Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Hoera Hoera! Ik ben de winnaar van het allereerste arcade toernooi op Wereldwijzer!!! Maarreuh… Krijg je geen punten voor het winnen van zo een toernooi!!!

Nu eerst ff een frisje! Ben ik wel aan toe na de warme dag die we hier gehad hebben! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Een goede morgen! Het belooft hier weer een stralende dag te worden! Heerlijk!

Om de dag goed te beginnen is er natuurlijk koffie en verse jus d´orange. Voor de liefhebbers heb ik warme colacoa (chocolademelk) gemaakt.

Enjoy!

Liefs,
Carolina

Een goede morgen, vandaag is hier een vrije dag, want vandaag is Día de Andalucía (Dag van Andalusië). Deze dag staat in het teken van de culturele identiteit van Andalusië. Dat betekent lekker relaxen dus.

Nu eerst maar even een café con leche en een groot glas verse jus d´orange! Gisteren avond wezen stappen, dus is wel nodig nu hahahaha!

Liefs,
Carolina

Vandaag een lekkere vrije dag gehad en morgen… Morgen begin ik met een nieuwe job!!! Is ineens allemaal heel snel gegaan.

Ik was het werk bij de bodega een beetje beu. Niet vanwege het werk zelf, maar vooral vanwege de uren. Elk weekend, zowel zaterdag als zondag moest ik werken. Dat is na bijna 2 jaar niet leuk meer. Zeker als je er uiteindelijk niet echt goede compensatie voor krijgt en je ook nooit het vooruitzicht hebt voor een beter contract.

Nu dus heel blij dat ik een nieuwe uitdaging heb! Vertel er gauw meer over. Heb er in ieder geval veel zin in!!!

Sweet dreams allemaal!

Liefs,
Carolina

Goed he!!! Ja je moet wel doen waar je het meest gelukkig bij voelt!
Ik hou het voor vandaag ook voor gezien…Ik heb de aankomende week 4 sollicitaties…dus ik ben benieuwd hoe dat gaat…moet toch wat doen om te kunnen reizen;) he Carolina…tot zover mijn voorbereiding:P tot dus ver!
haha

Welterusten…
liefs
Mira

Hihi, ja, je moet er zeker wat voor doen om te kunnen reizen! Of gewoon om hier in het buitenland te kunnen leven! :wink: Ik wens je vast veel succes met die 4 sollicitaties die je hebt!

Vandaag heb ik dus mijn eerste dag. Heb er zin in! Nu even lekker een bakkie leut en een groot glas verse jus d´orange. Een goed begin is het halve werk, nietwaar?!

Liefs,
Carolina

Een goedemiddag! Mijn eerste ochtend zit er op bij m´n nieuwe job! Was leuk. Leuke groep jonge mensen en alweer veel van mijn andere talen kunnen toepassen! :slight_smile:

Me = happy!
:smiley: :smiley: :smiley:

Nu even lekker een glaasje fris, moet dadelijk nog weg namelijk. Maar vanavond wel ff een borreltje op mijn eerste werkdag! Ik nodig iedereen uit! :smiley:

Liefs,
Carolina

Ola…
Hier gaan we ook ff een feestje bouwen…gewoon gezellig…Er gaat volgens mij wel weer wat drank vloeien…Donderdag=stapavond!
Super dat je het zo leuk hebt bij je nieuwe baan!
Doet u mij eerst maar ff een colaatje!
Proost!

liefs Mira

Een colaatje voor Mira, alsjeblieft!

Ik doe gezellig nog ff met je mee!

Liefs,
Carolina

Wow!

Hahahaha euh… HUH!!!
Wil je daar verder nog iets mee zeggen Xander?!

Liefs,
Carolina

Hoeveel liter zit er in zo’n blik? :biggrin:
Leuk overigens dat je nieuwe job bevalt, daar drink ik nu ff een glaasje melk op.

Xander

grin geen idee, maar dacht, zo kan iedereen van Wereldwijzer tenminste meedrinken! :wink:

PROOST

Liefs,
Carolina

Lolz, maar wel gezellig toch zo met zijn allen. Heel veel succes met je nieuwe job Carolina, hopelijk brengt het je wat je ervan verwacht. Tsja, in het buitenland wonen, ik wil wel maar ik kan niet ivm met mijn mama. Maar goed nog een jaartje en ik kan met pensioen hahahaha en dan ben ik toch echt weg hier voor een groot deel van het jaar.

Liefs,
Marianna

Je hebt groot gelijk Marianna! En heel eerlijk, dan is het NU toch gewoon goed dat je in NL bent?! Je mama is heel belangrijk!

Goed, vanavond dus een klein feestje. Heb Lambrusco gekocht, lekker gekoeld, dus wie wil, kan nemen!

http://www.vinissimus.com/images/vinos/lvemrin_bot_1.jpg

OP = OP

Maar deze is voor mij :wink: ;):

http://www.lambrusco.net/images/home_left.gif

**PROOST!
**
Liefs,
Carolina

Een goedemorgen!

Er is weer koffie (voor mij café con leche), verse jus d´orange en vandaag ook drinkyoghurtjes! Smakelijk!

Het is BIJNA WEEKEND! Eindelijk kan ik daar ook weer aan mee doen! Eindelijk heb ik ook gewoon weer het weekend vrij! HOERAAAAAA!!!

Liefs,
Carolina

Op advies van Xander plaats ik mijn berichtje ook even hier.

Hi hi…

Kijk wat ik nu vind:

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/d/da/300px-Karolinasittich_01.jpg

Oja… vergeten: Creative Commons — Attribution-ShareAlike 2.5 Generic — CC BY-SA 2.5

Een Carolinaparkiet :smile:. Best geinig! (Helaas uitgestorven.)

:wink: Wouter.

Hihihi, sweet! Wist helemaal niet dat er een parkiet met mijn naam bestaan heeft! Wat leuk!

Zo, ik heb weer een leuke werkdag gehad! Erg happy met deze nieuwe job dus. Net lekker geluncht. Nu ff relaxen.

Iemand een colaatje?

Liefs,
Carolina

Leuke foto!

Jeuj…Feest was goed…jammer genoeg wel een klein beetje hoofdpijn (nog steeds)…maargoed dan heb ik iig wel lol gehad!:smiley: Vanavond weer veel lol maken en dat wens ik iedereen ook toe! Ik neem maar even een jus d’orange dat lijkt me beter;) En Carolina…bedankt voor de cola!

liefs
Mira