Wereldwijzer.nl Reiscafé - Kletstopic!

Goedemorgen! Er is weer koffie en verse jus d’orange! En… BIJNA WEEKEND! Heerlijk! :smiley:

Liefs,
Carolina

jaaaaaaaaaaaaaaa lekker een glaasje jus en nog even anderhalf uur werken en dan weekendddddddddddddd

Liefs,
Marianna

Goedemiddag! Het is hier helaas op 't moment niet zo’n denderend weer. Gelukkig niet koud, maar wel regen… Ach ja, ook hier is het winter hè?!

Het is in ieder geval erg lekker binnenzitten nu dus! Beetje dvd’tjes kijken, en dadelijk m’n column schrijven. Die van de afgelopen week (in de keuken) is nog niet veel gelezen… Geen interesse?!

:frowning:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!! Er is weer verse koffie en jus. Pfff wat is zo’n weekend toch snel voorbij. Eerst maar even op gang komen met een bakje koffie en wat fruit.

Fijne dag allemaal.

Liefs,
Marianna

Hoi Marianna,

Dank je voor de koffie, smaakt nog goed! Uiteraard heb ik er wel wat leche bij gekieperd! :wink: :slight_smile: Nu ook nog even een glas verse jus en mijn ochtend is compleet! Zo direct even het centrum in, ben vandaag vrij, maar moet wat dingetjes regelen…

Heb vannacht trouwens mijn nieuwe column gepost! Ik hoop dat die weer in de smaak valt!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Zojuist mijn lief even weggebracht naar zijn werk. Hij moet naar Málaga voor 2 dagen en zo kan ik mooi de auto gebruiken!

Nu lekker een grote kop café con leche en een groot glas verse jus d’orange! Heerlijk! Wil er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Goedemorgen! Er is koffie en verse jus! Tast toe!

Liefs,
Carolina

Lekkerrr kopje koffieeeeeeeeeeee!

Btw: de arcade is weer online! :smiley: www.wereldwijzer.nl/arcade.php

Cooooooooooooool! :D:D:D

Tenminste… Als ik er op zou mogen… :frowning:
Hij zegt:

Sorry, no access granted here

But you may want to donate for this fantastic Arcade-Hack

Thank you!

Ah, zit 'm in de link. Die moet zijn:
http://www.wereldwijzer.nl/arcade.php

Goedemorgen, er is weer verse koffie. Lekker, ik hoef maar een maar half dagje te werken vandaag. Ik wilde eind februari naar Djerba, een beetje zon oppikken maar ik kan geen vrij krijgen, moet nu wachten tot de 1e week in april :angry: :angry: :angry: ECHT BALEN.

Liefs,
Marianna

Hmz, dat is zuur Marianna… Spijt me erg voor je! Hoop dat je het tot april uithoudt…

Ik neem even een bakkie koffie (café con leche) en een groot glas verse jus d’orange.

Liefs,
Carolina

:smile: Goedemorgen!!! Er is verse koffie voor iedereen en natuurlijk een glaasje sap. Nog een half dagje werken en dan weer weekend. Gaat eigenlijk best snel zo’n werkweek.

Fijne dag allemaal,
Liefs, Marianna

Mmmmm lekker Marianna! Dat gaat er wel in! Café con leche en verse jus zijn noodzakelijk 's ochtends!

Goedemorgen! Er is weer koffie en verse jus d’orange. Hoop dat ik de ideeën die ik in mijn hoofd heb voor mijn volgende column goed op papier krijg vandaag… We zullen zien…

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen Carolina,

Lekker die koffie, het zal toch vast wel lukken met die column denk ik :biggrin: .

Xander

Vast wel hoor Xander! Maar nu nog niet, want we worden net uitgenodigd om ff een blokje om te gaan met de ouders van mijn lief. Gaan we gezellig even lunchen. Dussss… Tot later!

Liefs,
Carolina

Goedemiddag, Beetje laat, geen tijd gehad maar nu toch aan koffie toe. Ik heb een verse pot gezet en er is not volop jus. Ik vlieg moet er weer vandoor, mijn kleindochter komt voor het eerst langs met haar ouders, dus oma is helemaal in de wolken.

Fijne zondag verder.

Liefs,
Marianna

Pfffff, we kwamen pas laat terug en kregen toen nog onverwacht bezoek, wat nog later werd… Column is halfweg af, plaats 'm deze morgen nog, maar nu eerst…

KOFFIE EN VERSE JUS D’ORANGE!
Hard nodig… :wink:

Liefs,
Carolina