moet wel lukken toch?! Ik ben alweer mn kater aan het wegdrinken…naast de asparine het enige middel:D

Have fun!

kus
Mira

Hahahahaha, kijk maar uit met die kater Mira! Bij de weg, hoe komt het dat je een andere username hebt?!

Liefs,
Carolina

Een goede morgen! Het is WEEKEND! En om dat goed te beginnen nu natuurlijk eerst een kop koffie en een groot glas verse jus d´orange!

Liefs,
Carolina

Ik ben weer (eventjes) terug van weggeweest en op aanbeveling van Carolina heb ik weer even rondgesnuffeld op de ww-site en wat onderwerpen aangekaart. Je krijgt daar wel dorst van, van al dat snuffelen dus doe mij maar een glas verse jus!!

Hey Igor!

Welkom terug! Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad!
Waar gaat de volgende trip naar toe???

Ik doe even een heerlijke kop café con leche en een groot glas jus d´orange. Heb gelijk even de pers machine schoongemaakt, dat is wel zo lekker.

http://www.sinaasappel.nl/jpg/zummozonderkastgroot.jpg

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen! Ik ben weer toe aan een lekkere café con leche en een groot glas jus d´orange! Wie ook wil kan nemen. Heb uiteraard een grote pot koffie voor hier gezet.

Het belooft hier weer een stralende dag te worden!!! :smiley:

Liefs,
Carolina

Goede middag intussen!!!

Hier hebben we af en toe buien…gelukkig droog heen en weer kunnen fietsen!

Ik neem een frisje!

liefs
Mira

Goedemorgen. Eerst even een mok koffie en dan maar weer door de regen richting werk. Bah bah, het komt met bakken tegelijk uit de hemel, niet echt fijn als je op de fiets naar je werk moet. Maar goed we oveleven het wel weer.

Fijne dag allemaal,

Liefs,
Marianna

Goede morgen!

argh…moeilijk opstaan vanochtend…opt momemnt ist droog…gelukkig want ik moet zo weer vertrekken…Ik neem een melk.
Tuurlijk overleven we het:D Ik ben meestal melig als ik in de regen sta…heel apart:)

Liefs
Mira

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat ik niet in mijn eentje koffie hoef te drinken op zo’n trieste dag. De maand van de lente is begonnen en hier lijkt het wel herfst. Brrrrrrrrrrrrrrrr…

Ik wens iedereen een hele gezellige dag!

Groetjes,
Monique

Beste bezoekers,

Op dit moment hebben we een aantal vacatures vrij op de redactie van Wereldwijzer.nl.
Klik hier voor meer informatie

Groeten,

Xander

Een goedemiddag, beetje drukke dagen nu en mijn column wil niet echt vlotten. Heb teveel ideeën, maar ieder apart krijg ik niet helemaal op papier zoals ik wil. Vanmiddag moet ik weg, tot vanavond. Misschien lukt het voor die tijd nog, anders vermoedelijk morgen.

Nu eerst even lunchen! Een lekkere tortilla!!!
Smakelijk!

Liefs,
Carolina

He He,

Ben jarig vandaag, dus als je een stukje taart lust! Ik bied 'm aan!

Mike

Hey Mike,

Van harte gefeliciteerd! Nog vele jaren gewenst.

Groeten en veel plezier vandaag,
Wouter.

Bedankt, je taart is onderweg!

Pfioew! Ben nog net op tijd! Vandaag erg weinig online geweest! Zat een beetje met m´n column in m´n maag, maar ik heb besloten dat ik gewoon even één weekje oversla. Zondag is er weer een nieuwe.

Maar dus mooi op tijd nog dus:

** MIKE:
**HARTELIJK GEFELICITEERD
MET JE VERJAARDAG!!!

http://monique.pelgrimspoort.nl/wp-content/images/garfield.jpg

Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt en goed verwend bent! Nog vele jaren!
Proost, een toost op jouw dag!

http://www.ieee.tue.nl/current/images/events/champagn_open.jpg

**
SALUT!**

Een goede morgen, er is weer koffie en verse jus d´orange! Ik ben nu weg naar mijn werk, ga daar lekker ontbijten! :smiley:

Tot vanmiddag!

Liefs,
Carolina

Oh, ik had dit berichtje van je gemist… Maar had de topic al wel gezien. Neem aan dat je voor die vacatures wel in NL moet wonen… Of hoe je niet per se op de redactie aanwezig te zijn?!

:wink:

Ik ben er nu meteen weer vandoor, maar heb wel gauw even koffie gezet. Voor de liefhebbers: neem ook een glas verse jus d´orange, de sinaasappelen zijn heerlijk!

Liefs,
Carolina

Beter laat dan nooit:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Groetjes
Elsemarijn